Overige Nationale Teams

Senegal wint op Penalty's 3-2. Egypte mist 3 van de 4 Penalty's :FP:
Senegal mist 2 van de 5 Penalty's.

Senegal - Egypte
Statistieken wedstrijd.
59% Balbezit 41%
26 Doelpogingen 5
10 Schoten op doel 1

De sterkste ploeg heeft dan toch gewonnen.
 
Senegal wint op Penalty's 3-2. Egypte mist 3 van de 4 Penalty's :FP:
Senegal mist 2 van de 5 Penalty's.

Senegal - Egypte
Statistieken wedstrijd.
59% Balbezit 41%
26 Doelpogingen 5
10 Schoten op doel 1

De sterkste ploeg heeft dan toch gewonnen.
Ik snap ook wel dat Egypte penalty's miste.

klik
 
Retro Willems en andere Marokkaanse Nederlanders op het forum: gefeliciteerd met de kwalificatie van Marokko voor het WK!
Dank je wel Iraanse vriend. Niet gedacht dat het zo makkelijk zou gaan. Marokko heeft dit keer wel enorm veel geluk gehad met de loting in tegenstelling tot Egypte. Maar dan nog moet je de klus wel klaren zonder Ziyech (chelsea), Mazraoui (ajax), Taarabt (benfica) en Ezzalzouli (barcelona). Ongelooflijk hoe koppig en irritant die trainer is zeg. De bond is zo dom om hem het voordeel van de twijfel te geven omdat het hem is gelukt om zich te kwalificeren, maar als hij er niet voor zorgt dat deze spelers aan boord komen, dan vliegt Marokko er de eerste ronde kansloos uit. Tissoudali lijkt heel wat tegen Congo, maar wordt door een serieuzere tegenstander uitgelachen...

Hoe is het trouwens Iran vergaan? IK heb de rest van de wk-kwalificatiewedstrijden gemist.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dank je wel Iraanse vriend. Niet gedacht dat het zo makkelijk zou gaan. Marokko heeft dit keer wel enorm veel geluk gehad met de loting in tegenstelling tot Egypte. Maar dan nog moet je de klus wel klaren zonder Ziyech (chelsea), Mazraoui (ajax), Taarabt (benfica) en Ezzalzouli (barcelona). Ongelooflijk hoe koppig en irritant die trainer is zeg. De bond is zo dom om hem het voordeel van de twijfel te geven omdat het hem is gelukt om zich te kwalificeren, maar als hij er niet voor zorgt dat deze spelers aan boord komen, dan vliegt Marokko er de eerste ronde kansloos uit. Tissoudali lijkt heel wat tegen Congo, maar wordt door een serieuzere tegenstander uitgelachen...

Hoe is het trouwens Iran vergaan? IK heb de rest van de wk-kwalificatiewedstrijden gemist.
Iran is al gekwalificeerd. Ze hebben goede aanvallers met Taremi (Porto), Azmoun ( Leverkusen) en Alireza. Voor de rest is het niet heel veel al denken Iraniërs zelf dat ze wel wat poten kunnen breken.
 
Iran is al gekwalificeerd. Ze hebben goede aanvallers met Taremi (Porto), Azmoun ( Leverkusen) en Alireza. Voor de rest is het niet heel veel al denken Iraniërs zelf dat ze wel wat potten kunnen breken.
potten denk ik?

Voor de rest is het eerst de loting afwachten, balletje kan raar rollen. Daarbij, hoewel niet alle landen in t MO altijd even vriendelijk jegens elkaar zijn verwacht ik dat het thuispubliek in Quatar makkelijker juicht voor Iran dan bv België als die elkaar loten (maar dat kan ook mijn complete onwetendheid zijn)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
potten denk ik?

Voor de rest is het eerst de loting afwachten, balletje kan raar rollen. Daarbij, hoewel niet alle landen in t MO altijd even vriendelijk jegens elkaar zijn verwacht ik dat het thuispubliek in Quatar makkelijker juicht voor Iran dan bv België als die elkaar loten (maar dat kan ook mijn complete onwetendheid zijn)
De rivaliteit is erg groot en Iran zit ( als Perzisch sprekend land) wat opgesloten tussen veel Arabische landen die eerder elkaar steunen dan Iran. En veel Golflanden hebben sinds een aantal jaren kwa relatie met Iran een algehele kanteling doorgemaakt, onder druk van de VS en Saudie Arabië. Vroeger waren de verhoudingen heel anders: zowel de Saudiërs als de Golflanden waren, noodgedwongen door de enorme macht van Iran, bevriend met Iran. Toen er bijv ooit een soort staatsgreep dreigde in Bahrein, stuurde Iran troepen daar heen en binnen 3 dagen was de “rust” teruggekeerd. De Emir is Iran daar nog wel dankbaar voor al was het niet t werk can deze schurken van nu maar van de Sjah van Perzië. Nu is eigenlijk Bahrein nog de enige overgebleven vriend van Iran.
 
potten denk ik?

Voor de rest is het eerst de loting afwachten, balletje kan raar rollen. Daarbij, hoewel niet alle landen in t MO altijd even vriendelijk jegens elkaar zijn verwacht ik dat het thuispubliek in Quatar makkelijker juicht voor Iran dan bv België als die elkaar loten (maar dat kan ook mijn complete onwetendheid zijn)
Poten of potten, ze breken ze helaas allemaal nog daar :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan