Tot nu toe hebben ze Branco van den Boomen binnen, willen ze Fabio Silva en twee spelers uit de Zweedse competitie. Dat netwerk van Lang en Mislintat toch he, spelers uit de Eredivisie en spelers uit Scandinavie.
Kevin de Lang heeft net zijn rondleiding door het stadion gehad en zijn pasje gehad om kantoor mee binnen te kunnen en hij krijgt meteen Van den Boomen in zijn maag gesplitst als zijn aankoop? Mislintat ook maar heel kort aanwezig. Die moeten eerst beginnen met wat zaken in kaart te brengen. Denk dat ze nu voortborduren op werk voorgangers. Zoals John de Jong Dumfries en ik meen Romero had binnengehaald die aankopen van Brands waren. Laten we eerst afwachten tot einde transferperiode.
 
Kevin de Lang heeft net zijn rondleiding door het stadion gehad en zijn pasje gehad om kantoor mee binnen te kunnen en hij krijgt meteen Van den Boomen in zijn maag gesplitst als zijn aankoop? Mislintat ook maar heel kort aanwezig. Die moeten eerst beginnen met wat zaken in kaart te brengen. Denk dat ze nu voortborduren op werk voorgangers. Zoals John de Jong Dumfries en ik meen Romero had binnengehaald die aankopen van Brands waren. Laten we eerst afwachten tot einde transferperiode.

Jij denkt dat als een scout naar een nieuwe club gaat hij eerst zijn geheugen gewist krijgt? En ja dit is een aankoop van Mislintat, hij beslist immers wie er gehaald wordt, hij had ook gewoon nee kunnen zeggen. Maar goed, jij geeft in alles Mislintat het voordeel van de twijfel en Stewart het nadeel, dat weet ik ook wel. Als dit de geruchten van PSV waren geweest had je 'zie je wel' gezegd, maar bij Ajax is het blijkbaar ok en moeten we het einde van de transferperiode afwachten.
 
Jij denkt dat als een scout naar een nieuwe club gaat hij eerst zijn geheugen gewist krijgt? En ja dit is een aankoop van Mislintat, hij beslist immers wie er gehaald wordt, hij had ook gewoon nee kunnen zeggen. Maar goed, jij geeft in alles Mislintat het voordeel van de twijfel en Stewart het nadeel, dat weet ik ook wel. Als dit de geruchten van PSV waren geweest had je 'zie je wel' gezegd, maar bij Ajax is het blijkbaar ok en moeten we het einde van de transferperiode afwachten.
Ik sluit niet uit dat Van den Boomen op het lijstje hebben gestaan bij De Lang en Mislintat aangezien zij heel erg van de data zijn en stats van Van den Boomen erg goed zijn. Waarschijnlijk zullen zij hem niet goed genoeg hebben gevonden voor respectievelijk City en Dortmund. Maar voor Ajax is een transfervrije komst niet verkeerd. Maar beetje raar om dan te concluderen dat zij niet over een netwerk beschikken, want die hebben zij aantoonbaar vanuit het verleden WEL. En bij Stewart heb je kunnen zien dat hij in al zijn jaren als TD vrijwel alleen eredivisiespelers haalden en Scandinaviërs. Mijn welgemeende excuses namens de feiten.
 
  • Hahaha!
Reactions: Bas
Ik sluit niet uit dat Van den Boomen op het lijstje hebben gestaan bij De Lang en Mislintat aangezien zij heel erg van de data zijn en stats van Van den Boomen erg goed zijn. Waarschijnlijk zullen zij hem niet goed genoeg hebben gevonden voor respectievelijk City en Dortmund. Maar voor Ajax is een transfervrije komst niet verkeerd. Maar beetje raar om dan te concluderen dat zij niet over een netwerk beschikken, want die hebben zij aantoonbaar vanuit het verleden WEL.
Denk meer dat ze bedoelen. Nu trekt Ajax een Mislintat en De Lang aan maar komen ze nog steeds uit bijdezelfde namen als PSV. Dus in hoeverre zijn zij nu echt beter dan het wat er bij bijv. PSV rondloopt.

Tijd zal het vertellen. Denk dat Van Den Boomen een prima aankoop is, gezien zijn transfervrije status. Tegelijk is het niet een aankoop die past bij de ambitie van Ajax een jaar (of meer) terug dat ze altijd in de CHL willen overwinteren.
En bij Stewart heb je kunnen zien dat hij in al zijn jaren als TD vrijwel alleen eredivisiespelers haalden en Scandinaviërs. Mijn welgemeende excuses namens de feiten.
Denk dat een TD vooral bij de club en het niveau van de club moet scouten. Bij AZ (en NAC) is Scandinavië en de eredivisie/KKD gewoon hele interessante markten. Daar kon je, zeker in Stewart zijn tijd bij die clubs, gewoon voor een goede prijs een speler ophalen terwijl de Zuid-Amerikaanse markten er vrij instabiel waren op het gebied van prijs/kwaliteit.

Ik denk dat op papier Mislintat en De Lang het betere CV hebben. Maar of ze beter zijn voor de club dan Steward, dat weet ik nog niet. Ik ben heel benieuwd welke selectie hij gaat samen stellen en de coach. Hij heeft wel onverwachts vrijbrief om het geheel in te vullen.
 
Denk meer dat ze bedoelen. Nu trekt Ajax een Mislintat en De Lang aan maar komen ze nog steeds uit bijdezelfde namen als PSV. Dus in hoeverre zijn zij nu echt beter dan het wat er bij bijv. PSV rondloopt.

Tijd zal het vertellen. Denk dat Van Den Boomen een prima aankoop is, gezien zijn transfervrije status. Tegelijk is het niet een aankoop die past bij de ambitie van Ajax een jaar (of meer) terug dat ze altijd in de CHL willen overwinteren.

Denk dat een TD vooral bij de club en het niveau van de club moet scouten. Bij AZ (en NAC) is Scandinavië en de eredivisie/KKD gewoon hele interessante markten. Daar kon je, zeker in Stewart zijn tijd bij die clubs, gewoon voor een goede prijs een speler ophalen terwijl de Zuid-Amerikaanse markten er vrij instabiel waren op het gebied van prijs/kwaliteit.

Ik denk dat op papier Mislintat en De Lang het betere CV hebben. Maar of ze beter zijn voor de club dan Steward, dat weet ik nog niet. Ik ben heel benieuwd welke selectie hij gaat samen stellen en de coach. Hij heeft wel onverwachts vrijbrief om het geheel in te vullen.
En uiteindelijk, ondanks alle scouting, gat het er uiteindelijk om wat je de speler, club, zaakwaarnemers, tussenpersonen kan en wil betalen.

Ik vermoed dat de scoutingslijstjes van ajax, fey en PSV min of meer hetzelfde zijn, ze vissen in dezelfde vijver. Het gaat er tegenwoordig veel meer om of de TD een goed verhaal heeft en een mooi toekomstperspectief kan schetsen. En of hij goede banden heeft met de groete clubs, en goed kan onderhandelen. De tijd dat PSV Romario of Ajax Lerby en Arnesen haalt uit het bijna niets is echt voorbij.
 
De credits hiervoor liggen vooral bij Overmars niet bij Van der Sar. Het is niet voor niets dat het helemaal fout is gegaan nadat Overmars weg was.
Van der Sar was vrijwel altijd onzichtbaar bij problemen. Hij dook weg en was communicatief een drama.
Ook op commercieel/marketing vlak heeft Ajax in die periode ontzettend grote stappen gezet, en daar heeft flappie volgens mij wel veel mee te maken gehad.
 
Ook op commercieel/marketing vlak heeft Ajax in die periode ontzettend grote stappen gezet, en daar heeft flappie volgens mij wel veel mee te maken gehad.
Dan heb jij een hogere dunk van Edwin van der Sar dan dat ze intern bij Ajax hebben.
'Maar op bestuurlijk niveau zijn er al veel langer grotere twijfels over de capaciteiten van Van der Sar. Volgens het bestuur heeft de algemeen directeur een tekort aan visie, daadkracht en communicatie bij belangrijke onderwerpen binnen de club Ajax.'
 
Dan heb jij een hogere dunk van Edwin van der Sar dan dat ze intern bij Ajax hebben.
'Maar op bestuurlijk niveau zijn er al veel langer grotere twijfels over de capaciteiten van Van der Sar. Volgens het bestuur heeft de algemeen directeur een tekort aan visie, daadkracht en communicatie bij belangrijke onderwerpen binnen de club Ajax.'
Misschien is zijn vorige functie dan beter geschikt voor hem. Toen was hij directeur marketing oid? Lijkt me niet dat een man, waar zulke grote twijfels over zijn, 12 jaar kan blijven zitten.

Alhoewel.. Wij hebben Mark Rutte :xp:
 
Terug
Bovenaan Onderaan