Bal over de lijn, penalty die wellicht onterecht is het gebeurd, jammer. Je had als psv zijnde gewoon meer wedstrijden moeten winnen dan was je kampioen geworden. Jammer dat de beslissingen nu tegen ons vallen, maar als je beter had gevoetbald had je ook gewoon eerste gestaan.
 
Klopt, en je kunt moeilijk nu nog terug. Daarnaast is het natuurlijk ook zo dat de VAR soms PSV terecht geholpen heeft. Itt tot sommige anderen hier, denk ik zeker niet dat de VAR bewust wordt aangestuurd om Ajax te laten winnen. Als ik dat zou denken, zou ik alláng gestopt zijn met voetbal kijken. Waarvoor kijk je dan, immers.

Ik denk wel dat sommige beslissingen oneerlijk beïnvloed worden. Serdar lijkt eerst niks te geven, maar nadat de Kuip en de Feyenoord-spelers hierop reageren, lijkt hij ineens het wel te overwegen. Er zijn zeker wel statestieken waaruit blijkt dat - met name in de Kuip - veel beslissingen in het voordeel van de thuisploeg zijn. Dit kan ik ook best snappen, je bent immers slechts mens. Kleinere clubs klagen natuurlijk al jaren dat zij het onderspit delven tegen de grotere clubs. Dat is ook niet veranderd sinds de VAR.

Een vorm van VAR lijkt me een prima uitkomst. Je ontkomt er niet meer aan. Maar het moet gewoon meetbaar zijn. Op deze manier buitenspel bepalen, bijvoorbeeld, lijkt me haalbaar. De snelheid moet er wel meer in komen.

Ik vond overigens die wedstrijdjes in de Conference League een verademing, zo zonder VAR. We werden zeker ook wel eens benadeeld, maar dat kon ik véél makkelijker naast me neerleggen.
Precies dit…couldn’t agree more…
 
Bal over de lijn, penalty die wellicht onterecht is het gebeurd, jammer. Je had als psv zijnde gewoon meer wedstrijden moeten winnen dan was je kampioen geworden. Jammer dat de beslissingen nu tegen ons vallen, maar als je beter had gevoetbald had je ook gewoon eerste gestaan.
Met de juiste beslissingen van de arbitrage en VAR bij de uitbal en de strafschop had PSV ten opzichte van 020 5 punten minimaal meer gehad.
En was PSV ondanks meerdere zwakke wedstrijden gewoon koploper geweest op dit moment.
Nu blijft toch met name hangen dat de aanstaande kampioen dit alleen geworden is vanwege arbitrale dwalingen jegens PSV.
Dat frustreert enorm bij mij en andere PSV supporters.
Wij hadden dat feestje wel gewoon midden in de stad mogen vieren.
 
Alright.

Overigens snap ik de frustraties bij veel PSV-ers echt wel. Ik heb zelf dezelfde frustraties gehad bij Ajax in diverse champions league wedstrijden, waarbij het te vaak lijkt dat er in het nadeel beoordeeld wordt door de scheids. Desondanks ben ik er ook van overtuigd, dat als je echt goed bent dit soort situaties nooit de bepalende factor zal zijn in wel/niet winnen of kampioen worden in de long-run.
Volgens mij was deze wel erg cruciaal, was ook direct einde wedstrijd en het lijkt niet of we in ons nadeel beoordeeld worden dat worden we 100%
 
Doe maar vlak voor tijd een 1-1 door Siem de Jong en zondag Bazoer vervolgens de winnende maakt.
Dan zijn we uitgemiddeld :hope:
:fc:
 
2 vars naast elkaar, als beide eens zijn is het pas geldig + zuivere speeltijd hanteren, al kijken de kwartier naar de beelden prima. Dan kan 1 debiel het nooit in zn geheel verneuken
 
Mwah, als je zag wat er in de Conference League voor blunders waren door het ontbreken van de VAR. Doe mij dan maar die VAR hoor, scheelde ons misschien ook nog wel een extra ronde met dat penalty moment tegen Leicester.
Nou, ik weet het nog zo net niet. Vroeger waren blunders nog gewoon blunders. Dat was simpel. Tegenwoordig met de VAR kan je het met goed fatsoen geen blunders meer noemen.

-Die goal van Promes tegen Chelsea waarbij de lijn getrokken werd toen de bal al een meter of twee van de schoen vertrokken was. Dat moet bewust geweest zijn.
-Dat Martinez geen pingel tegen kreeg bij Feyenoord.
-Afgelopen weekend bij PSV.

Dan kan je niet meer stoppen met het woord blunder, het gaat inmiddels verder dan dat. Daar waar het grote geld zit, bijvoorbeeld?

Ik vond Leicester-PSV echt een verademing.
 
Niet om het een of ander. Maar omdat ik het in mijn vorige post over diverse momenten in wedstrijden had, schoot me in ene de Tadic/Anthony-actie weer te binnen.

Stel dat Tadic dat gedaan zou hebben met Mauro zou het rood geweest zijn. Maar wat nou als je het bij een ploeggenoot doet zoals hier? Blijkt het ook rood te moeten zijn.
Jens Lehmann is dat ooit overkomen lees ik net.

Ja ja, ik doe er alles aan om het plezier bij hullie van het Ajaxkampioenschap te verstjeren.
 
Als je gaat graven vind je echt wel rare situaties hoor. Deze maand nog:

Woedend Willem II checkte goal PSV al in de rust: 'Honderd procent buitenspel'​



Dit terwijl iets vergelijkbaars bij Ajax werd afgekeurd tegen PSV in de bekerfinale.
Is dit vergelijkbaar met de penalty van zondag, de niet gegeven strafschop toen Gravenberch hands maakte vorig jaar waardoor PSV met 2-3 had kunnen winnen,de niet gegeven strafschop aan Dumfries in de return vorig jaar en de -tig andere gevallen waar Ajax voordeel kreeg van de arbitrage?

Wel prettig van je dat je reageert en niet wegduikt zoals mede supporters van je wel steeds doen.
Die nu al niet meer weten hoe makkelijk Ajax met een penalty in de slotminuut van RKC mocht winnen en hoe goedkoop
de strafschop wegens hands was waarmee men tegen Sparta ook de 3 punten pakte.

Uitmiddelen van dat alles zal niet meevallen denk ik. :unsure:
 
Is dit vergelijkbaar met de penalty van zondag, de niet gegeven strafschop toen Gravenberch hands maakte vorig jaar waardoor PSV met 2-3 had kunnen winnen,de niet gegeven strafschop aan Dumfries in de return vorig jaar en de -tig andere gevallen waar Ajax voordeel kreeg van de arbitrage?

Wel prettig van je dat je reageert en niet wegduikt zoals mede supporters van je wel steeds doen.
Die nu al niet meer weten hoe makkelijk Ajax met een penalty in de slotminuut van RKC mocht winnen en hoe goedkoop
de strafschop wegens hands was waarmee men tegen Sparta ook de 3 punten pakte.

Uitmiddelen van dat alles zal niet meevallen denk ik. :unsure:
Het enige waar PSV echt voordeel heeft gehad de laatste jaren waren een belachelijke overtreding van Hendrix die op zichzelf al rood had moeten zijn (geeneens geel) en Guti had tegen Twente-uit dit seizoen gewoon een pienantie tegen moeten krijgen.

Meer kan ik zo gauw niet verzinnen. Nou ja, een goaltje met een speler in de zichtlijn voor de keeper misschien. En de uitleg van die Vinicius-buitenspel vond ik wat vergezocht, maar is blijkbaar een regel: terugspelen naar eigen helft betekent een nieuwe situatie.
 
Bal over de lijn, penalty die wellicht onterecht is het gebeurd, jammer. Je had als psv zijnde gewoon meer wedstrijden moeten winnen dan was je kampioen geworden. Jammer dat de beslissingen nu tegen ons vallen, maar als je beter had gevoetbald had je ook gewoon eerste gestaan.
Bottom line. Excuses zoeken met wat we dit seizoen hebben gezien. Onterechte pingel tegen en de rest wordt vergeten nou ik ben het niet vergeten..
 
Het enige waar PSV echt voordeel heeft gehad de laatste jaren waren een belachelijke overtreding van Hendrix die op zichzelf al rood had moeten zijn (geeneens geel) en Guti had tegen Twente-uit dit seizoen gewoon een pienantie tegen moeten krijgen.

Meer kan ik zo gauw niet verzinnen. Nou ja, een goaltje met een speler in de zichtlijn voor de keeper misschien. En de uitleg van die Vinicius-buitenspel vond ik wat vergezocht, maar is blijkbaar een regel: terugspelen naar eigen helft betekent een nieuwe situatie.
Met andere woorden; er zijn inderdaad nog ongeveer 34x34 jaar nodig voor alles is "uitgemiddeld" wat in de laatste 4 jaar in het voordeel van onze concurrent of in het nadeel van ons is besloten wanneer er sprake was van discutabele momenten.
Maar het feit dat we nooit iets over VAR evaluaties horen of cijfers in deze kwestie onder ogen krijgen lijkt me al veelzeggend genoeg. ;)
 
Ik neem aan dat Ajax het niet meer laat lopen dus alle Ajax zottekes. Drink er een (of 21) geniet er ff van en vraag je morgen af waarom je uiteindelijk met 2 punten (ik trek de pingel er even vanaf) kampioen wordt met al die poen om je daarna te gaan schamen.. 😁
 
Een gemanipuleerd kampioenschap door arbitrage en knvb geschonken aan een club met verloederde normen en waarden zowel op als buiten het veld en waar een flink deel van hun supporters nauwelijks een moreel besef getoond hebben.

Ik krijg een felicitatie daarom niet over mijn lippen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan