Algemene transfergeruchten

Gaat ook om het vertoonde spel en de uitstraling in die wedstrijden. PSV is vaak een bang schaapje, waar Ajax voor niemand bang is. Zo speelt Antony ook. Maakt geen reet uit of hij tegen een Alba of Warmerdam staat. Gakpo wordt toch vaak onzichtbaarder als 't niveau omhoog gaat
Waar is je avatar gebleven?

Oh, daar is 'ie weer :maniac:
 
Interessant. Dat zou ik inderdaad niet zeggen. Maar wat ik.dan niet zo goed begrijp: dit kennen de scouts van topclubs ook. Waarom ligt de transferwaarde van Antony dan pakweg 30 miljoen euro hoger? Ik geloof niet zo in dat 'omdat hij bij Ajax speelt'-verhaal. Kan misschien paar miljoentjes schelen, maar geen 30. Persoonlijk denk ik dat de scouts toch zien wat ik zie: Antony is feller, technischer, een klootzak maar wel een winnaar.
Betekent overigens niet dat ik Gakpo een slechte speler vind, hoor. Prima vleugelspeler, zeer zeker geschikt voor Europese subtop. Alleen denk ik oprecht dat Antony eerder slaagt bij clubs als Man U, Bayern, Real... Het niveau waarvan het al heel lang geleden is dat een speler van de NL competitie er kon slagen.
Plus, hij heeft het laten zien op CL niveau. Gakpo niet.
 
Op dat laatste zullen we dan maar hopen. Vinicius en Vertessen hebben we al in de selectie en mogen het gaan waarmaken wat mij betreft.
Uiteraard liefst morgen al een aankoop die er meteen staat, maar met geld smijten voor iemand die omhoog geschreven is omdat hij bij Ajax speelde
en niets speciaals in huis heeft vind ik absurd.
We hebben dringend behoefte aan een knokker met winnaarsmentaliteit en scorend vermogen.
Nou, dat is een dingetje Antenor, volgens mij halen we deze man op voor supercheap?
Iemand die zowel op links als rechts kan, en behoorlijk wat ervaring tegen grote ploegen meeneemt is toch welkom? 27 jaar pas, en met 1m89 weer een extra gevaar bij onze corners.

Onze selectie wordt op dit forum smal genoemd, dus als je deze mee kunt nemen lijkt me dat prima. Aan de speler zelf om te laten zien of dat voor bank of basis is. Blessures en schorsingen gaan daar wellicht ook over meebeslissen...

Ik zeg; we verliezen er niets op!

Vinicius mag van mij morgen nog weg...maakt alleen een hoop overtredingen.
 
Nou, dat is een dingetje Antenor, volgens mij halen we deze man op voor supercheap?
Iemand die zowel op links als rechts kan, en behoorlijk wat ervaring tegen grote ploegen meeneemt is toch welkom? 27 jaar pas, en met 1m89 weer een extra gevaar bij onze corners.

Onze selectie wordt op dit forum smal genoemd, dus als je deze mee kunt nemen lijkt me dat prima. Aan de speler zelf om te laten zien of dat voor bank of basis is. Blessures en schorsingen gaan daar wellicht ook over meebeslissen...

Ik zeg; we verliezen er niets op!

Vinicius mag van mij morgen nog weg...maakt alleen een hoop overtredingen.
inderdaad wie deze strompelende scorende spits :giggle::giggle: binnengehaald heeft .......
 
Uiteindelijk kun je kopen wat je wil maar zolang wij zo ongelofelijk veel blessures blijven houden is het kansloos. Bizar hoeveel blessures de afgelopen jaren; voor mn gevoel veel meer dan de concurrentie. Ik had hoop dat het beter zou worden zonder de duitsers maar tot nu toe is dat nog niet het geval
 
Lachwekkend als we weer een geflopte Ajacied halen.
We hebben scorend vermogen nodig , geen tierelantijnen jongetjes zonder effectiviteit.
Niets geleerd van het aantrekken van andere geflopte Ajacieden in het verleden?
Misschien ook Andy van der Meyde nog een contract aanbieden?

Tot nu toe had ik geen commentaar op het technisch beleid, maar nu krijg ik toch ook mijn twijfels.
Ik weet dat we minder kunnen spenderen dan anderen in de verziekte voetbalwereld.
Maar gooi het dan niet over de balk door met dit soort afdankertjes van hen aan te komen.
Dat geflopte is natuurlijk onzin..Ajax haalt ze zelf ook en met succes.
 
Nog 4 dagen te gaan en nog steeds geen nieuwe aanwinsten gepresenteerd....worden het weer eens paniekaankopen zoals vaker gebeurd is?
 
Nog 4 dagen te gaan en nog steeds geen nieuwe aanwinsten gepresenteerd....worden het weer eens paniekaankopen zoals vaker gebeurd is?
Dat ligt er een beetje aan. Ik neem aan dat PSV als professionele organisatie al rekening had gehouden met de verschillende scenario’s: CL of EL en precies weet wat het nu moet doen. We gaan het zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan