Algemene transfergeruchten

Genoeg mensen op het forum blijkbaar. Geen idee hoe goed hij is, maar ik zou eigenlijk wel weer eens een beest achterin willen. Marlon is net een centimeter groter dan Boscagli, daarnaast ook nog eens rechtsbenig dus dat helpt niet mee als we een vervanger voor links in het centrum zoeken.
Lees ook posts dat hij er niks van kan, vandaar.
 
Ben het wel met je eens dat ze iemand moesten aantreken op dat moment. Alleen vergeet niet wij kunnen niet mekijken waarom ze bepaalde keuzes maken en waarom. Ik zeg daarom steeds ik ga ervan uit dat de mensen die erover gaan het beste voor hebben met PSV. Dat is altijd voor hun en ons goed.
Je kan ook het beste met PSV voor hebben en tegelijk ongeschikt zijn voor je functie.
 
Jammer wel van Marlon. Het ene seizoen bij Nice vond ik hem best goed en heb ik hem wel gevolgd. Bij Sassulo schijnt hij het redelijk gedaan te hebben maar heb ik hem niet gezien. Heeft iemand ooit nog iets gehoord van Ahmedhozic? Hij lijkt nu voor een bod van 4.5M naar Sheffield te verkassen in het Championship. Heeft het laatste halve seizoen met Bordeaux in de League1 gespeeld. Was dat niet wat voor PSV geweest? Leek bij Malmo echt een Beesd die klaar was voor een grotere competitie in de Europese duels.
 
Jammer wel van Marlon. Het ene seizoen bij Nice vond ik hem best goed en heb ik hem wel gevolgd. Bij Sassulo schijnt hij het redelijk gedaan te hebben maar heb ik hem niet gezien. Heeft iemand ooit nog iets gehoord van Ahmedhozic? Hij lijkt nu voor een bod van 4.5M naar Sheffield te verkassen in het Championship. Heeft het laatste halve seizoen met Bordeaux in de League1 gespeeld. Was dat niet wat voor PSV geweest? Leek bij Malmo echt een Beesd die klaar was voor een grotere competitie in de Europese duels.
Ahmedhozic gaat waarschijnlijk naar Sheffield in de Engelse Championship voor zo'n 3 miljoen pond.

Op zich een leuke speler met potentie, maar rechtsbenig, dus van mij hoeft hij niet te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan