Mooiste Vrouw

Vroeger was het vast ook normaal om homo's freaks te noemen. Nog vroeger normaal om donkere personen freaks te noemen. Het zal tijd nodig hebben denk ik.

Dan maar vooruit met de mensen die wel open staan voor nieuwe dingen.
 
Als het meerendeel van dit forum er instaat zoals jij, dan kap ik er echt mee. En dat is geen loos dreigement zoals we vaak hebben gezien. Hier trek ik echt een harde grens
Kappen is weglopen. Je doet nu het juiste: supporten. Zodra mensen moedwillig gekwetst en/of buitengesloten worden, mag daar best iets van gezegd worden.
 
Kappen is weglopen. Je doet nu het juiste: supporten. Zodra mensen moedwillig gekwetst en/of buitengesloten worden, mag daar best iets van gezegd worden.
Ik loop nergens van weg, ik ga er keihard tegenin. Desalniettemin heb ik een stuk betere dingen te doen dan constant op een forum de voetbalsupportertokkies van repliek te dienen. Het was ooit gezellig, nu lees ik in elk topic (van de Derksens en Guillames van deze wereld) de meest haatzaaiende opruiingen. Kan ik net zo goed Wierd Duk gaan volgen op Twitter.
 
Ik loop nergens van weg, ik ga er keihard tegenin. Desalniettemin heb ik een stuk betere dingen te doen dan constant op een forum de voetbalsupportertokkies van repliek te verdienen. Het was ooit gezellig, nu lees ik in elk topic (van de Derksens en Guillames van deze wereld) de meest haatzaaiende opruiingen. Kan ik net zo goed Wierd Duk gaan volgen op Twitter.
Mijn support heb je. Ik hoop dat je blijft. Je bent te grappig en ben het in deze discussie volledig met je eens.
 
Er zit wel wat ruimte tussen een mening en moedwillig kwetsen.
Geen idee of hij moedwillig wilt kwetsen, hij beantwoorden in eerste instantie de vraag ook niet eens maar omdat hij door bleef vragen gaf hij uiteindelijk zijn mening (niet dat ik het eens ben met de mening) maar ik vindt wel dat mensen veel teveel vinden van van alles tegenwoordig laat ieder lekker zijn ding doen waarom moet iedereen er iets van vinden...
 
Geen idee of hij moedwillig wilt kwetsen, hij beantwoorden in eerste instantie de vraag ook niet eens maar omdat hij door bleef vragen gaf hij uiteindelijk zijn mening (niet dat ik het eens ben met de mening) maar ik vindt wel dat mensen veel teveel vinden van van alles tegenwoordig laat ieder lekker zijn ding doen waarom moet iedereen er iets van vinden...
Je kunt ook gewoon zeggen dat je moeite hebt met al die genders. Dat je zo zelf niet opgevoed bent. Dat je het verwarrend vindt. Dat je er niet in gelooft. Weet ik veel. Het is geen hogere wiskunde hoor, dat kleine beetje empathie. Iedereen heeft z’n eigen issues, problemen en zorgen. Dat jij ze van de ander niet snapt, wil niet zeggen dat je dan het recht hebt een ander weg te zetten als freak. Reageer dan net even wat vriendelijker.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt.
Maar Sjerkie komt met zijn verhaal om Guillaume voor het blok te zetten.
Vervolgens als Guillaume daar niet direct op wil reageren krijgt hij te horen dat hij wegloopt en "domrechts" is.
Ja, wat wil je dan?
Ik snap de context wel. Maar soms - en zeker online - moet je soms even verstandig zijn en de angel eruit halen, voor het escaleert.
 
Dat klopt.
Maar Sjerkie komt met zijn verhaal om Guillaume voor het blok te zetten.
Vervolgens als Guillaume daar niet direct op wil reageren krijgt hij te horen dat hij wegloopt en "domrechts" is.
Ja, wat wil je dan?
Ah ja, het is niet zo dat Guillaume eerst al zijn haatdragende ideologie uitpoepte in dit topic. Sjerkie komt daarna met een mooi verhaal, waarvan je denkt: dan toont ‘ie wel wat meer empathie. Maar in plaats daarvan spuit die bibberende bedplasser nog meer haat.

Fuck it, ik kap hiermee
 
Ok. Dat is een eerlijk antwoord.

Wees je er wel van bewust dat jouw wereldbeeld steeds minder strookt met de meerderheid.
Zoals aangegeven: mijn middelste is onderdeel van een generatie die trans, non-binair steeds normaler vindt.
Zoals het ook hoort, in mijn optiek.

En heel eerlijk: als ouder van een kind dat zoekende is in een dergelijke kwestie hecht ik ook meer waarde aan de meerderheid, dan een conservatieve minderheid die gelukkig steeds verder afneemt in grootte.
 
Ah ja, het is niet zo dat Guillaume eerst al zijn haatdragende ideologie uitpoepte in dit topic. Sjerkie komt daarna met een mooi verhaal, waarvan je denkt: dan toont ‘ie wel wat meer empathie. Maar in plaats daarvan spuit die bibberende bedplasser nog meer haat.

Fuck it, ik kap hiermee
Ja maar. Dan ga ik me weer schuldig voelen…

Zet dan die mensen die je niet aanspreken op ignore

Je bent een van de grappigste hier. Zou zonde zijn als je je zo laat kennen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan