Niet Silva maar Zirkzee willen ze. Lood om oud ijzer. Laat maar kopen. Voorlopig nog geen 25 miljoen + aankooen daar.

Ik heb het al in een ander topic gedaan, maar om de kans te vergroten dat Retro het leest zonder dat ik hem hoef te taggen wil ik bij deze andermaal mijn bewondering uitspreken voor het netwerk van Lang en Mislintat.

Edit: Ik ga niks zeggen maar ik lees nog een bericht waarvan ik hoop dat iemand anders het post zodat ik dan weer heel spontaan iets over een netwerk van een hoge functionaris van Ajax kan zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Ajax moet die voorrondes toch ook wel overleven. Lekker daar wat geld mee verdienen. Krijg je ook coëfficiëntie punten voor die wedstrijden?
Geld levert het volgens mij nauwelijks op. En je verdient wel coëfficiënten voor je land, maar niet voor je club.
 
Ik ga gewoon juichen voor Sevilla en hopen dat Roma vervolgens ook nog EL verspeelt in de competitie.
Jij begint steeds meer naar Ons PSV te schuiven. :D

ons-psv.jpg
 
Want jullie juichen ook voor Sevilla? Sevilla ligt dichterbij Eindhoven? Sevilla heeft ook rood-witte strepen in het logo?
Dat zou betekenen dat we eruit gegooid zijn door de uiteindelijke winnaar. Verzacht het misschien nog wat.

Maar eigenlijk maakt het met allemaal niet heel veel uit. Zou het leuk vinden een mooie pot te zien, maar dat is vrijwel uitgesloten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan