Hey maar Ajax zit volgend jaar met spelers als Rensch, Ihattaren, Blind en Alvarez en een coach als Schreuder… als wij Gakpo en Sangare behouden… Het komt allemaal écht goed jongens.
 
Alright.

Overigens snap ik de frustraties bij veel PSV-ers echt wel. Ik heb zelf dezelfde frustraties gehad bij Ajax in diverse champions league wedstrijden, waarbij het te vaak lijkt dat er in het nadeel beoordeeld wordt door de scheids. Desondanks ben ik er ook van overtuigd, dat als je echt goed bent dit soort situaties nooit de bepalende factor zal zijn in wel/niet winnen of kampioen worden in de long-run.
Dit is het. Je moet gewoon zo goed zijn dat die verkeerde beslissingen niet van invloed zijn. Uiteindelijk heeft PSV het ook zelf verprutst door geen enkele competitietopper te winnen, door onder Schmidt eigenlijk altijd te falen wanneer je moest pieken. Ajax heeft het met PSV-achtig gepruts zelf zover laten komen dat het nog tot vandaag spannend was, maar eigenlijk had het al lang kampioen moeten zijn. Echt goed was PSV nooit gedurende de Schmidt periode. De keren dat ik echt kon zeggen dat ik een hele wedstrijd een goed PSV heb gezien zijn letterlijk op 1 hand te tellen. Voor de rest was het telkens maximaal 1 helft goed, en dan weer flink door de ondergrens zakken.
 
Dit is het. Je moet gewoon zo goed zijn dat die verkeerde beslissingen niet van invloed zijn. Uiteindelijk heeft PSV het ook zelf verprutst door geen enkele competitietopper te winnen, door onder Schmidt eigenlijk altijd te falen wanneer je moest pieken. Ajax heeft het met PSV-achtig gepruts zelf zover laten komen dat het nog tot vandaag spannend was, maar eigenlijk had het al lang kampioen moeten zijn. Echt goed was PSV nooit gedurende de Schmidt periode. De keren dat ik echt kon zeggen dat ik een hele wedstrijd een goed PSV heb gezien zijn letterlijk op 1 hand te tellen. Voor de rest was het telkens maximaal 1 helft goed, en dan weer flink door de ondergrens zakken.
De pijnlijke waarheid…

En ajaxieden gefeliciteerd…volgend seizoen zijn jullie te pakken dus dan gaan we dat regelen😎
 
Inderdaad. Rensch en Ihatarren niet goed genoeg. Alvarez zal zonder Gravenbergh / Timber door ‘t ijs zakken. Komt goed.
Haha wat…? Die Rensch is gewoon een groot talent hoor, die zou ik heel graag overnemen van ze…die is 18 ofzo…Alvarez is een overschatte prutser dat moge duidelijk zijn…
 
Haha wat…? Die Rensch is gewoon een groot talent hoor, die zou ik heel graag overnemen van ze…die is 18 ofzo…Alvarez is een overschatte prutser dat moge duidelijk zijn…
Heb ‘m echt 4-5 keer aan ‘t werk gezien ipv Mazraoui en vond ‘t he-le-maal niks. Wellicht zit ik ernaast, maar ze kozen niet voor niets vaak voor de optie Timber / Tagliafico / Regeer.
 
Heb ‘m echt 4-5 keer aan ‘t werk gezien ipv Mazraoui en vond ‘t he-le-maal niks. Wellicht zit ik ernaast, maar ze kozen niet voor niets vaak voor de optie Timber / Tagliafico / Regeer.
Okay dan hoop ik maar dat je gelijk hebt…de ajaxieden om mij heen zijn altijd lyrisch over hem…maar goed dat zegt misschien ook niet veel, die hemelen alles wat daar doorbreekt op totdat het opeens een Ekkelenkampje blijkt te zijn🤣🤣
 
Okay dan hoop ik maar dat je gelijk hebt…de ajaxieden om mij heen zijn altijd lyrisch over hem…maar goed dat zegt misschien ook niet veel, die hemelen alles wat daar doorbreekt op totdat het opeens een Ekkelenkampje blijkt te zijn🤣🤣
Ja, die Ünuvar moet ook al 12 jaar de nieuwe Cruijff worden. Fischer, El Ghazi, Kishna… we kennen de verhalen.

Sorry aan de Ajacieden hier dat ik vanavond zo zuur overkom in dit topic. Zondag zit me nog dwars. Aan alle constructieve Ajax-forummers hier: van harte.
 
Okay dan hoop ik maar dat je gelijk hebt…de ajaxieden om mij heen zijn altijd lyrisch over hem…maar goed dat zegt misschien ook niet veel, die hemelen alles wat daar doorbreekt op totdat het opeens een Ekkelenkampje blijkt te zijn🤣🤣

Zodra iemand van onder de 20 daar drie keer een bal goed over kan spelen is het al een groot talent, dus zou er niet teveel waarde aan hechten :maniac:
 
Heb ‘m echt 4-5 keer aan ‘t werk gezien ipv Mazraoui en vond ‘t he-le-maal niks. Wellicht zit ik ernaast, maar ze kozen niet voor niets vaak voor de optie Timber / Tagliafico / Regeer.
Rensch is nog jong en heeft weinig ervaring nog. Laat gasten als Taylor en Rensch een tijdje staan en ben ervan overtuigd dat het uiteindelijk leuke spelers zullen worden. Of het echte toppers worden zullen we op termijn wel zien.
 

Ik blijf deze man zo'n ontiegelijke grap vinden. Moest persé weg, maar door het gebrek aan speeltijd is hij in ineens weer volledig verliefd op Ajax. Die krijgt echt een complete circustent in zijn broek zodra het over Ajax en zijn terugkeer gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan