Ibrahim Sangaré (M)

Waarom denk je dan het 25m zal worden ipv hoger genoemde bedragen? Niet om te bashen, gewoon benieuwd.
Combinatie van factoren:
- Hoofdzakelijk ervaring in Eredivisie en Europa League / Conference League
- Positie op het veld -> controlerende spelers op het middenveld zijn doorgaans minder duur dan aanvallers
- Onderhandelingspositie PSV -> financieel, maar ook sportief (geen kampioen, champions league volgend seizoen is geen zekerheid)
- Is met 24 jaar relatief jong, maar geen wonderkind -> als hij 20/21 jaar was geweest met deze prestaties had ik €40 miljoen wel verwacht

Wat PSV wel mee heeft is dat hij nog voor 3 jaar een contract heeft.

Edit: Ik sluit niet uit dat het alsnog €40m kan worden hoor, maar verwacht zelf dat het wat lager uit zal vallen.
 
Ik denk dat het eerder 25m ofzo zal zijn dan 40m, maar je weet het nooit als er veel verschillende clubs zullen bieden.
Dat kan ik mij niet voorstellen daar PSV zelf al 10 miljoen betaalde voor Sangare. Dan ga je niet slechts 15 miljoen daar boven zitten. Want je hebt iets gezien in die jongen toen je bereid was om 10 miljoen neer te leggen voor hem. Of is JdJ echt een wanbeleid maker.
 
Dat kan ik mij niet voorstellen daar PSV zelf al 10 miljoen betaalde voor Sangare. Dan ga je niet slechts 15 miljoen daar boven zitten. Want je hebt iets gezien in die jongen toen je bereid was om 10 miljoen neer te leggen voor hem. Of is JdJ echt een wanbeleid maker.
Het is ook wel 'n ding om de spelers van de concurrent te undersellen. Niet bewust natuurlijk maar dat zie je overal. Wij kijken natuurlijk meer naar de kwaliteiten en anderen meer naar de gebreken. Dat zie je bij Frenkie ook terwijl dat een geniale voetballer is
 
Het is ook wel 'n ding om de spelers van de concurrent te undersellen. Niet bewust natuurlijk maar dat zie je overal. Wij kijken natuurlijk meer naar de kwaliteiten en anderen meer naar de gebreken. Dat zie je bij Frenkie ook terwijl dat een geniale voetballer is
Heeft niks met concurrent te maken.

Ik denk dat €40m een stretch is, en €25 miljoen is nog steeds €15 miljoen marge wat echt geen kattenpis is.

Nogmaals. Ik sluit €40m niet uit maar lijkt mij niet realistisch, vind €25m wel realistisch en €30-35m een mooie prijs als je het kan krijgen.
 
Heeft niks met concurrent te maken.

Ik denk dat €40m een stretch is, en €25 miljoen is nog steeds €15 miljoen marge wat echt geen kattenpis is.
Het onderbewust anders bekijken van een speler van de concurrent gebeurt zeker wel. Niets mis mee hoor.

Sangaré hoort meer op te brengen dan 25 miljoen. Daar het een speler is dat met zijn speelstijl zeer goed in de Premier League zou passen. Tel daar de (nu al) toenemende interesse uit de PL bij op en dan vind ik 25m een laag bedrag.
 
Ik denk dat het eerder 25m ofzo zal zijn dan 40m, maar je weet het nooit als er veel verschillende clubs zullen bieden.
Het zal lang duren voor ik als PSV supporter op een Ajax forum uitspraken ga doen over de transferwaarde van een Ajacied.
Dat gezegd hebbend vind ik dat Sangare en Gakpo natuurlijk nog een jaar moeten blijven en mocht de PSV leiding er niet in slagen
dat te bewerkstelligen, dient voor elk van hen een vanaf prijs te worden vastgesteld op 50 miljoen.
 
Ibi is een goede speler maar ik twijfel een beetje of hij echt zo veel waard is. Hij is enorm sterk, fel, werkt hard en is verdedigend heel goed maar hij heeft hier ook zijn mindere periodes gehad en zijn handelingssnelheid is niet zo best. Misschien denk ik teveel aan toppers als Toure, Davids of Viera en klinkt 40 miljoen gewoon heel hoog en is het eigenlijk een prima bedrag.
 
Ibi is een goede speler maar ik twijfel een beetje of hij echt zo veel waard is. Hij is enorm sterk, fel, werkt hard en is verdedigend heel goed maar hij heeft hier ook zijn mindere periodes gehad en zijn handelingssnelheid is niet zo best. Misschien denk ik teveel aan toppers als Toure, Davids of Viera en klinkt 40 miljoen gewoon heel hoog en is het eigenlijk een prima bedrag.

Eens. Als we 40 miljoen krijgen, mag de Penningmeester heel tevreden zijn.
 
Ibi is een goede speler maar ik twijfel een beetje of hij echt zo veel waard is. Hij is enorm sterk, fel, werkt hard en is verdedigend heel goed maar hij heeft hier ook zijn mindere periodes gehad en zijn handelingssnelheid is niet zo best. Misschien denk ik teveel aan toppers als Toure, Davids of Viera en klinkt 40 miljoen gewoon heel hoog en is het eigenlijk een prima bedrag.
Misschien daarom nu ook wel prima om hem te verkopen. De Africa Cup heeft veel hype gegenereerd. PL clubs houden wel van dit soort fysieke spelers. Laten die het maar uitvechten en flink betalen. Sangare is voor PSV een goede speler, maar niet onvervangbaar.
 
Ibi is een goede speler maar ik twijfel een beetje of hij echt zo veel waard is. Hij is enorm sterk, fel, werkt hard en is verdedigend heel goed maar hij heeft hier ook zijn mindere periodes gehad en zijn handelingssnelheid is niet zo best. Misschien denk ik teveel aan toppers als Toure, Davids of Viera en klinkt 40 miljoen gewoon heel hoog en is het eigenlijk een prima bedrag.
Het is wat de gek er voor betaalt toch? 80 miljoen voor Frenkie was ook te hoog of nu 28 miljoen voor Gravenberch met een eenjarig contract en bovendien een talent voor de toekomst en niet eentje dat net als Ibi meteen staat. De Engelse clubs hebben veel geld. En het woord realisme kennen zij niet echt. Laten we dat niet voor hen gaan doen.
 
In Spanje is het vaker eerder een stok achter de deur voor clubs om spelers te behouden. Vaak krijgen spelers absurde afkoopsommen, zoals 500 miljoen voor een sterspeler. Niemand gaat dat betalen en clubs vragen, wanneer zo'n speler verkocht moet/kan worden, ook nooit een bedrag dat daar in de buurt komt. Het is er puur om er voor te zorgen dat ze spelers aan hun contract kunnen houden en ook rijke clubs een speler niet geforceerd weg kunnen kapen. Clubs kunnen zodoende ook zelf de daadwerkelijke prijs bepalen zonder dat daar wat tegenin te brengen valt, want ze kunnen altijd wijzen op de contractuele waarde van de speler.
Is volgens mij wel n bepaalde sleutel tussen afkoopsom en salaris ook?
 
Is volgens mij wel n bepaalde sleutel tussen afkoopsom en salaris ook?
Klopt, maar die is volgens mij niet heel restrictief. Zo heeft Danjuma bij Villareal een afkoopclausuel van 100 miljoen en Frenkie als grootverdiener bij Barcelona meerdere 100 miljoenen.
 
Klopt, maar die is volgens mij niet heel restrictief. Zo heeft Danjuma bij Villareal een afkoopclausuel van 100 miljoen en Frenkie als grootverdiener bij Barcelona meerdere 100 miljoenen.
Clubs willen het in eigen hand houden of ze een bod accepteren of afwijzen. Ergens wel logisch

Ik zou er ook van balen dat wanneer speler X een contract tekent met een clausule van 30m, vervolgens 2 jaar lang de sterren van de hemel speelt en 100 miljoen waard is en dat je 'm dan moet laten gaan voor 30m.. Beetje wat er nu met Haaland ook is
 
Terug
Bovenaan Onderaan