Algemene transfergeruchten

Nou, dat is een dingetje Antenor, volgens mij halen we deze man op voor supercheap?
Iemand die zowel op links als rechts kan, en behoorlijk wat ervaring tegen grote ploegen meeneemt is toch welkom? 27 jaar pas, en met 1m89 weer een extra gevaar bij onze corners.

Onze selectie wordt op dit forum smal genoemd, dus als je deze mee kunt nemen lijkt me dat prima. Aan de speler zelf om te laten zien of dat voor bank of basis is. Blessures en schorsingen gaan daar wellicht ook over meebeslissen...

Ik zeg; we verliezen er niets op!

Vinicius mag van mij morgen nog weg...maakt alleen een hoop overtredingen.
Dat geflopte is natuurlijk onzin..Ajax haalt ze zelf ook en met succes.
Goedkoop of niet, ik ben nooit onder de indruk geweest van deze speler die dan hooguit de kansen van een Bakayoko of Savio op een basisplaats gaat verkleinen.
Dat Vinicius geen doorslaand succes is tot nu toe kan ik niet ontkennen. Maar ik zie hem nog meer bereiken qua effectiviteit dan El Ghazi.
Wat Ajax terughaalt en verder nog met spelers doet interesseert me geen hol, excusez-le-mot.
Maar als het om spelers terughalen gaat , dan toch liever iemand als Locadia of een andere PSVer die kan scoren dan iemand van dat zwaar overschatte clubje beursgangers.
 
''Een of enkele transfers'', hij dekt zich dus al in tegen het scenario dat na El Ghazi er dus niks meer komt. Niet dat Rik hier iets kan doen, maar die voelt hem dus ook wel. Dat betekent dat er buiten El Ghazi dus nog niemand concreet is. Dat wordt weer tegen beter weten in hopen op een broodnodige spits en back.
 
''Een of enkele transfers'', hij dekt zich dus al in tegen het scenario dat na El Ghazi er dus niks meer komt. Niet dat Rik hier iets kan doen, maar die voelt hem dus ook wel. Dat betekent dat er buiten El Ghazi dus nog niemand concreet is. Dat wordt weer tegen beter weten in hopen op een broodnodige spits en back.
Voor alle vragen en onzekerheden verwijs ik u naar 'Kogeltje rond' Rik.. 🤔
 
Gewoon een bijzonder matige transferperiode die ironisch genoeg wel de beste transferperiode van JDJ is geweest sinds zijn aantreden. Benitez, Xavi Simons en Luuk zijn goede aanwinsten. Voor de rest een aantal onbegrijpelijke keuzes wat mij betreft. Vooral defensief weer nagelaten versterking te zoeken en in de breedte vooral linksvoorin en in de spits onvoldoende bezetting wat ook ons pijn deed tegen de Rangers.

Ik weet niet meer hoe vaak JDJ mag falen maar de selectie zoals hij nu is, is niet op orde. En zo te lezen, gaat dat niet anders zijn op de transferdeadline. Misschien moeten we dit seizoen maar een keer echt door de mand vallen om te kunnen hervormen. Want dat lijkt me inmiddels toch wel echt noodzakelijk.
 
Gewoon een bijzonder matige transferperiode die ironisch genoeg wel de beste transferperiode van JDJ is geweest sinds zijn aantreden. Benitez, Xavi Simons en Luuk zijn goede aanwinsten. Voor de rest een aantal onbegrijpelijke keuzes wat mij betreft. Vooral defensief weer nagelaten versterking te zoeken en in de breedte vooral linksvoorin en in de spits onvoldoende bezetting wat ook ons pijn deed tegen de Rangers.

Ik weet niet meer hoe vaak JDJ mag falen maar de selectie zoals hij nu is, is niet op orde. En zo te lezen, gaat dat niet anders zijn op de transferdeadline. Misschien moeten we dit seizoen maar een keer echt door de mand vallen om te kunnen hervormen. Want dat lijkt me inmiddels toch wel echt noodzakelijk.
Ik ga voor de middenweg. Eerste redelijke seizoenshelt. Overwinteren net aan in de el. Gakpo speelt een goed wk, 4 punten achter op ajax zodat in de winterstop de urgentie er ineens is bij jdj en we het tweede deel van de competitie ongeslagen blijven en kampioen worden..
 
Gewoon een bijzonder matige transferperiode die ironisch genoeg wel de beste transferperiode van JDJ is geweest sinds zijn aantreden. Benitez, Xavi Simons en Luuk zijn goede aanwinsten. Voor de rest een aantal onbegrijpelijke keuzes wat mij betreft. Vooral defensief weer nagelaten versterking te zoeken en in de breedte vooral linksvoorin en in de spits onvoldoende bezetting wat ook ons pijn deed tegen de Rangers.

Ik weet niet meer hoe vaak JDJ mag falen maar de selectie zoals hij nu is, is niet op orde. En zo te lezen, gaat dat niet anders zijn op de transferdeadline. Misschien moeten we dit seizoen maar een keer echt door de mand vallen om te kunnen hervormen. Want dat lijkt me inmiddels toch wel echt noodzakelijk.
Inderdaad. Zo gaat het meestal elk jaar. Met veel bombarie in juni een aantal redelijk geslaagde aankopen doen (plus een paar miskopen), en vervolgens gebeurt er maanden niets, onterecht denkend dat we er al zijn. Na weer uitschakeling voor de CL komen ze er achter wat wij allang weten, dat het elftal nog steeds niet in balans is en lang niet zo goed als zij dachten. Vervolgens moet er in de laatste week nog gerepareerd worden en noodverbanden worden gehaald. Loeren op "buitenkansjes". Maar die zijn er dus niet. Behalve uitgerangeerde types op leeftijd als El Ghazi.

Zitten wij op de laatste transferdag te hopen op echte aanwinsten, totdat men weer twittert, we konden niemand vinden. Weer een wisselvallig seizoen tot gevolg.
 
Één ding dat ik bij Johnny ervaren heb is dat ik de hoop op echte versterking waar dat nodig is heb laten varen. Geen netwerk en geen plan om de verdediging te versterken en een pinch hitter die er toe doet te halen als we die niet vanuit de jeugd al hebben. Als je aankoop beleid als topclub is gesteld op buitenkansjes en gratis spelers en toevalstreffers met een belabberde scouting en TD dan kunnen we hopen wat we willen..... maar dan gaat het hem simpelweg niet worden.
 
Één ding dat ik bij Johnny ervaren heb is dat ik de hoop op echte versterking waar dat nodig is heb laten varen. Geen netwerk en geen plan om de verdediging te versterken en een pinch hitter die er toe doet te halen als we die niet vanuit de jeugd al hebben. Als je aankoop beleid als topclub is gesteld op buitenkansjes en gratis spelers en toevalstreffers met een belabberde scouting en TD dan kunnen we hopen wat we willen..... maar dan gaat het hem simpelweg niet worden.
Toch bijzonder dat een Feyenoord i.t.t. PSV wel genoeg defensieve versterkingen weet binnen te halen. Maar of al die versterkingen ook daadwerkelijk versterkingen zijn, dat weetje pas als je het gaat proberen. Zo'n Hancko had bijvoorbeeld echt niet misstaan bij ons. Maar zodra je niet waagt, win je niet. Als je constant maar vertrouwen in iets blijft houden wat nu al een jaar of 4 niet bewezen heeft kampioen te kunnen worden, waar ben je dan mee bezig? Langzaam de club laten afglijden? Ik snap het niet iig.
 
Toch bijzonder dat een Feyenoord i.t.t. PSV wel genoeg defensieve versterkingen weet binnen te halen. Maar of al die versterkingen ook daadwerkelijk versterkingen zijn, dat weetje pas als je het gaat proberen. Zo'n Hancko had bijvoorbeeld echt niet misstaan bij ons. Maar zodra je niet waagt, win je niet. Als je constant maar vertrouwen in iets blijft houden wat nu al een jaar of 4 niet bewezen heeft kampioen te kunnen worden, waar ben je dan mee bezig? Langzaam de club laten afglijden? Ik snap het niet iig.
Ik denk dat men bij PSV tevreden is met de verdedigers onder contract en met de komende aanwas. Vandaar alleen huur om Sambo te verhuren en Boscagli ondertussen te genezen. Wij zien het anders hier.
 
Toch bijzonder dat een Feyenoord i.t.t. PSV wel genoeg defensieve versterkingen weet binnen te halen. Maar of al die versterkingen ook daadwerkelijk versterkingen zijn, dat weetje pas als je het gaat proberen. Zo'n Hancko had bijvoorbeeld echt niet misstaan bij ons. Maar zodra je niet waagt, win je niet. Als je constant maar vertrouwen in iets blijft houden wat nu al een jaar of 4 niet bewezen heeft kampioen te kunnen worden, waar ben je dan mee bezig? Langzaam de club laten afglijden? Ik snap het niet iig.
Zullen we eerst even kijken hoe goed die defensieve versterkingen daadwerkelijk zijn?
 
Ik denk dat men bij PSV tevreden is met de verdedigers onder contract en met de komende aanwas. Vandaar alleen huur om Sambo te verhuren en Boscagli ondertussen te genezen. Wij zien het anders hier.
Boscagli wordt verwacht in september alweer op het veld te staan voor een eigen programma.
 
We hebben de gewenste spits, de gewenste keeper, Sangaré verlengd, Simons weggehaald bij PSG, de nodige middelmaat verwijderd, maar nu we door twee bizarre blunders de CL niet gehaald hebben is John de Jong schuldig aan alle ellende sinds de Watersnood in 1953.

Niet alles is perfect maar een tikkie nuancering mag wel medeforummers.
 
We hebben de gewenste spits, de gewenste keeper, Sangaré verlengd, Simons weggehaald bij PSG, de nodige middelmaat verwijderd, maar nu we door twee bizarre blunders de CL niet gehaald hebben is John de Jong schuldig aan alle ellende sinds de Watersnood in 1953.

Niet alles is perfect maar een tikkie nuancering mag wel medeforummers.

Dank voor deze broodnodige nuancering!
 
Ik denk dat men bij PSV tevreden is met de verdedigers onder contract en met de komende aanwas. Vandaar alleen huur om Sambo te verhuren en Boscagli ondertussen te genezen. Wij zien het anders hier.
Wij hier en met ons vele andere clubs zien ook niets in Lukassen maar PSV blijft de hoop er in houden… Alle analisten maar ook de tegenstanders weten waar de achilleshiel van PSV is maar de leiding denkt daar idd anders over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan