Algemene transfergeruchten

Laten we eerst maar eens beginnen met een coach die een duidelijk plan heeft. Kunnen we doorselecteren tot in de eeuwigheid, als het tactisch flut blijft win je er niks mee
Schmidt had ook een duidelijk plan. Trechtervoetbal terwijl hij volgasvoetbal zou brengen. Alleen een duidelijk tactisch plan is niet zaligmakend; je moet ook een selectie hebben die het uit kan voeren. Of je moet een coach hebben zoals Co Adriaanse die zelfs van stront nog een goed team kan maken.
 
Daar komen weer wat feitjes aan. Madueke speelde dit seizoen maar 8 wedstrijden. Daaruit komen de volgende cijfers:

Eredivisie
Zonder Madueke - 11 wedstrijden waarvan 2 verloren.
Met Madueke - 5 wedstrijden waarvan 2 verloren en 2 gelijk (1 doelpunt / 0 assists)

KNVB Beker
Met Madueke - 1 wedstrijd die werd gewonnen (1 doelpunt / 0 assists)

Europa League
Zonder Madueke - 3 wedstrijden waarvan 1 gelijk
Met Madueke - 3 wedstrijden waarvan 1 verloren (0 doelpunten / 0 assists)

Totaal
Zonder Madueke - 14 wedstrijden waarvan 2 verloren en 1 gelijk
Met Madueke - 9 wedstrijden waarvan 3 verloren en 2 gelijk (2 doelpunten en 0 assists)

En dan vergelijken we dat even met zijn vervanger Bakayoko

Eredivisie
Zonder Bakayoko - 10 wedstrijden waarvan 3 verloren en 2 gelijk
Met Bakayoko - 19 wedstrijden waarvan 2 verloren en 2 gelijk (5 doelpunten en 3 assists)

KNVB Beker
Zonder Bakayoko - 1 wedstrijd waarvan 0 verloren
Met Bakayoko - 3 wedstrijden waarvan 0 verloren (1 doelpunt / 0 assists)

Europa League
Zonder Bakayoko - 4 wedstrijden waarvan 2 verloren
Met Bakayoko - 4 wedstrijden waarvan 0 verloren (1 doelpunt / 0 assists)

Totaal
Zonder Bakayoko - 15 wedstrijden waarvan 5 verloren en 2 gelijk
Met Bakayoko - 26 wedstrijden waarvan 2 verloren en 2 gelijk

De conclusie is dus dat we met Bakayoko veel meer wedstrijden hebben gewonnen dan met Madueke. Nu heeft Bakayoko ook bijna 3 keer zoveel wedstrijden gespeeld, maar zelfs in zoveel wedstrijden wisten we met Bakayoko niet zo vaak te verliezen als met Noni. Daarnaast voegde Bakayoko ook meer toe qua doelpunten en assists (had met Madueke na 26 wedstrijden ook zo kunnen zijn). Maar er is op dit moment niets om aan te nemen dat we met Noni veel beter hadden gepresteerd dan nu met Bakayoko. Oftewel, het gemis van Gakpo is vele malen groter dan dat van Madueke en op basis van dit heeft Brands echt de jackpot binnen gehaald met de verkoop van Noni. Het verval van Noni was namelijk in het jaar daarvoor ook al zichtbaar, 7 D en 5 A uit 34 wedstrijden is niet spectaculair.
Zozo, we hebben een nieuwe feitenkoning! (Y)
Je mist het punt, het gaat om belangrijke spelers halverwege het seizoen weghalen en dat laten vervangen door op dat moment middelmaat.
Ja, want eigenlijk is Bakayoko niet de vervanger van Madueke, want die was er al. Eigenlijk Hazard of Saibari. Ik denk niet dat zij goede cijfers kunnen overleggen.
 
En nu hebben we het alleen over de wedstrijden waar we punten hebben laten liggen, zijn maar weinig wedstrijden geweest waar je na de eerst helft lekker de bilspieren kon ontspannen.
Afgelopen zondag was puntverlies gewoon terecht geweest. Ook al winnen we per ongeluk zondag, ik ben er van overtuigd dat wij nog aardig wat punten gaan laten liggen en da kunnen we niet alleen maar afschuiven op de verkoop van Gakpo en Madueke. We hebben nog mazzel gehad dat ze Simons hebben gehaald anders was het maximaal playoffs geweest dit seizoen.
Stewart zal wel helemaal gek worden, moet en heel veel spelers halen maar minstens zoveel spelers gaan verkopen.
 
En nu hebben we het alleen over de wedstrijden waar we punten hebben laten liggen, zijn maar weinig wedstrijden geweest waar je na de eerst helft lekker de bilspieren kon ontspannen.
Afgelopen zondag was puntverlies gewoon terecht geweest. Ook al winnen we per ongeluk zondag, ik ben er van overtuigd dat wij nog aardig wat punten gaan laten liggen en da kunnen we niet alleen maar afschuiven op de verkoop van Gakpo en Madueke. We hebben nog mazzel gehad dat ze Simons hebben gehaald anders was het maximaal playoffs geweest dit seizoen.
Stewart zal wel helemaal gek worden, moet en heel veel spelers halen maar minstens zoveel spelers gaan verkopen.
Is dat niet het droommoment om in te stappen bij een club als td?
 
Is dat niet het droommoment om in te stappen bij een club als td?
Aan de ene kant kan je het niet veel slechter doen aan de andere kant wordt verkopen een heel stuk lastiger. Andere clubs gaan niet de hoofdprijs betalen voor spelers die hier door de mand vallen. Daardoor gaat het voor hem ook lastiger worden om kwalitatief goede spelers te halen omdat er gewoon minder geld is. Helaas heb ik ook weinig vertrouwen in degene die Stewart moeten adviseren, de scouts, zeker met wat minder financiële middelen.
 
Aan de ene kant kan je het niet veel slechter doen aan de andere kant wordt verkopen een heel stuk lastiger. Andere clubs gaan niet de hoofdprijs betalen voor spelers die hier door de mand vallen. Daardoor gaat het voor hem ook lastiger worden om kwalitatief goede spelers te halen omdat er gewoon minder geld is. Helaas heb ik ook weinig vertrouwen in degene die Stewart moeten adviseren, de scouts, zeker met wat minder financiële middelen.

Zou eens tijd worden dat de scouts wat creatiever worden dus wellicht helpen die minder financiële middelen wel
 
Hoe wordt hier gedacht over Sidney van Hooijdonk? Ben gecharmeerd van m als spits. Misschien hij en Luuk volgend seizoen op die positie? Ik heb het idee dat de concurrentie m gaat halen. Als bijvoorbeeld fn toeslaat.. kun je 'm beter zelf hebben
 
Hoe wordt hier gedacht over Sidney van Hooijdonk? Ben gecharmeerd van m als spits. Misschien hij en Luuk volgend seizoen op die positie? Ik heb het idee dat de concurrentie m gaat halen. Als bijvoorbeeld fn toeslaat.. kun je 'm beter zelf hebben
Kweenie, zag een paar uur geleden dat hij nu bovenaan staat in het topscorersklassement, dus dat is netjes. en net een filmpje bekeken; ziet er wel uit als een goaltjesdief. Geen idee hoe oud hij is en of hij de stijgende lijn door kan zetten op een hoger niveau.
 
Hoe wordt hier gedacht over Sidney van Hooijdonk? Ben gecharmeerd van m als spits. Misschien hij en Luuk volgend seizoen op die positie? Ik heb het idee dat de concurrentie m gaat halen. Als bijvoorbeeld fn toeslaat.. kun je 'm beter zelf hebben
15 goals nu.
Linker rijtje
1 tegen Ajax
1 tegen AZ
1 tegen Utrecht
1 tegen RKC

Rechter rijtje
3 tegen Vitesse
1 tegen Fortuna
3 tegen Volendam
2 tegen Groningen
2 tegen Emmen

23 jaar, ik ben niet overtuigd.
 
Hoewel geen echte bron, Transfermarkt zet m op 3 miljoen, als je m voor dat of max 4 kan halen.. Aan de andere kant komt Van Duiven er ook aan.
 
15 goals nu.
Linker rijtje
1 tegen Ajax
1 tegen AZ
1 tegen Utrecht
1 tegen RKC

Rechter rijtje
3 tegen Vitesse
1 tegen Fortuna
3 tegen Volendam
2 tegen Groningen
2 tegen Emmen

23 jaar, ik ben niet overtuigd.
Ach onze coach was 22 en had slechts 13 goals gemaakt in de competitie voor hveen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan