Algemene transfergeruchten

Ik vind dat ook PSV de gesprekken moet openen met het management van Gnonto...als hij per se in de eredivisie wil spelen, dan is Eindhoven de juiste plek om je optimaal te ontwikkelen. Ik heb weliswaar erg weinig van hem gezien, maar als ik kenners mag geloven, o.a. de bondscoach van Italië, dan is Gnonto een ruwe diamant...dus, ik zou hem zeker het voordeel van de twijfel geven en voor de neus van Feyenoord wegkapen met een veel aantrekkelijker aanbod.
 
Ik vind dat ook PSV de gesprekken moet openen met het management van Gnonto...als hij per se in de eredivisie wil spelen, dan is Eindhoven de juiste plek om je optimaal te ontwikkelen. Ik heb weliswaar erg weinig van hem gezien, maar als ik kenners mag geloven, o.a. de bondscoach van Italië, dan is Gnonto een ruwe diamant...dus, ik zou hem zeker het voordeel van de twijfel geven en voor de neus van Feyenoord wegkapen met een veel aantrekkelijker aanbod.
Psv heeft na het aantrekken van luuk hem toch niet meer nodig?
 
Dus Max gaat (voorlopig) niet naar Union, gezien zij de gewenste 6mlj niet op tafel willen leggen.
 
En vorige zomer ook al he. Met Rosario's transfersom hebben we basically alle inkomende transfers betaald.
 
In het ED staat een stuk dat we nog steeds op zoek zijn naar een centrale verdediger en het liefst voor één jaar en mogelijk huur. De naam van Marlon wordt weer genoemd. Ik heb wat potjes van Shakhtar zitten kijken maar ik snap werkelijk waar niet wat ze in Marlon zien.

Bij de eerste balaanname die ik van hem zag, werd ik enthousiast. Hij kon namelijk helemaal niet voetballen. Ik ging er vanuit dat hij dus kon verdedigen maar dat bleek niet zo te zijn. Hij heeft tegen Real Madrid de bal zo aan Vinicius Junior gegeven waardoor ze op 1-0 achterkwamen in Bernabeau. Tegen Inter stond hij met de linksback Dzeko te dekken die zonder weerstand de 2-0 tussen hen in mocht koppen en tegen Sherrif Tiraspol liet hij ook z’n man volledig vrij ( meer dan een meter uit z’n rug gelopen) wederom een 2-0 inkoppen.

We mogen dus hopen dat er nog een konijn uit de hoge hoed komt want Marlon wordt je niet beter van. Dodo die rechtsback daarentegen daar snap ik de voormalige interesse maar al te goed voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan