Algemene transfergeruchten

15 goals nu.
Linker rijtje
1 tegen Ajax
1 tegen AZ
1 tegen Utrecht
1 tegen RKC

Rechter rijtje
3 tegen Vitesse
1 tegen Fortuna
3 tegen Volendam
2 tegen Groningen
2 tegen Emmen

23 jaar, ik ben niet overtuigd.
Dat is bij Heerenveen wat een gemankeerd elftal is. Dan topscorer zijn in de ed. In een beter voetballend team gaat zijn moyenne ook omhoog..
 
Hoewel geen echte bron, Transfermarkt zet m op 3 miljoen, als je m voor dat of max 4 kan halen.. Aan de andere kant komt Van Duiven er ook aan.
Ik zou het zo doen in geval van zo'n bedrag. Typisch geval van een jongen die weet wat zijn minpunten zijn en bereid is elke dag te investeren beter te worden. 23 jaar op het moment dus ik verwacht dat rond zijn 25e/26e dat hij dusdanige stappen heeft gemaakt dat het een prima spits is voor iig de eredivisie. Potentie richting Europese subtop als hij dit weet vast te houden.

Kletst ook in de duels en legt veel energie in een wedstrijd. Een soort Fabio Silva maar dan wat potiger en een stuk goedkoper.

Luuk de Jong begint richting houdbaarheidsdatum te gaan dus kijken in deze categorie vind ik meer dan logisch mocht dat het geval gaan zijn.
 
Ik zou het zo doen in geval van zo'n bedrag. Typisch geval van een jongen die weet wat zijn minpunten zijn en bereid is elke dag te investeren beter te worden. 23 jaar op het moment dus ik verwacht dat rond zijn 25e/26e dat hij dusdanige stappen heeft gemaakt dat het een prima spits is voor iig de eredivisie. Potentie richting Europese subtop als hij dit weet vast te houden.

Kletst ook in de duels en legt veel energie in een wedstrijd. Een soort Fabio Silva maar dan wat potiger en een stuk goedkoper.

Luuk de Jong begint richting houdbaarheidsdatum te gaan dus kijken in deze categorie vind ik meer dan logisch mocht dat het geval gaan zijn.
En stel hij slaagt niet is het een prima 2e spits, voor 3-4 miljoen kan je zo’n gokje wel nemen
 
Hoe wordt hier gedacht over Sidney van Hooijdonk? Ben gecharmeerd van m als spits. Misschien hij en Luuk volgend seizoen op die positie? Ik heb het idee dat de concurrentie m gaat halen. Als bijvoorbeeld fn toeslaat.. kun je 'm beter zelf hebben
Dan zou ik eerder gaan voor Dallinga van Toulouse. Prima statistieken.
 
Te laat, die had je vorig jaar moeten halen. Nu zal hij, zeker gezien onze financiële situatie, te duur zijn.
Ja, met de kennis van nu met terugwerkende kracht handelen word lastig. Maar heeft die jongen de potentie? Voor hetzelfde geld als ie t zo goed blijft doen gaat ie straks voor t Drievoudige van wat Toulouse nu vraagt naar n grotere competitie? Vraag is dus of we het een zinvolle speler vinden qua niveau denk ik? Tov Toulouse lijkt me psv nog wel n stap omhoog voor hem?
 
Ja, met de kennis van nu met terugwerkende kracht handelen word lastig. Maar heeft die jongen de potentie? Voor hetzelfde geld als ie t zo goed blijft doen gaat ie straks voor t Drievoudige van wat Toulouse nu vraagt naar n grotere competitie? Vraag is dus of we het een zinvolle speler vinden qua niveau denk ik? Tov Toulouse lijkt me psv nog wel n stap omhoog voor hem?

De kennis van vorig jaar was dat hij een 21-jarige spits was met 32 doelpunten in de KKD, dus ook voldoende om een goedkoop gokje te wagen. Als hij bij Jong-PSV gespeeld had zouden we lyrisch over hem geweest zijn. Nu schat Transfermarkt hem al op 7 miljoen in, dus ik denk niet dat Toulouse hem voor minder dan 10 miljoen zal laten gaan. Ik denk niet dat dat voor ons financieel haalbaar is, plus er zijn posities waar je dat geld beter aan kan besteden gezien de lijst talentvolle spitsen die eraan zitten te komen vanuit de jeugd. Als je een gokje wil wagen kunnen we beter op zoek naar de nieuwe Dallinga.
 
Ja, met de kennis van nu met terugwerkende kracht handelen word lastig. Maar heeft die jongen de potentie? Voor hetzelfde geld als ie t zo goed blijft doen gaat ie straks voor t Drievoudige van wat Toulouse nu vraagt naar n grotere competitie? Vraag is dus of we het een zinvolle speler vinden qua niveau denk ik? Tov Toulouse lijkt me psv nog wel n stap omhoog voor hem?
Sangare kwam ook van Toulouse. Natuurlijk is PSV een stap omhoog. Frankrijk en Nederland schelen elkaar niks en Toulouse is nog maar net gepromoveerd.
 
Dat is bij Heerenveen wat een gemankeerd elftal is. Dan topscorer zijn in de ed. In een beter voetballend team gaat zijn moyenne ook omhoog..
Sidney speelt op huurbasis bij Heerenveen..dus als PSV hem wil kopen, dan ben ik bang dat daar minimaal. 10 miljoen euro voor betaald moet worden. Maar, ik zou Sidney beslist een goede vervanger van Luuk vinden. Dus, indien haalbaar, dan zeker doen.
 
Sidney speelt op huurbasis bij Heerenveen..dus als PSV hem wil kopen, dan ben ik bang dat daar minimaal. 10 miljoen euro voor betaald moet worden. Maar, ik zou Sidney beslist een goede vervanger van Luuk vinden. Dus, indien haalbaar, dan zeker doen.
Sidney doet mee om de topscorerstitel, die gaat echt nooit voor 3 a 4 miljoen weg. Elke Engelse club vanaf onderaan middenmoot PL tot de hele Championship betaalt lachend dubbele miljoenen cijfers voor een topscorer van de 6e (5e?) league van Europa.
 
PSV heeft een aantal keer Lukas Willen bekeken, een 20-jarige verdediger van Zulte-Waregem. Schijnt een van de lichtpuntjes van het elftal zijn geweest. Zulte wil hem niet laten gaan, maar ze zijn afgelopen weekend gedegradeerd dus zullen ze weinig andere mogelijkheden hebben. Waarde wordt geschat op 4 ton.
 
Terug
Bovenaan Onderaan