PSV - FC Kopenhagen | Donderdag 10 maart | Eindstand 4-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Petje af voor jou en al die supporters die telkens stad en land afreizen om PSV in het stadion aan te moedigen.
Ik herinner me een overzicht in het ED van jaren geleden waar je precies kon zien waar onze seizoenkaarthouders
in ons land - en een aantal daarbuiten -woonden.
Het zijn steeds lange reizen voor een aantal van hen.

De wedstrijd zelf wordt uiteraard lastig. Dit duel is niveau Europa League dus in plaats van lacherig te doen over
de Conference League kunnen we beter PSV fanatiek steunen donderdag.
Dat een overwinning , hoe klein ook, noodzakelijk is mag een open deur heten.
Want dan moeten zij in de return in de achtervolging en dat biedt kansen.
Maar eerst maar eens zien te winnen donderdag. Meer efficiency dan tegen Heracles is gewenst.
Forza PSV.
Kies selectief de wedstrijden uit hoor. Geen doen qua prijs en tijd voor seizoenkaart.
Nodige wedstrijden gewonnen met supportersvereniging of via Phoxy.

Meestal de topwedstrijden en uitwedstrijden in de buurt (Vitesse/Twente/AZ ook nog wel es gehad).
Europees thuis vaak present. Mogelijk Europese uitwedstrijd. Al slaan we Kopenhagen over. 2009 nog geweest.

Ja het wordt een duur ritje en dan ook nog zondag in het uitvak bij Utrecht :zien:
 
Naast onbetaalbaar kan de leeftijd ook een rol gaan spelen.
Mijn laatste buitenland was de uitwedstrijd (met Ruud van Nistelrooy bij de tegenpartij) bij de Hamburger SV.
Mijn laatste seizoenkaartduel de thuiswedstrijd tegen Emmen waar Maxi de 2-1 inkopte in blessuretijd.
Dat laatste is een leukere herinnering dan ergens in de jaren 60 na een midweekse nederlaag vanuit Deventer
in een supportersbus s'nachts naar huis te moeten hobbelen.
Ja, het bestaan van een fanatieke supporter kent vele ervaringen en totaal verschillende emoties. ;)

Edit; bekerwinst is deelname play off Europa League dacht ik.
Mijn laatste duel is paar jaar geleden in Zwolle waar Isimat in de 93e minuut de 2-1 maakte. We zaten in het familievak van PEC (omdat ik vlakbij Zwolle woon en kaartjes kreeg van een collega die niet kon). Zag je ineens 3 man opspringen in dat vak.... gelukkig was het maar het familievak :D
 
Dit wordt gewoon een ongelofelijke schijtpot, pijn aan de ogen van armoede.

Maar goed, twee vrienden over de vloer. Even bier en snacks halen en we gaan er voor zitten. Forza PSV!

💪🏻

Edit: we winnen wél overigens.
 
Dit wordt gewoon een ongelofelijke schijtpot, pijn aan de ogen van armoede.

Maar goed, twee vrienden over de vloer. Even bier en snacks halen en we gaan er voor zitten. Forza PSV!

💪🏻

Edit: we winnen wél overigens.
Gewoon spelen voor de centjes.. dat mooie voetbal komt ergens volgend seizoen wel..
 
Helaas niet erbij, wedstrijd te laat om met mn vrouw te gaan (ivm oppas) en de andere vaste stadionganger had een andere afspraak. Maar heeft de agenda al wel geleegd voor eventuele volgende ronden.
Veel plezier voor diegene die erbij zijn, als ik t gister bekeek zit er wel wat volk vanavond.
 
Helaas niet erbij, wedstrijd te laat om met mn vrouw te gaan (ivm oppas) en de andere vaste stadionganger had een andere afspraak. Maar heeft de agenda al wel geleegd voor eventuele volgende ronden.
Veel plezier voor diegene die erbij zijn, als ik t gister bekeek zit er wel wat volk vanavond.
Dat gaat goed komen Der Jaufe, we gaan namelijk naar de halve finale! Zie je daar ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan