Overige Nationale Teams

FctBw8bWYAETyqb


My friends, the Portuguese kits. :ROFL::ROFL::ROFL::ROFL:
 
Tremendously disappointed that we are going to this WC with arguably the best Portuguese squad ever, with a manager that only knows how to defend and pray to God. Embarrassing.
 
Onana heeft zijn afscheid bij Kameroen aangekondigd. Meneer is 26, maar kan het nu al niet meer opbrengen om voor zijn land te spelen. Wat een rare vent.
 
Onana heeft zijn afscheid bij Kameroen aangekondigd. Meneer is 26, maar kan het nu al niet meer opbrengen om voor zijn land te spelen. Wat een rare vent.
En straks is er een nieuwe bondscoach en dan wil hij ineens wel weer spelen, let maar op.
 

Braziliaanse voetballegende Pelé overleden op 82-jarige leeftijd​

link

De Braziliaanse voetballegende Pelé is op 82-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn manager tegen persbureau AP bevestigd.
Edson Arantes do Nascimento (voetbalnaam: Pelé), door velen beschouwd als de beste voetballer ooit, werd met de Seleção in 1958, 1962 en 1970 wereldkampioen. Met 77 doelpunten is hij topschutter aller tijden van het Braziliaanse elftal.

R.I.P. O Rei

 

Braziliaanse voetballegende Pelé overleden op 82-jarige leeftijd​

link

De Braziliaanse voetballegende Pelé is op 82-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn manager tegen persbureau AP bevestigd.
Edson Arantes do Nascimento (voetbalnaam: Pelé), door velen beschouwd als de beste voetballer ooit, werd met de Seleção in 1958, 1962 en 1970 wereldkampioen. Met 77 doelpunten is hij topschutter aller tijden van het Braziliaanse elftal.

R.I.P. O Rei

Pelé, Maradona, Cruijff.. het voetbal hiernamaals begint een aardige ploeg te krijgen.
 

Braziliaanse voetballegende Pelé overleden op 82-jarige leeftijd​

link

De Braziliaanse voetballegende Pelé is op 82-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn manager tegen persbureau AP bevestigd.
Edson Arantes do Nascimento (voetbalnaam: Pelé), door velen beschouwd als de beste voetballer ooit, werd met de Seleção in 1958, 1962 en 1970 wereldkampioen. Met 77 doelpunten is hij topschutter aller tijden van het Braziliaanse elftal.

R.I.P. O Rei

Zoals altijd hoop ik dat ie vredig is gegaan met die rotziekte. Verder heb ik totaal geen binding met Pele- voor mijn tijd, ken alleen de verhalen. Dit zal in Brazilie wel leiden tot een lange periode aan nationale rouw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan