Algemene transfergeruchten

Gelukkig zit Viergever al bij FC Utrecht. Zou eerder bang zijn voor een Jeffrey Bruma of een Karim Rekik. Al zou die laatste nog een redelijke optie zijn als tijdelijke vervanger van Boscagli
 
Destijds had feyenoord er flink de pest in dat psv Luckassen voor hun neus had weg gekaapt. Misschien kunnen we jaren later goedmaken en hem ruilen tegen Senesi? Of mocht feyenoord om wat voor vreemde reden dat weigeren, dan moet psv ook gewoon ambitie tonen en het bedrag neertellen wat feyenoord wil.
 
Heb het vermoeden dat Rik een beetje achterloopt qua nieuws. Psv zal vast achter Gini zijn aan geweest maar het moet duidelijk zijn geworden dat het niet haalbaar was. Het lijkt mij dat Til plan B is geweest. Je hebt met Guti, Sangaré, Simons, Til, Veerman, Van Ginkel, Ledezma en Saibari 8 middenvelders voor 3 posities.

Laat ze eerst maar achter een lcv aan gaan.
 
Heb het vermoeden dat Rik een beetje achterloopt qua nieuws. Psv zal vast achter Gini zijn aan geweest maar het moet duidelijk zijn geworden dat het niet haalbaar was. Het lijkt mij dat Til plan B is geweest. Je hebt met Guti, Sangaré, Simons, Til, Veerman, Van Ginkel, Ledezma en Saibari 8 middenvelders voor 3 posities.

Laat ze eerst maar achter een lcv aan gaan.
Of Guti kan nog weg. Het lijkt me wel dat er rondom Guti nog iets gaat gebeuren.
 
Heb het vermoeden dat Rik een beetje achterloopt qua nieuws. Psv zal vast achter Gini zijn aan geweest maar het moet duidelijk zijn geworden dat het niet haalbaar was. Het lijkt mij dat Til plan B is geweest. Je hebt met Guti, Sangaré, Simons, Til, Veerman, Van Ginkel, Ledezma en Saibari 8 middenvelders voor 3 posities.

Laat ze eerst maar achter een lcv aan gaan.
Ik denk dat Rik vooral eerst z'n feiten naloopt voor hij wat online knalt. Dan maar wat later

Ik vind dat er weinig aan te merken valt op Rik. Hij is goed bezig
 
Heb het vermoeden dat Rik een beetje achterloopt qua nieuws. Psv zal vast achter Gini zijn aan geweest maar het moet duidelijk zijn geworden dat het niet haalbaar was. Het lijkt mij dat Til plan B is geweest. Je hebt met Guti, Sangaré, Simons, Til, Veerman, Van Ginkel, Ledezma en Saibari 8 middenvelders voor 3 posities.

Laat ze eerst maar achter een lcv aan gaan.

Ook toen Brands TD was, hadden we meer middenvelders dan seizoenkaarthouders. Lijkt erop dat de geschiedenis zich herhaalt,
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik een aantal weken geleden ook voorspeld dus ik heb ook nog wat inside information. De reden dat Cristiano Ronaldo niet op is komen dagen bij de trainingen van Manchester United is omdat hij altijd voor PSV is geweest en weigert mee te werken aan het Ajax Light van Ten Hag. Hij wil zelf nu alleen maar naar PSV om zijn carrière in stijl af te sluiten. Bruma heeft hem hiervan overtuigd. Er wordt een ruildeal voorgesteld voor Luckassen. :ROFL::ROFL::ROFL:
 
Ik denk dat Rik vooral eerst z'n feiten naloopt voor hij wat online knalt. Dan maar wat later

Ik vind dat er weinig aan te merken valt op Rik. Hij is goed bezig
Is ook geen aanmerking op Rik. Hij doet het inderdaad prima, al blijft het eeuwig zonde dat Thijs Slegers perschef is geworden. Thijs was de beste psv watcher ever. Maar ik vermoed dat Gini niet langer op de radar staat voor aankomende seizoen.
Ook toon Brands TD was, hadden we meer middenvelders dan seizoenkaarthouders. Lijkt erop dat de geschiedenis zich herhaalt,
Toon Brands, is dat de auteur van 'topsportmentaliteit begint bij de middenvelders'?
 
Die heb ik een aantal weken geleden ook voorspeld dus ik heb ook nog wat inside information. De reden dat Cristiano Ronaldo niet op is komen dagen bij de trainingen van Manchester United is omdat hij altijd voor PSV is geweest en weigert mee te werken aan het Ajax Light van Ten Hag. Hij wil zelf nu alleen maar naar PSV om zijn carrière in stijl af te sluiten. Bruma heeft hem hiervan overtuigd. Er wordt een ruildeal voorgesteld voor Luckassen. :ROFL::ROFL::ROFL:
Ah ja duidelijk.

Heb zelf een tijdje geleden vernomen dat Messi naar PSV wilde afgelopen jaar, maar dat zijn autocorrect op zijn iPhone dat naar PSG veranderde toen hij zijn makelaar daarvoor appte. Dat is ook de reden dat hij wat minder speelde vorig seizoen, zat met zijn hoofd bij PSV. Deze transferperiode grote kans dat hij alsnog komt.
 
Gelukkig zit Viergever al bij FC Utrecht. Zou eerder bang zijn voor een Jeffrey Bruma of een Karim Rekik. Al zou die laatste nog een redelijke optie zijn als tijdelijke vervanger van Boscagli
Rekik zou ik nog niet eens een hele verkeerde keuze vinden.
Heb het vermoeden dat Rik een beetje achterloopt qua nieuws. Psv zal vast achter Gini zijn aan geweest maar het moet duidelijk zijn geworden dat het niet haalbaar was. Het lijkt mij dat Til plan B is geweest. Je hebt met Guti, Sangaré, Simons, Til, Veerman, Van Ginkel, Ledezma en Saibari 8 middenvelders voor 3 posities.

Laat ze eerst maar achter een lcv aan gaan.
Ledezma willen ze verhuren stond vanochtend online. Saibari zal hetzelfde verhaal zijn. Dan verwacht ik ook dat Sangare of Guti wel vertrekt. Hou je nog maar 5-6 middenvelders over, waarvan Ginkel niet voldoet. Mag wel iemand bij wmb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan