Davy Pröpper (M)

Komop!

Hij bespaart onze club 3 miljoen omdat hij eerlijk is!
Knotje of niet;

ik heb diep respect voor deze man.

Los van wat hij voetballend voor ons heeft betekend. En dat is veel.
 
Komop!

Hij bespaart onze club 3 miljoen omdat hij eerlijk is!
Knotje of niet;

ik heb diep respect voor deze man.

Los van wat hij voetballend voor ons heeft betekend. En dat is veel.
Een knotje blijft een typisch ding, iemand op 1 kenmerk afserveren evenzo. Dus ja, ik moet mijn lach inhouden als ik die knot van Davy zie, maakt dat ene kenmerk dat ik geen respect voor hem heb, zeker niet.
 
Net zoals velen hier, zal ik bij zijn naam altijd denken aan die 85e minuut tegen CSKA. Compleet gekkenhuis destijds! Mede door zijn doelpunt konden 2500 gelukkigen 3 maanden later naar Madrid, wat ondanks het resultaat een prachtige trip was. Bedankt voor alles, Davy, het ga je goed!
 
Ik mis hem nu al. Net ff de historische 2-1 tegen CSKA herbeleefd op dit forum, iets wat ik meerdere keren per jaar doe trouwens. De orgastische vreugde explosie in het stadion, een wedstrijd die in mijn geheugen gegrift staat.

Bedankt voor alles, Davy, ik wens je een geweldige toekomst toe.
 
Net zoals velen hier, zal ik bij zijn naam altijd denken aan die 85e minuut tegen CSKA. Compleet gekkenhuis destijds! Mede door zijn doelpunt konden 2500 gelukkigen 3 maanden later naar Madrid, wat ondanks het resultaat een prachtige trip was. Bedankt voor alles, Davy, het ga je goed!
Pff ik was er bij wat een moment was dat, goeie gast die Propper lekker iets binnen de club laten doen
 
In een opname van studio040 zag ik Propper op het veld. Oude opname (hoewel het over Fortuna en leicester ging), of toch weer kriebels?
 
Nog even nagenieten van deze mooie speler, die in 2015/16 absurd goed was. Tot ziens Davy! :sad:


Die achteloosheid, voetbal aan een touwtje - maar op zo'n manier dat het geen enkele moeite lijkt te kosten. Daar hou ik zo van.
Het lijkt alsof voor dat soort van technische spelers steeds minder ruimte is. Alles gaat op kracht, snelheid en explosiviteit - ook best mooi, hoor, maar brengt mij toch minder in vervoering.
 
Die achteloosheid, voetbal aan een touwtje - maar op zo'n manier dat het geen enkele moeite lijkt te kosten. Daar hou ik zo van.
Het lijkt alsof voor dat soort van technische spelers steeds minder ruimte is. Alles gaat op kracht, snelheid en explosiviteit - ook best mooi, hoor, maar brengt mij toch minder in vervoering.
Pereiro had dat ook bij vlagen, alsof de bal en speler samensmelten tot 1 entiteit :drool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan