PSV - Maccabi Tel Aviv | Donderdag 17 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik dacht heel slim te zijn: 4+4+4+2+1+1 = 17!

Maar dat bleek 16 te zijn.
en dan te bedenken dat we pas sinds windows 95 een calculator op je pc hebben. Die technologische ontwikkelingen gaan ook veel te snel..
 

Voor iedereen die het JDJ niet kwalijk nam om geen CV te halen, Seelt is nu ook geblesseerd. Voor donderdag is Ramalho natuurlijk ook geblesseerd en is Boscagli ook nog geschorst, dus na Obispo en Teze moeten we de het doen met de 6de (!!) keus! Bedankt John!
Kunnen we ons na deze pot lekker gaan richten op de competitie en de beker. Scheelt dan ook weer tripjes naar weetikveelwaaristan...
 

Voor iedereen die het JDJ niet kwalijk nam om geen CV te halen, Seelt is nu ook geblesseerd. Voor donderdag is Ramalho natuurlijk ook geblesseerd en is Boscagli ook nog geschorst, dus na Obispo en Teze moeten we de het doen met de 6de (!!) keus! Bedankt John!
Die Spajic van Feyenoord was gratis op te halen even contract voor een jaar geven en je hebt een prima reserve. Maar nu hebben we niks.:grin:
 
Gooi daar maar Max, Ginkel, Zahavi, Guti, Mwene, Drommer en Mvogo bij graag.
Ben ik de enige die denkt dat Gakpo nog niet verkocht wordt na dit seizoen? Ik denk eerder Madueke en misschien Sangare. Als ik PSV was zou ik zeker Sangare en Gakpo binnenboord houden. Mwene hoeft van mij ook niet weg. Max,Ginkel, Guti,Drommel, Zahavi,Mvogo prima. Voeg daar Thomas en Romero ook nog aan toe.
 
Ben ik de enige die denkt dat Gakpo nog niet verkocht wordt na dit seizoen? Ik denk eerder Madueke en misschien Sangare. Als ik PSV was zou ik zeker Sangare en Gakpo binnenboord houden. Mwene hoeft van mij ook niet weg. Max,Ginkel, Guti,Drommel, Zahavi,Mvogo prima. Voeg daar Thomas en Romero ook nog aan toe.
Romero sowieso. Thomas was ik vergeten maar is ook zo'n blessure geval idd
 
2-0 lijkt op voorhand een prima resultaat.
In het interview dat Zahavi op PSV tv gaf liet hij doorschemeren dat het in Tel Aviv best een heet avondje kan worden.
Dan zou een grotere thuismarge wel leuker zijn.
Maar dat schijnt moeilijk te worden tegen deze taaie ploeg.
Opvallend overigens vond ik de opmerking dat Eran niet wil juichen mocht hij scoren.
Wat je daar ook van vindt, belangrijker is natuurlijk dat hij wel scoort.
Liefst een hattrick. Dan juichen wij ter compensatie wel wat harder. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan