Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Daar mag dat nog, maar wacht maar tot GL daar ook invloed krijgt.Poten of potten, ze breken ze helaas allemaal nog daar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Daar mag dat nog, maar wacht maar tot GL daar ook invloed krijgt.Poten of potten, ze breken ze helaas allemaal nog daar![]()
Nee gewoon die vreselijke autocorrectie.Is dat nou een bewuste schrijffout van IPF?
Ik kan het me haast niet voorstellen.
Toch had ik het wel een guitige, onderhuids rebelse daad van je gevonden als het een bewussie was. Niemand is onfeilbaar.Nee gewoon die vreselijke autocorrectie.
I like the home kit and the art kit.![]()
My friends, the Portuguese kits.![]()
En straks is er een nieuwe bondscoach en dan wil hij ineens wel weer spelen, let maar op.Onana heeft zijn afscheid bij Kameroen aangekondigd. Meneer is 26, maar kan het nu al niet meer opbrengen om voor zijn land te spelen. Wat een rare vent.
Uitkomen voor je land is niet even een pilletje dat je inneemt.En straks is er een nieuwe bondscoach en dan wil hij ineens wel weer spelen, let maar op.
Het besluit was ook een bitter pil voor OnanaUitkomen voor je land is niet even een pilletje dat je inneemt.
Waarmee je suggereert dat hij smaak heeft.Het besluit was ook een bitter pil voor Onana
En straks is er een nieuwe bondscoach en dan wil hij ineens wel weer spelen, let maar op.
Pelé, Maradona, Cruijff.. het voetbal hiernamaals begint een aardige ploeg te krijgen.Braziliaanse voetballegende Pelé overleden op 82-jarige leeftijd
link
De Braziliaanse voetballegende Pelé is op 82-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn manager tegen persbureau AP bevestigd.
Edson Arantes do Nascimento (voetbalnaam: Pelé), door velen beschouwd als de beste voetballer ooit, werd met de Seleção in 1958, 1962 en 1970 wereldkampioen. Met 77 doelpunten is hij topschutter aller tijden van het Braziliaanse elftal.
R.I.P. O Rei
Zoals altijd hoop ik dat ie vredig is gegaan met die rotziekte. Verder heb ik totaal geen binding met Pele- voor mijn tijd, ken alleen de verhalen. Dit zal in Brazilie wel leiden tot een lange periode aan nationale rouw.Braziliaanse voetballegende Pelé overleden op 82-jarige leeftijd
link
De Braziliaanse voetballegende Pelé is op 82-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn manager tegen persbureau AP bevestigd.
Edson Arantes do Nascimento (voetbalnaam: Pelé), door velen beschouwd als de beste voetballer ooit, werd met de Seleção in 1958, 1962 en 1970 wereldkampioen. Met 77 doelpunten is hij topschutter aller tijden van het Braziliaanse elftal.
R.I.P. O Rei
Pelé, Maradona, Cruijff.. het voetbal hiernamaals begint een aardige ploeg te krijgen.
Als je Cruyff wisselt voor ons Willy dan zijn we het eens.Puskas mag er bij wat mij betreft.
De beste 3 ooit zijn er niet meer.