Ralf Edström
Assistent Coach
Ook bewust meegemaakt net als Antenor?Als je Cruyff wisselt voor ons Willy dan zijn we het eens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ook bewust meegemaakt net als Antenor?Als je Cruyff wisselt voor ons Willy dan zijn we het eens.
Volgens mij ben ik iets jonger als Antenor als ik zijn anecdotes lees, maar nog altijd oud genoeg om ze allemaal meegemaakt te hebben en er actieve herinneringen aan te hebben.Ook bewust meegemaakt net als Antenor?
Abe Lenstra!Pelé, Maradona, Cruijff.. het voetbal hiernamaals begint een aardige ploeg te krijgen.
Ik vind deze tweet niet zo erg. Wat stoort je? Dat Cruijff op de foto staat?
How can I make this about me....
Wie staat op de voorgrond, wie staat het meest prominent in beeld...Ik vind deze tweet niet zo erg. Wat stoort je? Dat Cruijff op de foto staat?
Beetje ongepast in mijn ogen. De focus ligt hier niet op degene die zojuist overleden is.Ik vind deze tweet niet zo erg. Wat stoort je? Dat Cruijff op de foto staat?
En George Best, de op een na beste everPuskas mag er bij wat mij betreft.
De beste 3 ooit zijn er niet meer.
Wellicht eveneens een gekleurde bril, maar de foto van PSV is voornamelijk Pele, waarbij er duidelijk ook het ontzag voor de speler te zien is. De foto van Cruijff is er een waar de vorst Johan ongeïnteresseerd wegkijkt en de schooljongen Pelé een selfie met de grote JC mag maken.Heeft geen klap met een gekleurde bril te maken, ik heb net ff gekeken, wat mij betreft vind ik de post van PSV net zo niet Pele gericht als die van ajaks. En dat jij daar anders tegenaan kijkt best, maar schuif het niet af op ajax-haat oid, veel te simplistisch.
Maar zelfs dan, Pele is dood, dan gaat het om Pele en nabestaanden, niet dat ie toevallig ooit in Eindhoven is geweest. Zelfde niveau als al die BNers die een foto van hen met Peter R. de Vries gingen plaatsen toen Peter stierf. Het gaat niet om jouw als persoon of jouw als club.Wellicht eveneens een gekleurde bril, maar de foto van PSV is voornamelijk Pele, waarbij er duidelijk ook het ontzag voor de speler te zien is. De foto van Cruijff is er een waar de vorst Johan ongeïnteresseerd wegkijkt en de schooljongen Pelé een selfie met de grote JC mag maken.
Maar wel weer typisch dat de tweet van Ajax eruit gelicht wordt.Maar zelfs dan, Pele is dood, dan gaat het om Pele en nabestaanden, niet dat ie toevallig ooit in Eindhoven is geweest. Zelfde niveau als al die BNers die een foto van hen met Peter R. de Vries gingen plaatsen toen Peter stierf. Het gaat niet om jouw als persoon of jouw als club.
Maar misschien ben ik gewoon hopeloos ouderwets...
Leg dat lekker bij degene die die tweet neerzet neer en laat mij daar buiten.Maar wel weer typisch dat de tweet van Ajax eruit gelicht wordt.
Oh, ik pakte gewoon de laatste reactie in de discussie. Sorry hoor!Leg dat lekker bij degene die die tweet neerzet neer en laat mij daar buiten.
Is al goedOh, ik pakte gewoon de laatste reactie in de discussie. Sorry hoor!![]()
Hoezo ongepast? Ook de Fransen publiceren de foto’s van Pelé met Platini en Zidane. In Argentinië de foto met Maradona… Bovendien kan deze foto een andere betekenis vertegenwoordigen namelijk herenigd met elkaar. Ik vind het allemaal te ver gezocht eerlijk gezegd.Beetje ongepast in mijn ogen. De focus ligt hier niet op degene die zojuist overleden is.
Maar wel weer typisch dat de tweet van Ajax eruit gelicht wordt.
Ja, dat was ik...Leg dat lekker bij degene die die tweet neerzet neer en laat mij daar buiten.
Misschien heb je wel gelijk. Zag alle tweets op de AD site voorbij komen met veel persoonlijke teksten van voetballers. En ineens die tweet van Ajax met amper tekst en Cruijff zo pontificaal op de foto.Hoezo ongepast? Ook de Fransen publiceren de foto’s van Pelé met Platini en Zidane. In Argentinië de foto met Maradona… Bovendien kan deze foto een andere betekenis vertegenwoordigen namelijk herenigd met elkaar. Ik vind het allemaal te ver gezocht eerlijk gezegd.
Wie staat op de voorgrond, wie staat het meest prominent in beeld...
Vond de eerste helft met name rommelig. Ook weinig bekenden bij Brazilië.Marokko gaat gewoon door waar het gebleven is op wk. Wat een heerlijke speler die Ounahi. Onbegrijpelijk dat er zo weinig interesse was in hem