Algemene transfergeruchten

Ozymandias

Routinier
Interessant. Dat zou ik inderdaad niet zeggen. Maar wat ik.dan niet zo goed begrijp: dit kennen de scouts van topclubs ook. Waarom ligt de transferwaarde van Antony dan pakweg 30 miljoen euro hoger? Ik geloof niet zo in dat 'omdat hij bij Ajax speelt'-verhaal. Kan misschien paar miljoentjes schelen, maar geen 30. Persoonlijk denk ik dat de scouts toch zien wat ik zie: Antony is feller, technischer, een klootzak maar wel een winnaar.
Betekent overigens niet dat ik Gakpo een slechte speler vind, hoor. Prima vleugelspeler, zeer zeker geschikt voor Europese subtop. Alleen denk ik oprecht dat Antony eerder slaagt bij clubs als Man U, Bayern, Real... Het niveau waarvan het al heel lang geleden is dat een speler van de NL competitie er kon slagen.
En toch is het zoals bij zo veel transfers is gebleken toch wel het “omdat hij bij ajax speelt” verhaal…belachelijk en heel irritant, maar we moeten ons maar eens wat harder gaan opstellen aan de onderhandelingstafel…

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
En toch is het zoals bij zo veel transfers is gebleken toch wel het “omdat hij bij ajax speelt” verhaal…belachelijk en heel irritant, maar we moeten ons maar eens wat harder gaan opstellen aan de onderhandelingstafel…
Jawel, en ergens ook wel logisch omdat Ajax de laatste jaren vaste CL-klant is, en daar regelmatig indruk maakt. Maar we hebben het hier over een verschil in marktwaarde van 30 miljoen... Niemand maakt mij wijs dat dat komt omdat een speler een 020-shirtje draagt.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Jawel, en ergens ook wel logisch omdat Ajax de laatste jaren vaste CL-klant is, en daar regelmatig indruk maakt. Maar we hebben het hier over een verschil in marktwaarde van 30 miljoen... Niemand maakt mij wijs dat dat komt omdat een speler een 020-shirtje draagt.
Hang een identiek gaaf t-shirt op bij de Zeeman en in de Beijenkorf. Durf te stellen dat veel mensen meer bereid zijn ervoor uit te geven bij de tweede. Denk wel dat de naam van de "shop" een grote impact kan hebben.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
Is goed he wappie. Ik ga hier regelmatig in tegen mensen waar ik 't niet mee eens ben, dat klopt. Ik ga alleen niet roepen dat mensen schaapjes zijn of aan de drugs wanneer ze een andere mening hebben dan ik. Ik kots op volk zoals jij :braak::braak::braak::braak:
Grote woorden. Ik merk dat je mijn posts niet kan waarderen dit zal mijn laatste reactie op jou zijn. Lijkt me het beste voor dit mooie forum.

PSVNEC

Routinier
Martinelli doet het op zijn plek heel goed op het moment. Die speel je niet zomaar uit de basis.
Nee klopt en die andere Braziliaan is ook lekker bezig. Maar bij zo n club speel je al gauw 60 a 70 per seizoen. Dus daar kom je aan de 30 wedstrijd per seizoen wat hij gegarandeerd speelt.

Buitenspelgoal

International
Eigenlijk wel saai. We hebben al weken hier geen spannende berichten meer gekregen.
Denk dat PSV niets wilt laten uitlekken en alle rust wilt bewaren voor de wedstrijd van het jaar. Daarna weet je weer waar je voorlopig aan toe bent en gaat het, zeker bij winst, nog wel los. Let maar op.

kezzaman

Supporter
Wanneer we de CL niet gaan halen verwacht ik ook nog wel iets uit de hoge hoed van Johnny.
Ik denk dan aan (huur) transfers van spelers van het kaliber Michael Ball en Andy v/d Meijde :)

Tradgard

Routinier
Stilte voor de storm. Na Rangers volgt ongetwijfeld nog een interessante epiloog mbt transferwindow
Verlengen van contract Luckassen… … 🤪

Zonder gekheid, versterkingen LB en in centrum verdediging is voor Champions League broodnodig. Dan nog graag een talent achter Gakpo indien deze blijft. Vinicius in de vriezer en een (talentvol) alternatief achter de Jong? Dan heb ik er wel vertrouwen in.
Ben alleen bang dat vooral mijn wensen achterin niet hoog op de prioriteitenlijst staan en weer worden onderschat.

PSVNEC

Routinier
Als de cl gehaald word, , zou Malen dan geen optie naast of voor luuk zijn? En dan nog een topper Karlsson bijvoorbeeld op de plek van gakpo. Malen wou toch geen links buiten meer staan

Bovenaan Onderaan