Savio Moreira da Oliviera (A), gehuurd van Troyes

Dante Sealy en August Priske. PSV heeft best regelmatig huurlingen voor Jong. Vaak om te testen of ze goed genoeg zijn voor PSV

Vandaar de 'wie weet'

Foutje, ik bedoelde dit. Daar raakte hij ook geblesseerd (klik)

Al met al vind ik het niet gek dat een Braziliaanse jongen, die op zijn 18e alles achter laat om naar Europa te gaan, niet weet te presteren en dat het allemaal even duurt. Dat is heel wat anders dan dat we een Xavi halen die al bekend is hoe het bij zulke clubs gaat. Die paar wedstrijden dat hij meedeed liet hij zien echt wel te kunnen voetballen maar dat hij nog wat stappen moest zetten om echt van waarde te zijn voor PSV. Zit wat mij betreft ook niemand echt in de weg
Ik acht het ook wel mogelijk dat Xavi een groter talent is dan Savio - maar ik sta natuurlijk open voor andere zienswijzen.
 
Savio, Romero,, beiden zogenaamde 'pareltjes' uit Zuid Amerika, waar we ons op zouden moeten gaan richten voor scouting. Lijkt me een hele dure hobby, zonder enige kans op succes. De echt goede Zuid Amerikanen gaan nooit naarons, die tekenen bij ManCity of Chelsea.
 
Savio, Romero,, beiden zogenaamde 'pareltjes' uit Zuid Amerika, waar we ons op zouden moeten gaan richten voor scouting. Lijkt me een hele dure hobby, zonder enige kans op succes. De echt goede Zuid Amerikanen gaan nooit naarons, die tekenen bij ManCity of Chelsea.
Savio tekende in principe ook voor city (via troyes) en Romero vind ik lastig te zeggen. Mijn gevoel zegt me dat hier ook wel flinke pech bij zat.

Dus op basis van deze twee spelers zou ik zuid-amerika niet afschrijven. Wel word het steeds moeilijker om Zuid-Amerikanen voor een goede prijs binnen te halen.
 
Volgens mij was altijd de bedoeling dat Savio voor Jong PSV zou uitkomen? Meerjarenplan meen ik, en City was tevreden met de ontwikkeling van Zinchenko bij Jong.
 
Volgens mij was altijd de bedoeling dat Savio voor Jong PSV zou uitkomen? Meerjarenplan meen ik, en City was tevreden met de ontwikkeling van Zinchenko bij Jong.
De verhaal gaat ja, ik heb afgelopen jaar nog niets gezien waardoor ik dacht, goh leuk, die is er volgend jaar ook nog.
 
De verhaal gaat ja, ik heb afgelopen jaar nog niets gezien waardoor ik dacht, goh leuk, die is er volgend jaar ook nog.

Sterker nog je zou bijna hopen dat er afscheid wordt genomen van deze jongen, je kunt toch moeilijk zeggen dat dit een jaar van wennen is geweest? Hij is zeker driekwart van de tijd weg geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan