Algemene transfergeruchten

En verkoop Luckassen ? 😅 is daar al nieuws over? Man man man..

Overigens vind ik het vrij stil, had op vrijdag misschien nog wel wat verwacht. Nu het weekend en dan hebben we nog maar 3 dagen om iets uit de grabbelton van Brands te halen. De verwachtingen kunnen we wel temperen denk ik.
El Ghazi zal wel komen. Als we dan ook nog een spits erbij krijgen mogen we blij zijn.
 
Een jaar geleden was iedereen verbaast dat hij niet meeging naar het EK, een half jaar geleden werd hij wederom geopperd bij het NL elftal, maar nu die bij Psv genoemd wordt kan hij er natuurlijk weer niks van... Ik vind het een prima versterking. De cashcows moeten bakayoko en Madueke worden dus zet er ervaring naast.
 
Lachwekkend als we weer een geflopte Ajacied halen.
We hebben scorend vermogen nodig , geen tierelantijnen jongetjes zonder effectiviteit.
Niets geleerd van het aantrekken van andere geflopte Ajacieden in het verleden?
Misschien ook Andy van der Meyde nog een contract aanbieden?

Tot nu toe had ik geen commentaar op het technisch beleid, maar nu krijg ik toch ook mijn twijfels.
Ik weet dat we minder kunnen spenderen dan anderen in de verziekte voetbalwereld.
Maar gooi het dan niet over de balk door met dit soort afdankertjes van hen aan te komen.
 
Lachwekkend als we weer een geflopte Ajacied halen.
We hebben scorend vermogen nodig , geen tierelantijnen jongetjes zonder effectiviteit.
Niets geleerd van het aantrekken van andere geflopte Ajacieden in het verleden?
Misschien ook Andy van der Meyde nog een contract aanbieden?

Tot nu toe had ik geen commentaar op het technisch beleid, maar nu krijg ik toch ook mijn twijfels.
Ik weet dat we minder kunnen spenderen dan anderen in de verziekte voetbalwereld.
Maar gooi het dan niet over de balk door met dit soort afdankertjes van hen aan te komen.
Zou de balans van succesvolle ex-Ajacieden bij PSV tov niet-succesvolle niet doorslaan naar het eerste?
 
Zou de balans van succesvolle ex-Ajacieden bij PSV tov niet-succesvolle niet doorslaan naar het eerste?
Ja dat klopt.
Maar de twee die ik met name noem vind ik geen succes.
Het wegvallen van Luuk de Jong en het gebrek aan een goede andere spits los je echt niet op met Anwar El Ghazi.
Ik kan nog niet geloven dat men dat bij PSV wel denkt.:mad:
 
Is op dit moment gewoon een prima versterking voor dit PSV. En kan op drie posities uit de voeten maar vooral rechts en links. Erg handig nu!
Links hebben we Gakpo, mogelijk Savio en Johan (die zich daar niet echt thuis lijkt te voelen). T gegeven dat hij daar uit de voeten kan vind ik wel prettig.
 
Lachwekkend als we weer een geflopte Ajacied halen.
We hebben scorend vermogen nodig , geen tierelantijnen jongetjes zonder effectiviteit.
Niets geleerd van het aantrekken van andere geflopte Ajacieden in het verleden?
Misschien ook Andy van der Meyde nog een contract aanbieden?

Tot nu toe had ik geen commentaar op het technisch beleid, maar nu krijg ik toch ook mijn twijfels.
Ik weet dat we minder kunnen spenderen dan anderen in de verziekte voetbalwereld.
Maar gooi het dan niet over de balk door met dit soort afdankertjes van hen aan te komen.
Roerend eens, de mensen die hier nu positief over zijn gaan behoorlijk teleurgesteld worden is mijn voorspelling…
 
Tegen de tijd dat die er is zal Vertessen wel weer fit zijn hoop ik.
Tegen die tijd is eigenlijk zondag al, laten we hopen dat we niet teveel punten verliezen voordat we weer op sterkte zijn. Ik blijf het slecht geanticipeerd van de Technische leiding.
 
Tegen die tijd is eigenlijk zondag al, laten we hopen dat we niet teveel punten verliezen voordat we weer op sterkte zijn. Ik blijf het slecht geanticipeerd van de Technische leiding.
Dacht dat het om El Gahzi ging? Die zal zelfs bij doortastend te werk gaan morgen niet in het veld staan toch?
 
Dacht dat het om El Gahzi ging? Die zal zelfs bij doortastend te werk gaan morgen niet in het veld staan toch?
Nee klopt, maar een beetje tempo mag nu wel. Het gaat mij er ook om dat iemand koopt met een goede voorzet die die op niemand kan geven. Ik vind Vertessen ook meer een buitenspelen, maar misschien gaat Vinicius vlammen.
 
Nee klopt, maar een beetje tempo mag nu wel. Het gaat mij er ook om dat iemand koopt met een goede voorzet die die op niemand kan geven. Ik vind Vertessen ook meer een buitenspelen, maar misschien gaat Vinicius vlammen.
Op dat laatste zullen we dan maar hopen. Vinicius en Vertessen hebben we al in de selectie en mogen het gaan waarmaken wat mij betreft.
Uiteraard liefst morgen al een aankoop die er meteen staat, maar met geld smijten voor iemand die omhoog geschreven is omdat hij bij Ajax speelde
en niets speciaals in huis heeft vind ik absurd.
We hebben dringend behoefte aan een knokker met winnaarsmentaliteit en scorend vermogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan