Algemene transfergeruchten

Kunnen we niet een GPS tracker onder de auto van Feyenoord scouts plaatsen? Zij halen voor mij best onbekende namen binnen en iedereen is daar positief over. Ook Sinisterra, Aursnes, Senesi zijn relatief goedkoop binnen gekomen, gepresteerd en daarna goed verkocht. De grootste miskoop is Janhanbaks, niet toevallig ex AZ...
 
Kunnen we niet een GPS tracker onder de auto van Feyenoord scouts plaatsen? Zij halen voor mij best onbekende namen binnen en iedereen is daar positief over. Ook Sinisterra, Aursnes, Senesi zijn relatief goedkoop binnen gekomen, gepresteerd en daarna goed verkocht. De grootste miskoop is Janhanbaks, niet toevallig ex AZ...
Laat fn het eerst maar zien tegen serieuze tegenstanders.. die opereren uit nood..
 
Zo zo, transfervrij nog wel. Het moet financieel wel heel erg goed gaan. Was wel benieuwd geweest welke topper we transfervrij hadden gehaald bij het bereiken van de Champions League.
 
Ja hoor, Ajax heeft ook weer interesse :rolleyes:
En John, betaal gewoon. Dat dubbeltje op de eerste rang kennen we wel. El Ghazi heeft nog een contractjaar, dus snap wel dat Villa er gewoon geld voor wilt zien.
Natuurlijk heeft ajax interesse. Die volgen gewoon wat wij doen..
 
Zo zo, transfervrij nog wel. Het moet financieel wel heel erg goed gaan. Was wel benieuwd geweest welke topper we transfervrij hadden gehaald bij het bereiken van de Champions League.
Voorafgaand aan het seizoen dacht iedereen dat er een behoorlijk budget was om ons te versterken. Maar het lijkt erop dat er amper geld is. Zeer teleurstellend. En ook een beetje gek dat Brands en De Jong toch uitstraalden dat er genoeg was om te versterken; ook zonder verkopen.
 
Voorafgaand aan het seizoen dacht iedereen dat er een behoorlijk budget was om ons te versterken. Maar het lijkt erop dat er amper geld is. Zeer teleurstellend. En ook een beetje gek dat Brands en De Jong toch uitstraalden dat er genoeg was om te versterken; ook zonder verkopen.
Of ze proberen heel erg op te potten, omdat het eigen vermogen ook flink geslonken is door corona. Er is een duidelijke strategie deze window zichtbaar waar men inzet op lucratieve deals. Of er dan geen geld is of dat het dus puur een strategie is weten we niet. Toen puntje bij paaltje kwam was er wel 6m voor Veerman in de winter, en blijkbaar ook genoeg geld om Sangare de bestbetaalde speler te maken van PSV. En als Gakpo ineens toch wilt verlengen liggen er ook nog miljoenen klaar om dat te doen. Daarnaast zet PSV de laatste tijd in op spelers die gratis komen, maar veel salaris verdienen; verkapte transfersommen dus. Dat betekent dat Zahavi en Gotze ook al een miljoen of 12+ hebben gekost om 2 jaar te houden. Ik denk dat er wel geld is, maar men om wat voor reden dan ook terughoudend is in het uitgeven ervan. Ik denk zelf dat de waarheid in het midden ligt: er is geen zee van geld (zeker niet met mislopen CL nu), maar wat Brands laatst ook zei: PSV begroot op EL, dus het mislopen van CL zou geen nekslag moeten betekenen. PSV is echter wel veel van haar buffer kwijt geraakt tijdens corona.
 
Of ze proberen heel erg op te potten, omdat het eigen vermogen ook flink geslonken is door corona. Er is een duidelijke strategie deze window zichtbaar waar men inzet op lucratieve deals. Of er dan geen geld is of dat het dus puur een strategie is weten we niet. Toen puntje bij paaltje kwam was er wel 6m voor Veerman in de winter, en blijkbaar ook genoeg geld om Sangare de bestbetaalde speler te maken van PSV. En als Gakpo ineens wilt verlengen liggen er ook nog miljoenen klaar om dat te doen. Ik denk dat er wel geld is, maar men om wat voor reden dan ook terughoudend is in het uitgeven ervan.
Ik snap het niet. Gisteren werd duidelijk dat er 20 miljoen aan el gelden binnenkomt. Messi ga je er niet van halen maar komop zeg... er is geld nu
 
Ik snap het niet. Gisteren werd duidelijk dat er 20 miljoen aan el gelden binnenkomt. Messi ga je er niet van halen maar komop zeg... er is geld nu
Het is een verklaring zoals ik *denk* dat het gaat. Verder helemaal mee eens dat JDJ de boot behoorlijk (heeft) (ge)mist met posities die niet genoeg versterkt zijn. Misschien gegokt op jeugd en terughoudend zijn met de transfers (uiteindelijk valt het na die stormachtige juni/juli wel mee hoeveel spelers PSV echt gehaald heeft, zeker gezien er 3x huur bij zit) en dan hopen dat je er mee weg komt. Is niet gebeurd, mede door blessures (ook iets waar je op gokt). We gaan zien of er nog geld is. Is dat er wel, dan is dit het moment om het uit te geven, zodat je niet in de winter achter alle feiten aanloopt.

Oh, en graag Van Ginkel zijn contract ontbinden en Luckassen gewoon voor 0 euro laten vertrekken ergens naartoe. Weg met die salarisposten. Van Ginkel wordt nog bedankt voor bewezen diensten, maar dat gaat hem nooit meer worden op dit niveau.
 
Het is een verklaring zoals ik *denk* dat het gaat. Verder helemaal mee eens dat JDJ de boot behoorlijk (heeft) (ge)mist met posities die niet genoeg versterkt zijn. Misschien gegokt op jeugd en terughoudend zijn met de transfers (uiteindelijk valt het na die stormachtige juni/juli wel mee hoeveel spelers PSV echt gehaald heeft, zeker gezien er 3x huur bij zit) en dan hopen dat je er mee weg komt. Is niet gebeurd, mede door blessures (ook iets waar je op gokt). We gaan zien of er nog geld is. Is dat er wel, dan is dit het moment om het uit te geven, zodat je niet in de winter achter alle feiten aanloopt.
In dat geval moeten de supporters maar in actie komen. Een keer je selectie niet op orde hebt, ok. Twee keer is al twijfelachtig. Nu is zn stage toch wel voorbij lijkt me
 
Terug
Bovenaan Onderaan