Coronavirus

We zouden kunnen overwegen dit topic op een slotje te kunnen gooien? Mocht het weer actueel worden (laten we vooral hopen van niet) dan kunnen we 'm weer van het slot afhalen?
Jij denkt: nadat ik dit topic opende ging het he-le-maal fout, dus als ik het nu weer laat sluiten zijn we er voorgoed vanaf?
 
ff834059fb628f05cb58f6f67b23824e.png
 
Los van kapjes, was van het weekend op Schiermonnikoog. Best wat horeca houdt - zelfs in vakantietijd!!!- nog altijd de deuren een aantal dagen gesloten omdat ze nav de coronacrisis nog altijd niet genoeg personeel hebben om de boel open te houden.
 
Los van kapjes, was van het weekend op Schiermonnikoog. Best wat horeca houdt - zelfs in vakantietijd!!!- nog altijd de deuren een aantal dagen gesloten omdat ze nav de coronacrisis nog altijd niet genoeg personeel hebben om de boel open te houden.

Ik vind dat echt super erg voor die ondernemers. Dreun na dreun.
 
AD, De Gelderlander, Stentor etc, melden allemaal hetzelfde. De vraag of de maskers terugkomen nu er een nieuwe variant is opgedoken in Engeland.
AD is geen nieuws hè.. dat is een samenvatting van wat er op tv en op de socials wordt besproken. Zo mag Rob de Nijs waarschijnlijk vandaag weer naar huis, wordt de nieuwe talkshow van Nadia slecht bekeken en is er iemand gevallen bij Op1.
 
AD is geen nieuws hè.. dat is een samenvatting van wat er op tv en op de socials wordt besproken. Zo mag Rob de Nijs waarschijnlijk vandaag weer naar huis, wordt de nieuwe talkshow van Nadia slecht bekeken en is er iemand gevallen bij Op1.
En waarom hebben die zaken hier nog geen eigen topic vraag ik me dan af. Zelfs Rob fucking de Nijs niet!! Misschien moet die Nadia t daar ns over hebben! ,;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan