Algemene transfergeruchten

Mag toch hopen dat die blinde dribbelaar niet de vervanger is van Gakpo 😅
Nee, Madueke is geblesseerd en speelt op rechts.

Wat ik uit de compilatiefilmpjes van Savio kon opmaken was dat hij wel degelijk oog had voor zijn medespelers, dus ik ben wel benieuwd waar jij jouw conclusie vandaan hebt. Wellicht heb je de Braziliaanse competitie gevolgd?
 
Nee, Madueke is geblesseerd en speelt op rechts.

Wat ik uit de compilatiefilmpjes van Savio kon opmaken was dat hij wel degelijk oog had voor zijn medespelers, dus ik ben wel benieuwd waar jij jouw conclusie vandaan hebt. Wellicht heb je de Braziliaanse competitie gevolgd?

Heeft meestal pas oog voor zijn medespelers als hij zelf niet meer verder kan en gaat dan pas kijken. Maar goed, denk dat ik veel gezien heb van hem maar natuurlijk geen hele wedstrijden. Zou het toejuichen als hij wel wat is, maar verwacht het niet.

Zou El Ghazi als spits komen? Of onze talenten uit de basis duwen op de flank?
 
Omdat? En 50 miljoen voor Gakpo die alleen de fruitschaal heeft gewonnen wel een normale prijs?
Nee, maar als ze het ervoor willen betalen zou ik het gewoon aannemen. Ik denk niet dat op dit moment iemand 20 miljoen voor Karlsson geeft en degene die 50 miljoen voor Gakpo zou willen geven is ook debiel, maar dan in ons voordeel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan