Studio Sport Eredivisie heeft hun woke gehalte ook binnen met die Stentler, jezus wat een 0% toevoeging concept :braak:
Een vrouwtje die dr text uit het hoofd geleerd heeft en het amper uit dr strot krijgt en die niks toevoegt, maar wel tussen de samenvatting door ff mag shinen hahaha, 0 kwaliteit en toevoeging, 100% diversiteit wat belangrijker is :zwijgen:
Ik weet niet wat dit nou weer met 'woke' te maken heeft (je klinkt behoorlijk obessief), maar ik vond die mini-analyses ook niets toevoegen aan de samenvattingen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Er zijn wel echt hele leuke talkshows die steeds beter worden (Studio Voetbal, Rondo) en die al goed waren (Voetbalpraat, Dit Was Het Weekend). Veronica Offside is iets minder nog omdat ik Sneijder en van de Meijde niet zulke interessante analisten vind, maar ik geniet wel altijd van Wim Kieft en Jan Boskamp. Er is trouwens ook een leuke podcast: KieftJansenEgmondGijp, met elke maandag schitterende anekdotes.
 
Gelukkig velen met mij lees ik op SM, dus ben bij lange na niet de enige, meer mensen zijn negatief dan positief, dus gefeliciteerd met je minderheid
Dat jij meer mensen ziet die negatief zijn dan mensen die positief zijn wil niet zeggen dat er meer negatieve mensen dan positieve mensen aangezien negatieve aandacht doorgaans meer teweeg brengt dan positieve aandacht. En dan ook nog eens dat Social Media eerder geneigd is om jou dingen te tonen waar jij in geïnteresseerd bent (en dus vaak ook mee eens bent) maakt jouw conclusie wel erg kort door de bocht.

Kan in de categorie 'hep op feesboek gestaan'
 
Laatst bewerkt:
Dat jij meer mensen ziet die negatief zijn dan mensen die positief zijn wil niet zeggen dat er meer negatieve mensen dan positieve mensen aangezien negatieve aandacht doorgaans meer teweeg brengt dan positieve aandacht. En dan ook nog eens dat Social Media eerder geneigd is om jou dingen te tonen waar jij in geïnteresseerd bent (en dus vaak ook mee eens bent) maakt jouw conclusie wel erg kort door de bocht.

Kan in de categorie 'hep op feesboek gestaan'
Het is gewoon een kut toevoeging. Mensen willen samenvattingen zien. Mensen die dat gezeur er omheen willen horen hebben daar opties genoeg voor. Ik kijk nu later en spoel het gezwets door. Ook nog eens een vrouw. Doe dan vd Vaart ofzo als je toch iets wilt doen. Nederland zit niet te wachten op het gebrabbel van mevrouw Stendler. Zelfde als dat mannen hun analyse loslaten over stofzuigende vrouwen.
 
Het is gewoon een kut toevoeging. Mensen willen samenvattingen zien. Mensen die dat gezeur er omheen willen horen hebben daar opties genoeg voor. Ik kijk nu later en spoel het gezwets door. Ook nog eens een vrouw. Doe dan vd Vaart ofzo als je toch iets wilt doen. Nederland zit niet te wachten op het gebrabbel van mevrouw Stendler. Zelfde als dat mannen hun analyse loslaten over stofzuigende vrouwen.
Gaat het er nou om dat het een vrouw is of omdat het verhaal wat ze vertelde kut is?

Maar nee ik snap het wel hoor. Voetbal is een mannensport en dat moeten we zo houden! *slaat blik bier op voorhoofd plat gevolgd door een luide boer*

:lol:
 
Gaat het er nou om dat het een vrouw is of omdat het verhaal wat ze vertelde kut is?

Fout concept + foute vrouw, je ziet en hoort dat iemand het op papier voor dr gezet heeft en zij het ff aan elkaar moet lijmen tussendoor, wat er niet uitziet en gewoon niet klinkt.
Laat dr lekker tv op youtube maken voor de 28 mensen die vrouwenvoetbal leuk vinden, dan klaagt niemand.
 
Het probleem is dat Stentler sowieso al een belabberde analist was. Die trapt geen open deuren maar open Airbus A380 hangardeuren in. Buiten dat is het concept onzin, niemand zit te wachten op dat soort gedoe.
 
Ja dat de inhoud slecht was dat geloof ik zo. Maar jammer dat dat meteen gebruikt wordt om vrouwen in het algemeen te bashen. Er zou prima een vrouw kunnen staan en mits ze hetzelfde levert zou dat toch geen verschil moeten maken
Ik denk werkelijk dat ze dat niet kunnen leveren. Vrouwen, tactiek, ruimtelijke inzicht is geen goede combinatie.
 
Ik denk werkelijk dat ze dat niet kunnen leveren. Vrouwen, tactiek, ruimtelijke inzicht is geen goede combinatie.
Ik ken ook voldoende mannen die het ruimtelijk inzicht hebben van een dorperwt dus andersom werkt het niet zo dat alle mannen ruimtelijk inzicht hebben. Andersom zou dat dan ook zo moeten werken dat niet alle vrouwen geen ruimtelijk inzicht hebben
 
Gelukkig velen met mij lees ik op SM, dus ben bij lange na niet de enige, meer mensen zijn negatief dan positief, dus gefeliciteerd met je minderheid
Dan ben ik voor. Ik kies gewoon hetgeen waar jij tegen bent. Aangezien psv het zo goed doet en je daarom geen negatieve kritiek daarop kan geven kun je nu negatieve kritiek op mij geven.
Lief van me toch? 😁
 
Het is gewoon een kut toevoeging. Mensen willen samenvattingen zien. Mensen die dat gezeur er omheen willen horen hebben daar opties genoeg voor. Ik kijk nu later en spoel het gezwets door.
Ik kijk over het algemeen geen Studio Sport, maar met bovenstaande zou ik het wel eens zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan