Algemene transfergeruchten

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Ik ben er blij mee dat Drommel nog een kans krijgt. Het is echt drama beleid om een doelman direct af te schrijven na 1 (extreem) kut seizoen. Goed dat ze een nieuwe doelman hebben gehaald zodat Drommel zich in alle rust kan ontwikkelen. 25 jaar is voor een doelman nog erg jong en kan nog heel erg veel leren

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Ik ben er blij mee dat Drommel nog een kans krijgt. Het is echt drama beleid om een doelman direct af te schrijven na 1 (extreem) kut seizoen. Goed dat ze een nieuwe doelman hebben gehaald zodat Drommel zich in alle rust kan ontwikkelen. 25 jaar is voor een doelman nog erg jong en kan nog heel erg veel leren
Voor een doelman wel, voor een middenvelder niet.:sneaky:

Disselbak2022

Ballenjongen
Teamgenoot van me (en iets te fanatieke transfer-jager) meld net dat er op Eindhoven Airport een prive-jet is geland uit de regio Lyon (Clermon Ferrand)
Woont Luuk in de buurt van Lyon?;)

Vlucht vanuit "Lyon" naar Eindhoven, zojuist geland

Update: ik ben even verder gaan kijken, maar lijkt me bedrijfsvliegtuig van Michelin. In Clermond Ferrand zitten nl de kantoren van bandengigant Michelin :)

Laatst bewerkt:

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Goed nieuws! Heel benieuwd naar het transferbedrag. We zijn een beetje overbezet aan die rechterkant. Kan John een deel van de miljoenen mooi doorsluizen naar Sevilla.
Jammer, goeie, technische speler en prettig om achter de hand te hebben. Hoe gaat Luuk eigenlijk functioneren in het huidige elftal? Zie niemand die hem kan bedienen.
Aankoopbedrag 7,5 miljoen. Niet echt een toptransfer dan.

Bovenaan Onderaan