Een post waarop iemand reageert met slechts een negatief emoticon of calimero kreet bevat altijd minstens een kern van waarheid.
Een waarheid waarop die ander geen tegenargument heeft.
Dus ja, ik ben het met je eens dat felicitaties alleen gegeven horen te worden aan een ander als die , na fair play, beter bleek dan jij.
En in dit geval citeer ik William Shakespeare; I have my doubts. :)

Voorral die fair play is ver te zoeken bij ajax dit jaar met irritante spelers als tadic en anthony.
 
Prachtig, ik heb echt 0,0000000000000% meegekregen van gister, toen ik half 12 boven de grond kwam was de rust terug en zag ik alleen de uitslagen. Op naar een nieuw teleurstellend seizoen
 
Ten hag :giggle:


En dan nog die bal die buiten was en die niet gegeven pingel in de arena.. Dan stonden wij gewoon bovenaan zo simpel ist
Als we gewoon hadden door hadden gespeeld toen er niet gefloten was voor de uitbal.. Daar zit `m de crux. Alleen de pingel zondag had 2 punten gescheeld. Daar hadden we het ook niet mee gered overigens..
 
Nee, maar dat had wel een totaal andere dynamiek gegeven. Dan had ajax misschien totaal anders in het veld gestaan en misschien wel een de graafscahp 2.0 gedaan. Maar goed we zullen het nooit weten.
Als, misschien, wellicht.

Misschien, wellicht eventueel hadden wij dan ergens anders punten verspeeld omdat we de druk zelf niet aankonden met deze selectie. Dat is zo enorm speculatief allemaal. Misschien hadden we van de zenuwen in de sleutelwedstrijd wel rood gepakt omdat Max besloot een mislukte tackle in te zetten vanwege de stress.

Alles kan, 100 scenario`s zijn mogelijk. Het is zoals het is..
 
Misschien, wellicht eventueel hadden wij dan ergens anders punten verspeeld omdat we de druk zelf niet aankonden met deze selectie. Dat is zo enorm speculatief allemaal. Misschien hadden we van de zenuwen in de sleutelwedstrijd wel rood gepakt omdat Max besloot een mislukte tackle in te zetten vanwege de stress.

Alles kan, 100 scenario`s zijn mogelijk

Precies en dat het het juist zo mooi gemaakt.
 
Als we gewoon hadden door hadden gespeeld toen er niet gefloten was voor de uitbal.. Daar zit `m de crux. Alleen de pingel zondag had 2 punten gescheeld. Daar hadden we het ook niet mee gered overigens..
In welke samenvatting heb jij gezien dat de spelers van PSV stopten met spelen bij de uitbal tegen 020?
Mazraoui schoot de bal per ongeluk goed binnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan