Algemene transfergeruchten

PSV heeft een aantal keer Lukas Willen bekeken, een 20-jarige verdediger van Zulte-Waregem. Schijnt een van de lichtpuntjes van het elftal zijn geweest. Zulte wil hem niet laten gaan, maar ze zijn afgelopen weekend gedegradeerd dus zullen ze weinig andere mogelijkheden hebben. Waarde wordt geschat op 4 ton.
Klinkt als een gevalletje Van der Ven. Lekker proberen.
 
Sidney speelt op huurbasis bij Heerenveen..dus als PSV hem wil kopen, dan ben ik bang dat daar minimaal. 10 miljoen euro voor betaald moet worden. Maar, ik zou Sidney beslist een goede vervanger van Luuk vinden. Dus, indien haalbaar, dan zeker doen.
Van wie is ie gehuurd?
 
PSV heeft een aantal keer Lukas Willen bekeken, een 20-jarige verdediger van Zulte-Waregem. Schijnt een van de lichtpuntjes van het elftal zijn geweest. Zulte wil hem niet laten gaan, maar ze zijn afgelopen weekend gedegradeerd dus zullen ze weinig andere mogelijkheden hebben. Waarde wordt geschat op 4 ton.

Wellicht dat aalstroodwit meer weet over deze jongen?
 
Sidney speelt op huurbasis bij Heerenveen..dus als PSV hem wil kopen, dan ben ik bang dat daar minimaal. 10 miljoen euro voor betaald moet worden. Maar, ik zou Sidney beslist een goede vervanger van Luuk vinden. Dus, indien haalbaar, dan zeker doen.
Och ja, dat was ook zo. Kortom laat maar zitten.
 
kneedbaar maar voor apsulute top tekort denk ik.

Goed voor Jong PSV en zien of hij kan doorgroeien maar voor eerste elftal nee.

Onze achilis pees was de verdediging dit seizoen en hij laat soms wel is een steekje vallen.

laat m eerst nog maar wat groejen in belgie

Misschien als vervanger voor Obispo? Het lijkt me niet gek als die er niet goed meer op staat na dit seizoen.
 
Over Vd Ven gesproken, hij heeft telefoongesprekken gehad met Schmidt en ook met Slot maar geen van beide kon hem overtuigen. Snap het ook wel, wie wil er nou niet in Wolfsburg wonen.

Een keer met de trein langs geweest, ik zou nog eerder van een brug springen wat een grauwe stad.
 
Laatst bewerkt:
Of Van Duiven een jaartje verhuren aan een ED club om wat vlieguren te maken. Volgend jaar moet het gebeuren en dan hebben we niet zoveel aan gasten die nog groen achter de oren zijn
Precies. Van Duiven even een seizoen stallen bij een club waar ie veel speelt. Bij psv 1 begint ie na de voorbereiding op de bank. Bij Jong Psv wordt ie wel weggehaald. Hij moet spelen, verhuren dus..
 
Precies. Van Duiven even een seizoen stallen bij een club waar ie veel speelt. Bij psv 1 begint ie na de voorbereiding op de bank. Bij Jong Psv wordt ie wel weggehaald. Hij moet spelen, verhuren dus..
Ligt eraan hoe goed hij is. Voor mijn gevoel worden de echte goede talenten niet verhuurd maar sluiten aan bij psv1 en leren daar ook meer (Gakpo, Madueke, Depay etc).

Niet dat verhuren slecht is. Kan net dat beetje extra geven. Maar ik heb niet het idee dat speeltijd bij een lagere ed club automatisch beter is voor de ontwikkeling. Is vooral afhankelijk van de speler en zijn talent op dat moment.
 
Laatst bewerkt:
Precies. Van Duiven even een seizoen stallen bij een club waar ie veel speelt. Bij psv 1 begint ie na de voorbereiding op de bank. Bij Jong Psv wordt ie wel weggehaald. Hij moet spelen, verhuren dus..

Maar wat doe je dan met het eerste elftal, huur je een spits wat weggegooid geld is, zeker in onze financiële situatie, of koop je een spits die uiteindelijk weer de ontwikkeling van de getalenteerde lichting jeugdspitsen in de weg staat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan