Davy Pröpper (M)

Dat riep je ook jaren over Ziyech tot 3 weken voor zijn move naar Ajax ;) Ik wilde Ziyech al toen hij bij Heerenveen speelde. Mark my words: Sofyan Amrabat gaat het heel ver schoppen. In Utrecht vinden ze hem nu al beter dan Ramselaar.

Sofyan Amrabat staat al een tijdje op de radar bij AC Milan en Juve maar zal na het wk naar een grotere club gaan. Is op dit moment de belangrijkste speler van Marokko.

Heeft die gekke Retro dat niet verkeerd gezien 6 jaar geleden 😜

IPF lees je mee? Was een reactie op jou destijds 👀
 
Sofyan Amrabat staat al een tijdje op de radar bij AC Milan en Juve maar zal na het wk naar een grotere club gaan. Is op dit moment de belangrijkste speler van Marokko.

Heeft die gekke Retro dat niet verkeerd gezien 6 jaar geleden 😜

IPF lees je mee? Was een reactie op jou destijds 👀
Toch heeft hij wel een paar jaar nodig gehad om die kwaliteit te bereiken. En wat heeft dit met Pröpper te maken? En hoe vind je deze post (de jouwe van 6 jaar geleden) in hemelsnaam terug?!
 
Toch heeft hij wel een paar jaar nodig gehad om die kwaliteit te bereiken. En wat heeft dit met Pröpper te maken? En hoe vind je deze post (de jouwe van 6 jaar geleden) in hemelsnaam terug?!

Heb een olifantengeheugen. Ik wist dat ik jaren geleden gecharmeerd was van Sofyan. Kwestie dan nog van de zoekfunctie gebruiken.

Ik noemde hem als potentiële opvolger van Pröpper waar op dat moment interesse in was.

Ja, je hebt gelijk. Het kostte wat tijd om zijn belofte in te vullen maar hen altijd het potentieel bij hem gezien. Hij heeft altijd al een oerkracht in hem gehad. Mooi om te zien dat hij de top lijkt te halen nu
 
Davy keert 'Davynitief' terug als prof bij Vitesse.

Gemixt gevoel. Ik gun hem alles en ook het plezier. Maar ik baal stiekem toch ook wel als hij het daar dan wel kan opbrengen / leveren, en bij ons niet. Een goeie Propper kun je er altijd bij hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan