Heitinga weg. Je verwacht het niet.

Toch lullig voor hem, had wellicht ook z'n trainerscarriere wat anders willen opbouwen dan op deze manier...
Mwah, hoeft niet per se. Mislintat zegt ook dat Ajax hem wil behouden voor de club, alleen niet meer als hoofdtrainer.


Ik had het wel heel lullig gevonden als Ajax hem nu ook de deur zou wijzen, aangezien hij de club gewoon wilde helpen op het moment dat Schreuder ontslagen werd. Als Heitinga nu weggaat, is dat zijn eigen keuze.
 
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste …. In crisis maken
Tja, ik heb het gevoel dat er nu flink puin wordt geruimd. Zachte heelmeesters enzo maar Misintlat en Eringa lijken wel precies te zien waar de rot zit. Kom nog maar even door met ditsoort nieuws en ik voorzie weer prima tijden.
 
Tja, ik heb het gevoel dat er nu flink puin wordt geruimd. Zachte heelmeesters enzo maar Misintlat en Eringa lijken wel precies te zien waar de rot zit. Kom nog maar even door met ditsoort nieuws en ik voorzie weer prima tijden.
Dat denk ik ook.
Misinlat lijkt prima te starten.
Nieuwe Ajax trainer krijgt geen zeggenschap meer qua transfers. Reden is de rampzalige transfer zomer waar passant schreuder en zaakwaarnemer een flinke lepel in de pap hadden.

Ajax lijkt ver te zijn met Turks toptalent Arda Güler van Fenerbahçe.
Dit weekend nog een hele mooie assist:
https://www.voetbalprimeur.nl/video...e-zijn-klasse-zien-met-weergaloze-assist.html

En Knutsen lijkt de nieuwe trainer te worden.
Trainer van Bodo Glimt. Onervaren op hoger niveau maar daar wel goed gepresteerd en qua visie de man die Misinlat lijkt te zoeken.

Hopelijk snel spijkers met koppen.
Aantal spelers weg doen en gauw bouwen aan nieuwe selectie. 1e of 2e worden is een must volgend jaar.
 
Dat denk ik ook.
Misinlat lijkt prima te starten.
Nieuwe Ajax trainer krijgt geen zeggenschap meer qua transfers. Reden is de rampzalige transfer zomer waar passant schreuder en zaakwaarnemer een flinke lepel in de pap hadden.

Ajax lijkt ver te zijn met Turks toptalent Arda Güler van Fenerbahçe.
Dit weekend nog een hele mooie assist:
https://www.voetbalprimeur.nl/video...e-zijn-klasse-zien-met-weergaloze-assist.html

En Knutsen lijkt de nieuwe trainer te worden.
Trainer van Bodo Glimt. Onervaren op hoger niveau maar daar wel goed gepresteerd en qua visie de man die Misinlat lijkt te zoeken.

Hopelijk snel spijkers met koppen.
Aantal spelers weg doen en gauw bouwen aan nieuwe selectie. 1e of 2e worden is een must volgend jaar.
Arda duurt alweer te lang dus zal vast niet komen en Knutsen schijnt een PL league salaris te ontvangen dus het zal wel Bosz worden.
 
Arda duurt alweer te lang dus zal vast niet komen en Knutsen schijnt een PL league salaris te ontvangen dus het zal wel Bosz worden.

Geruchten dat de familie Güler al op huizenjacht is in Amsterdam en hij is geswitch van zaakwaarnemer. Zelfde als Frenkie De Jong en van de Beek.

Nou ja, we wachten gewoon af.
Tot die tijd lekker speculeren op geruchten.
 
Zo een die wij ook hadden kunnen maken maar (op Xavi na) nooit doen, zoals bij Frenkie de Jong.
Deze zal Ajax puur kiezen op naam en eerdere CL successen en transfers naar grote clubs. Hij zal niet kiezen voor een club die al 6 jaar EL speelt en geen geld te makken heeft. Zulke clubs kan hij ook in een warmer land vinden.
 
Deze zal Ajax puur kiezen op naam en eerdere CL successen en transfers naar grote clubs. Hij zal niet kiezen voor een club die al 6 jaar EL speelt en geen geld te makken heeft. Zulke clubs kan hij ook in een warmer land vinden.
Als het om die keuze gaat zal hij helemaal niet naar Nederland komen, want hij heeft de topclubs voor het uitzoeken.
 
Mislanlat ja, nog even en we weten wat voor kleur stront hij elke morgen in de pot heeft liggen. Die krijgt een uitgebreid artikel voor iedere zin die hij uitspreekt. Toen Schmidt hier binnen kwam stuurde ze Hansie om hem tijdens de persconferentie achterlijke vragen te stellen. Mislanlat wordt ontvangen als de grote verlosser van het Nederlands voetbal
 
Dat denk ik ook.
Misinlat lijkt prima te starten.
Nieuwe Ajax trainer krijgt geen zeggenschap meer qua transfers. Reden is de rampzalige transfer zomer waar passant schreuder en zaakwaarnemer een flinke lepel in de pap hadden.

Ajax lijkt ver te zijn met Turks toptalent Arda Güler van Fenerbahçe.
Dit weekend nog een hele mooie assist:
https://www.voetbalprimeur.nl/video...e-zijn-klasse-zien-met-weergaloze-assist.html

En Knutsen lijkt de nieuwe trainer te worden.
Trainer van Bodo Glimt. Onervaren op hoger niveau maar daar wel goed gepresteerd en qua visie de man die Misinlat lijkt te zoeken.

Hopelijk snel spijkers met koppen.
Aantal spelers weg doen en gauw bouwen aan nieuwe selectie. 1e of 2e worden is een must volgend jaar.
Die speelt toch bus voor de goal en op de counter? Niks voor Ajax, lijkt me.
 
Die speelt toch bus voor de goal en op de counter? Niks voor Ajax, lijkt me.

Quote gevonden:
Ze spelen dynamisch voetbal met hoge pressing. Eigenlijk de Nederlandse school. Geen lange ballen, er zit gewoon echt voetbal in.

Moet zeggen dat ik hem uiteraard niet ken. Wel las ik dat hij kampioen was geworden met Bodo Glimt wat vergelijkbaar is als kampioen worden in Eredivisie met Heracles of Heerenveen.
 
Quote gevonden:
Ze spelen dynamisch voetbal met hoge pressing. Eigenlijk de Nederlandse school. Geen lange ballen, er zit gewoon echt voetbal in.

Moet zeggen dat ik hem uiteraard niet ken. Wel las ik dat hij kampioen was geworden met Bodo Glimt wat vergelijkbaar is als kampioen worden in Eredivisie met Heracles of Heerenveen.

Market value van het team het hoogste, en al het dubbele van de nummer 4 van de competitie. Dus dat Heracles zie ik niet zo.
 
Denk ook niet dat hij komt.
Zondag 4 juni
'Ajax-afgevaardigden in Istanbul voor Güler en Aktürkoglu'
Ajax-afgevaardigden zouden afgelopen weekend in Istanbul zijn geweest om Arda Güler en Kerem Aktürkoglu te bekijken, zo schrijft Fener Global. De twee aanvallend ingestelde voetballers ontmoetten elkaar tijdens Galatasaray - Fenerbahçe, de wedstrijd die door de ploeg van Aktürkoglu afgetekend met 3-0 werd gewonnen. Het vermeende Ajax-target was goed voor één assist. Naar verluidt zou Ajax momenteel een bod aan het voorbereiden zijn op Güler, het toptalent van de uitploeg van zondag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan