Mooiste Vrouw

Mensen kom. Leuke discussie en zo (alhoewel er ook al meldingen binnen komen van posten), maar zullen we het weer lekker inhoudsloos houden in dit topic (want daar is het ooit voor bedoeld).

Hier mag u een plaatje posten van wat u een mooie vrouw vindt. Naar uw smaak. En wat u leuk vindt, hoef ik niet leuk te vinden.
 
sjerkie jouw kind is verre van een freak, maar ongetwijfeld een mooi mens die zelf bepaalt wie hun wil zijn en daar heeft hun alle recht toe. Chapeau voor je kind

Freak is misschien niet het goede woord, maar ik vind het wel een kind met een zeer ernstig issue/probleem. Waar men dan 'respectvol' en simpel over doet met doe maar wat je wilt en voel wat je wilt, in mijn gedachte moet je zo'n kind meer geestelijke hulp bieden ipv laten doen en denken wat die maar zelf wilt met het idee van als jij maar gelukkig bent.

Maar goed, we weten allemaal hoe het is tegenwoordig, men zegt altijd ik moet niks, alleen poepen en ademen, maar als iemand ander idee of gedachtegang heeft word die gedwongen om de mening van de meerderheid te volgen, dan mag en moet moet iets wel degelijk meteen :lmao: Noem mij maar ouderwets of te katholiek opgevoed maar so be it.


Die Romy die FHM mooiste werd, ook zo'n simpel en niks boeiends is, van dit simpele 6,3 cijfer zie ik dagelijks 100den dames lopen
9434f077f519eb2e7bbfe2120873bb67.png
 
I don't see why this turned into a political or whatever you want to kinda call it discussion smh.

To get the true thread back on topic haha, another of my favorites:love:

Madelyn Cline

199758095_391322875588496_6246669430396627173_n.jpg
 
Mensen kom. Leuke discussie en zo (alhoewel er ook al meldingen binnen komen van posten), maar zullen we het weer lekker inhoudsloos houden in dit topic (want daar is het ooit voor bedoeld).

Hier mag u een plaatje posten van wat u een mooie vrouw vindt. Naar uw smaak. En wat u leuk vindt, hoef ik niet leuk te vinden.
Inderdaad. Zie de openingspost van dit Topic door Kronos:
17 november 2013
Wellicht de populairste topic van het forum ooit. Vele namen en bijhorende afbeeldingen hebben door de jaren de revue gepasseerd, van Adriana Lima en Kate Upton, tot Pavlos' Ellen Hoog. Dat er nog vele mooiste vrouwen mogen volgen.
 
Freak is misschien niet het goede woord, maar ik vind het wel een kind met een zeer ernstig issue/probleem. Waar men dan 'respectvol' en simpel over doet met doe maar wat je wilt en voel wat je wilt, in mijn gedachte moet je zo'n kind meer geestelijke hulp bieden ipv laten doen en denken wat die maar zelf wilt met het idee van als jij maar gelukkig bent.

Noem mij maar ouderwets of te katholiek opgevoed maar so be it.
Laatste post van mijn kant dan, in dit topic dat voor andere zaken wordt gebruikt.

Hier sla je de plank volledig mis. De illusie dat je deze gevoelens van een kind kan oplossen met psychologisch hulp.

Straks ga je me nog vertellen dat homofielen ook “genezen” kunnen worden.
Yeah right…..
 
Laatst bewerkt:
Laatste post van mijn kant dan, in dit topic dat voor andere zaken wordt gebruikt.

Hier sla je de plank volledig mis. De illusie dat je deze gevoelens van een kind kan oplossen met psychologisch hulp.

Straks ga je me nog vertellen dat homofielen ook genezen kunnen worden.
Yeah right…..
Ik interpreteerde zijn post niet dat je de gevoelens oplost, maar dat je het kind extra psychologische steun biedt of gunt.
 
Hier sla je de plank volledig mis. De illusie dat je deze gevoelens van een kind kan oplossen met psychologisch

Ik doelde op een kind of jong iemand verandert duizend keer van idee, gedachtes of gevoelens in zijn jonge jaren, sommige dingen blijven langer hangen en andere korter. Iemand dwingen aan profesionele hulp als die niet wil zal nooit werken, maar het sterk aanmoedigen als ouder zou ik zeker dagelijks wel doen ja.

Als je dat doet maakt het je geen slechte ouder, doe je ook met de beste bedoelingen. Iemand vrij laten om te doen en denken wat die zelf wilt idem dito, is ook een aanpak. Maar vooral kinderen of jongeren die met zo'n extreem scenario spelen zou ik als ouder zeker wel bonus hulp of advies willen hoe het aan te pakken of er mee om te gaan.
 
Ik doelde op een kind of jong iemand verandert duizend keer van idee, gedachtes of gevoelens in zijn jonge jaren, sommige dingen blijven langer hangen en andere korter. Iemand dwingen aan profesionele hulp als die niet wil zal nooit werken, maar het sterk aanmoedigen als ouder zou ik zeker dagelijks wel doen ja.

Als je dat doet maakt het je geen slechte ouder, doe je ook met de beste bedoelingen. Iemand vrij laten om te doen en denken wat die zelf wilt idem dito, is ook een aanpak. Maar vooral kinderen of jongeren die met zo'n extreem scenario spelen zou ik als ouder zeker wel bonus hulp of advies willen hoe het aan te pakken of er mee om te gaan.
Hulp aan de ouders om hiermee om te leren gaan vind ik absoluut een goed idee. Dat kind heeft (nog) geen professionele hulp nodig, die moet je vrij laten om hen eigen weg te vinden.
 
Hulp aan de ouders om hiermee om te leren gaan vind ik absoluut een goed idee. Dat kind heeft (nog) geen professionele hulp nodig, die moet je vrij laten om hen eigen weg te vinden.
Het lijkt erop dat het kind van sjerkie het allemaal goed onder controle heeft en de rest van gezin ook. Maar ik kan me prima voorstellen dat dit voor iedereen heftig is, want anders dan anders. Mij lijkt het in ieder geval niet niks om mee om te gaan. Dan kan professionele hulp goed van pas komen.
 
Ik zie nu pas dat een transgender mooiste vrouw van NL is geworden. Dit naar aanleiding van een foto op dumpert dat een kat de hondenshow wint. Ik begreep geen hol van de commentaren, dus er toch maar even in verdiept.

Zelfs als het een vrouw van geboorte geweest zou zijn: ik vind haar niet mooi. Zowel uiterlijk, als blik, als uitstraling.
Het is een belediging voor de echte schoonheid van vrouwen dat dit gewonnen heeft.

Het is zoiets als AI gebruiken om de foto van het jaar te winnen. En wokecommunisten zaten blijkbaar in de jury.

(En daarna ben ik dit topic vanaf blz 28 of zo gaan lezen. Ga ik mijn post veranderen? Nee, het gaat me om de uitslag van de wedstrijd, wat ik een rare uitslag vind, niet om de persoon in kwestie die won.)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan