Ralf Edström
Assistent Coach
Alle 6 wedstrijden vandaag in Europa de thuisploeg niet gescoord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dus wint Oranje het EKAlle 6 wedstrijden vandaag in Europa de thuisploeg niet gescoord.
Laat ff weten hoe Alvarez en Sanchez het doen, thanks.Ik wil best opblijven voor VS - Mexico voor de PSV-spelers, mensen geïnteresseerd in mijn mening?
Zal ik uiteraard doen!Laat ff weten hoe Alvarez en Sanchez het doen, thanks.![]()
Het is VP, dan is dat toch niet raar?![]()
Mexico en bankzitter Gimenez moeten Nations League-winst aan Amerika laten
De Verenigde Staten heeft in de nacht van zondag op maandag voor de derde keer op een rij de CONCACAF Nations League gewonnen. Met PSV'er Sergiño Dest in de basis werd Mexico in de finale met 0-2 verslagen.www.voetbalprimeur.nl
Wat een rare kop van VP. Dest en Lozano speelden basis. Maar de kop moet zijn: Mexico met bankzitter Gimemez moeten NL laten aan VS...
Nja, volgens mij ligt het bij VP aan wie het stukje schrijft.Het is VP, dan is dat toch niet raar?
Thanks want ik was best benieuwd. Jammer van die 3 maar gaaf dat Dest dan de beste van het veld was. Hopelijk volgende keer meer succes/geluk voor de anderen. En er waren Geen blessures ook belangrijkLozano: vrijwel onzichtbaar, pas toen ‘ie vanaf rechts speelde iets dreigender
Dest: beste man op ‘t veld, wat een fabelachtige techniek
Tillman: mocht een paar minuutjes anoniem meedoen
Pepi: is nu derde spits achter Wright en Balogun, viel niet in
Alvarez en Sanchez: verdedigend voldoende, voetballend heel weinig toegevoegd
Gimenez: viel verschrikkelijk in, met twee schwalbes als hoogtepunt
Terugkerend thema. Misschien hem toch maar eens op rechts proberen ook.Lozano: vrijwel onzichtbaar, pas toen ‘ie vanaf rechts speelde iets dreigender
Heb het idee dat hij echt stappen aan het maken is de laatste weken/maanden. Aan het begin van het seizoen was het nog meer inkomen, nu is hij steevast bij de beteren van het team. Ook in de USA blijkbaar.Dest: beste man op ‘t veld, wat een fabelachtige techniek
Voor hem vooral leuk dat hij erbij mag zitten, denk ik. Weet niet precies wie er allemaal voor zitten, maar hij zal zijn tijd wel krijgen. Aan de andere kant wel zonde voor ons, want hij heeft zijn rust wel nodig blijkt.Tillman: mocht een paar minuutjes anoniem meedoen
Balogun vind ik altijd wel een goeie spits, Wright ken ik eigenlijk niet. Terecht dat Pepi niet speelden?Pepi: is nu derde spits achter Wright en Balogun, viel niet in
Alvarez zoals we hem kennen, Sanchez dus een buitengewoon goeie wedstrijd.Alvarez en Sanchez: verdedigend voldoende, voetballend heel weinig toegevoegd
Die is ook aan een tijdje zoekende. Zul je zien dat het zo'n Jorgensen verhaal wordt. Denk nog steeds dat het een meer dan prima spits is, maar mogelijk moet Feyenoord wel gaan cashen als de mogelijkheid zich voor doet.Gimenez: viel verschrikkelijk in, met twee schwalbes als hoogtepunt
Terugkerend thema. Misschien hem toch maar eens op rechts proberen ook.
Heb het idee dat hij echt stappen aan het maken is de laatste weken/maanden. Aan het begin van het seizoen was het nog meer inkomen, nu is hij steevast bij de beteren van het team. Ook in de USA blijkbaar.
Voor hem vooral leuk dat hij erbij mag zitten, denk ik. Weet niet precies wie er allemaal voor zitten, maar hij zal zijn tijd wel krijgen. Aan de andere kant wel zonde voor ons, want hij heeft zijn rust wel nodig blijkt.
Balogun vind ik altijd wel een goeie spits, Wright ken ik eigenlijk niet. Terecht dat Pepi niet speelden?
Alvarez zoals we hem kennen, Sanchez dus een buitengewoon goeie wedstrijd.
Die is ook aan een tijdje zoekende. Zul je zien dat het zo'n Jorgensen verhaal wordt. Denk nog steeds dat het een meer dan prima spits is, maar mogelijk moet Feyenoord wel gaan cashen als de mogelijkheid zich voor doet.
Akkoord, die had ik even gemist. Dank.Tillman stond in de halve finale tegen Jamaica in de basis.
Dest was geschorst. Pepi is vlgs mij toen wel ingevallen.
Lozano speelde een half uur mee tegen Panama.
Deels rust, deels volle bak voor 3 vd 4.
Sinterklaas komt er aan en Pepi klopt wederom stevig op de deur van Stewart...Pepi maakte de beslissende goal tegen Jamaica, op aangeven van Pulisic. Hij begon vanaf de aftrap en na 72 minuten werd hij eruit gehaald. Tillman viel na 20 minuten in.
Dan viel er ook iemand na 20 minuten uit. Niet best.Pepi maakte de beslissende goal tegen Jamaica, op aangeven van Pulisic. Hij begon vanaf de aftrap en na 72 minuten werd hij eruit gehaald. Tillman viel na 20 minuten in.
Wel prettig dat dat een keer niet een speler van ons isDan viel er ook iemand na 20 minuten uit. Niet best.
Ook waarWel prettig dat dat een keer niet een speler van ons is![]()