Algemene transfergeruchten

Wij hier en met ons vele andere clubs zien ook niets in Lukassen maar PSV blijft de hoop er in houden… Alle analisten maar ook de tegenstanders weten waar de achilleshiel van PSV is maar de leiding denkt daar idd anders over.
?? Hij staat onder contract, raken hem aan de straatstenen niet kwijt, valt zelden tot nooit in? Hoe kom jij er bij dat PSV er hoop in houdt?
 
Hoop op een transfersom met die domme contractverlenging? Ik tel hem verder ook niet mee.
Ja, die contractverlenging was niet deze zomer, dus die domme zet van toen gebruiken om te zeggen dat ze nu vertrouwen in hem hebben in niet heel sterk.
 
We hebben de gewenste spits, de gewenste keeper, Sangaré verlengd, Simons weggehaald bij PSG, de nodige middelmaat verwijderd, maar nu we door twee bizarre blunders de CL niet gehaald hebben is John de Jong schuldig aan alle ellende sinds de Watersnood in 1953.

Niet alles is perfect maar een tikkie nuancering mag wel medeforummers.
Mijn kritiek staat los van de uitschakeling in de voorrondes. Ook aan het begin van de transferperiode heb ik gezegd dat er een CV bij moest, de linksback met Max niet goed genoeg was en dat waarschijnlijk Gakpo verkocht moest worden om de middelmaat in de rest van de selectie aan te pakken. Het is niet oké dat we nu de komende tijd aangewezen zijn op Carlos Vinicius in de spits. Sterker nog: ik las net dat Ruud waarschijnlijk straks weer kiest voor Saibari in de spits. Dan is je selectie gewoon niet in orde.
 
Mijn kritiek staat los van de uitschakeling in de voorrondes. Ook aan het begin van de transferperiode heb ik gezegd dat er een CV bij moest, de linksback met Max niet goed genoeg was en dat waarschijnlijk Gakpo verkocht moest worden om de middelmaat in de rest van de selectie aan te pakken. Het is niet oké dat we nu de komende tijd aangewezen zijn op Carlos Vinicius in de spits. Sterker nog: ik las net dat Ruud waarschijnlijk straks weer kiest voor Saibari in de spits. Dan is je selectie gewoon niet in orde.
CV is Branthwaite. Benieuwd of we die gaan zien. Een extra verdediger zou leuk zijn.
Max, eens. Hoewel we misschien iets niet zien aangezien er meerdere clubs 8 miljoen voor wilden aftikken.
Vinicius is niets. Maar spitsen zijn duur en schaars.

Anwar zie ik als een buitenkansje waar je je geen buil aan kunt vallen. Doet hij het goed dan heb je een speler voor beide flanken. Basis of invaller mag hij zelf gaan bepalen. Sowieso prima voor de breedte gezien onze weer volle ziekenboeg.

Enfin. Niet alles is kommer en kwel, er is veel goeds gedaan.
 
Anwar zie ik als een buitenkansje waar je je geen buil aan kunt vallen. Doet hij het goed dan heb je een speler voor beide flanken. Basis of invaller mag hij zelf gaan bepalen. Sowieso prima voor de breedte gezien onze weer volle ziekenboeg.

Enfin. Niet alles is kommer en kwel, er is veel goeds gedaan.

Ja, ik zie gewoon weer een nieuwe Carlos Vinicius maar dan op rechts. Oud, geen restwaarde, geen uitblinker, kost waarschijnlijk ook weer een bult om te mogen huren en aan salaris. Ik zou nog liever zien dat we geen aankoop doen dan dat we Anwar el Ghazi nu nog binnenhalen. Verspild geld, ben ik bang.
 
?? Hij staat onder contract, raken hem aan de straatstenen niet kwijt, valt zelden tot nooit in? Hoe kom jij er bij dat PSV er hoop in houdt?
Omdat RvN letterijk zei dat Lukassen een goede ontwikkeling laat zien.. Bovendien kun je hem ook dwingen om weg te gaan door hem naar Jong PSV te sturen. Nu denkt zijn zaakwaarnemer ook waarom zou ik hem ergens aan proberen te slijten?
 
We hebben de gewenste spits, de gewenste keeper, Sangaré verlengd, Simons weggehaald bij PSG, de nodige middelmaat verwijderd, maar nu we door twee bizarre blunders de CL niet gehaald hebben is John de Jong schuldig aan alle ellende sinds de Watersnood in 1953.

Niet alles is perfect maar een tikkie nuancering mag wel medeforummers.
De uitschakeling staat er los van. Al jaren moddert hij aan en moet hij het hebben van het netwerk van de coaches en nu van zijn oude leermeester die nu weer terug is. Dit is topsport in een topbedrijfscultuur. Daar reken ik hem op af. Niet door de zoveelste uitschakeling in de play offs voor de champions league maar door zijn manier van handelen elk jaar weer. Als er structureel dezelfde fouten gemaakt worden en als je omgeving bestaat uit je eigen vriendenkring dan zal er intern ook nooit kritiek zijn. Als het er zo dik op ligt dat we kwaliteit nodig hebben achterin en je handelt niet of nauwelijks omdat je al genoeg verdedigers hebt van het kaliber Luckassen en Boscagli dan voer je in mijn optiek geen topbedrijfsvoering maar subtop. En vandaar dat ik mijn hoop op echte versterking heb laten varen. PSV heeft wederom geen uitgebalanceerd team en ja...dat neem ik JdJ kwalijk want hij is daar verantwoordelijk voor.
 
Omdat RvN letterijk zei dat Lukassen een goede ontwikkeling laat zien.. Bovendien kun je hem ook dwingen om weg te gaan door hem naar Jong PSV te sturen. Nu denkt zijn zaakwaarnemer ook waarom zou ik hem ergens aan proberen te slijten?
Voor Jong is hij te oud, gillen dat ie er geen kloot van kan helpt niet mee om hem te verkopen.
 
Voor Jong is hij te oud, gillen dat ie er geen kloot van kan helpt niet mee om hem te verkopen.
Al wordt hij verhuurd met de voorwaarden dat PSV de helft van zijn salaris betaalt,,… Dan nog pak je nog wat winst. Hem houden maar nooit laten spelen is hetzelfde als hij kan er geen klote van.
 
Al wordt hij verhuurd met de voorwaarden dat PSV de helft van zijn salaris betaalt,,… Dan nog pak je nog wat winst. Hem houden maar nooit laten spelen is hetzelfde als hij kan er geen klote van.
Dan moet er wel interesse zijn. 2 september kan je alsnog gewoon het contract ontbinden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Edit: de blessures van Mwene en Boscagli mogen we ook niet vergeten. Die staan ook nog op de loonlijst hè?
 
Laatst bewerkt:
We hebben genoeg kapitaal en talent op het veld staan dat is wel echt mooi om te zien! Ook in de breedte is het allemaal prima.

Voorin missen we kwaliteit waar je goals en assists van mag verwachten

En Max is wel echt een groot probleem. Kunnen niet te lang wachten op Mauro.

2 aanvallers en evt een linksback als PSV weet dat Mauro nog lang out is zijn nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan