Ibrahim Sangaré (M)

Ibi is een goede speler maar ik twijfel een beetje of hij echt zo veel waard is. Hij is enorm sterk, fel, werkt hard en is verdedigend heel goed maar hij heeft hier ook zijn mindere periodes gehad en zijn handelingssnelheid is niet zo best. Misschien denk ik teveel aan toppers als Toure, Davids of Viera en klinkt 40 miljoen gewoon heel hoog en is het eigenlijk een prima bedrag.
Idee: laten we eens ophouden met de waarde van de eigen spelers naar beneden praten, zoals IPF zegt, dat hoeven wij niet voor hun te doen. Of ze nou wel of niet goed zijn, altijd het maximale vragen. AZ vraagt ook niet minder ondanks dat ze altijd gebakken lucht verkopen. Denk niet dat de fans daar zullen zeggen, "tjonge jonge, Max, dat is wel teveel hoor, zoveel is ie niet waard."
 
Ik ben niet zo'n fan van afkoopsommen. Vind dat je daarmee meer de bovengrens aangeeft dan de prijs bepaalt.
Dus je denkt dat Sangaré als verdedigende middenvelder van PSV sowieso meer op gaat leveren dan 40 miljoen?

Ik zou het op laten tekenen voor iedere middenvelder: 40 miljoen.
De verdedigers standaard op 30 miljoen.
De aanvallers 75 miljoen.
 
Dus je denkt dat Sangaré als verdedigende middenvelder van PSV sowieso meer op gaat leveren dan 40 miljoen?

Ik zou het op laten tekenen voor iedere middenvelder: 40 miljoen.
De verdedigers standaard op 30 miljoen.
De aanvallers 75 miljoen.
Was meer een algemene opmerking. Op het moment van tekenen weet je niet hoe een speler het gaat doen. Dus hoe kun je dan een bedrag bepalen?
 
Was meer een algemene opmerking. Op het moment van tekenen weet je niet hoe een speler het gaat doen. Dus hoe kun je dan een bedrag bepalen?
Dat is zo.
Maar waarom zou PSV dat bij Sangaré wel gedaan hebben? En op basis waarvan? Gebeurt het vaker? Weet iemand dat?

Voor JdJ zelf zou het prettig zijn wanneer hij het altijd er wel in laat zetten. Kan hij zichzelf/PSV niet in zijn voet schieten als hij vanwege respect/sympathie en overdonderingstactieken van andere clubs/zaakwaarnemers spelers de deur uit wil laten wandelen.
 
Idee: laten we eens ophouden met de waarde van de eigen spelers naar beneden praten, zoals IPF zegt, dat hoeven wij niet voor hun te doen. Of ze nou wel of niet goed zijn, altijd het maximale vragen. AZ vraagt ook niet minder ondanks dat ze altijd gebakken lucht verkopen. Denk niet dat de fans daar zullen zeggen, "tjonge jonge, Max, dat is wel teveel hoor, zoveel is ie niet waard."
Dit is slechts een voetbal forum. Een plek voor een praatje over mijn hobby PSV. Natuurlijk moet PSV voor het maximale gaan maar je zit hier niet in een vergadering met JdJ. Er zit een verschil tussen wat PSV moet vragen en waar fans zoals ik over kletsen op een PSV forum.
 
Dus je denkt dat Sangaré als verdedigende middenvelder van PSV sowieso meer op gaat leveren dan 40 miljoen?

Ik zou het op laten tekenen voor iedere middenvelder: 40 miljoen.
De verdedigers standaard op 30 miljoen.
De aanvallers 75 miljoen.

Kun je gerust vergeten.
 

Nu ook Liverpool. Als Sangare vertrekt ga ik het heel jammer vinden maar op z'n minst brengt hij veel geld in het laatje. Een verdedigende middenvelder die voor een record vertrekt. Dat had ik niet verwacht bij zn komst.
 

Nu ook Liverpool. Als Sangare vertrekt ga ik het heel jammer vinden maar op z'n minst brengt hij veel geld in het laatje. Een verdedigende middenvelder die voor een record vertrekt. Dat had ik niet verwacht bij zn komst.
30 miljoen + Keita?
 
Er gaan een hele rits spelers weg die ik graag zie gaan echter Sangare en Gakpo zijn veruit de beste spelers die we hebben. IPV het team beter te maken worden we zwakker. Geld heeft het voetbal kapot gemaakt.
 
Er gaan een hele rits spelers weg die ik graag zie gaan echter Sangare en Gakpo zijn veruit de beste spelers die we hebben. IPV het team beter te maken worden we zwakker. Geld heeft het voetbal kapot gemaakt.
Verdorie ik ben 't een keer met je eens ;)

Hopelijk weten we dat geld goed te besteden om meer spelers te kopen met groeipotentie. Van dat geld kun je 4 Sangares halen.
 
Verdorie ik ben 't een keer met je eens ;)

Hopelijk weten we dat geld goed te besteden om meer spelers te kopen met groeipotentie. Van dat geld kun je 4 Sangares halen.
Denk dat je hier een denkfout maakt. Je kunt zelfs van het dubbele niet 1 sangare halen, want sangare is veel te goed voor de eredivisie.

Als psv eindelijk ajax wil verstoten van de troon en wil aanhaken in Europa heb je minimaal 3 a 4 spelers nodig in de categorie Sangare en Gakpo. Toen psv Sangaré kocht was het voetballende deel niet om aan te zien. Daarom kon psv hem oppikken, anders was hij wel meteen naar Leicester gegaan. 9 van de 10 keer ontwikkelen spelers zich niet zoals Sangaré heeft gedaan. Je kunt dus niet zondermeer stellen dat je weer een nieuwe Sangaré oppikt met voor psv begrippen veel geld
 
Wat ik niet zo goed snap zijn die bedragen: ene keer dat wordt 37 miljoen als afkoopsom genoemd en andere keer weer 40 miljoen…
 

Nu ook Liverpool. Als Sangare vertrekt ga ik het heel jammer vinden maar op z'n minst brengt hij veel geld in het laatje. Een verdedigende middenvelder die voor een record vertrekt. Dat had ik niet verwacht bij zn komst.
Kijk. Vanaf nu worden bedragen van 40 miljoen iets reëler. Laat ze maar lekker honger krijgen. De dikste portemonnee wint.
 
Denk dat je hier een denkfout maakt. Je kunt zelfs van het dubbele niet 1 sangare halen, want sangare is veel te goed voor de eredivisie.

Als psv eindelijk ajax wil verstoten van de troon en wil aanhaken in Europa heb je minimaal 3 a 4 spelers nodig in de categorie Sangare en Gakpo. Toen psv Sangaré kocht was het voetballende deel niet om aan te zien. Daarom kon psv hem oppikken, anders was hij wel meteen naar Leicester gegaan. 9 van de 10 keer ontwikkelen spelers zich niet zoals Sangaré heeft gedaan. Je kunt dus niet zondermeer stellen dat je weer een nieuwe Sangaré oppikt met voor psv begrippen veel geld
Hier ben ik het mee eens, Ajax heeft ook al tijden hun sterkhouders in het team kunnen houden. Je weet gewoon zeker dat je op die posities sterk blijft en met een 3 tal gerichte versterkingen ga je nog serieuzer mee doen om de titel en plaatsing voor de CL
 
De boekhouders hier zullen het vast niet met me eens zijn maar ik zou hem nooit laten gaan voor die 37,5 miljoen die in zijn contract staat volgens Timmer van VI…
 
Terug
Bovenaan Onderaan