PSV - Maccabi Tel Aviv | Donderdag 17 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Laatst bewerkt:
Uitgaand van met minimale inspanning de finale bereiken levert nog 17 punten op. Met maximale inspanning kan dit oplopen tot 26 punten

Scenario waarbij we iedere keer 2-0 winnen en 1-0 verliezen

Tussenronde, 1x winnen + 1x verlies+ bonuspunten = 7 punten
1/8 finale, 1x winnen + 1x verlies + bonuspunt = 3 punten
1/4 finale, 1x winnen + 1x verlies + bonuspunt = 3 punten
1/2 finale, 1x winnen + 1x verlies + bonuspunt = 3 punten
1/8 finale, winnen na strafschoppen = 1 punt


We hebben op dit moment 29 punten, twee ronden overleven geeft je ranking een aardige boost, waardoor ook je CL (voorronde) loting ook gunstiger kan uitpakken. Kortom, als je graag CL wil spelen moet je dit ook gewoon serieus nemen ivm je uitgangspositie daarin.


Hier bleek dus geen hout van te kloppen doordat de bron die ik raadpleegde het fout had :oops: :FP:
 
Laatst bewerkt:
Uitgaand van met minimale inspanning de finale bereiken levert nog 17 punten op. Met maximale inspanning kan dit oplopen tot 26 punten

Scenario waarbij we iedere keer 2-0 winnen en 1-0 verliezen

Tussenronde, 1x winnen + 1x verlies+ bonuspunten = 7 punten
1/8 finale, 1x winnen + 1x verlies + bonuspunt = 3 punten
1/4 finale, 1x winnen + 1x verlies + bonuspunt = 3 punten
1/2 finale, 1x winnen + 1x verlies + bonuspunt = 3 punten
1/8 finale, winnen na strafschoppen = 1 punt


We hebben op dit moment 29 punten, twee ronden overleven geeft je ranking een aardige boost, waardoor ook je CL (voorronde) loting ook gunstiger kan uitpakken. Kortom, als je graag CL wil spelen moet je dit ook gewoon serieus nemen ivm je uitgangspositie daarin.
Tuurlijk. Zolang het PSV helpt moeten we dit doen. Als we onszelf hiermee Europees helpen is het van belang.
 
Aanvulling: komend seizoen valt 17/18 met slechts 1 punt weg, theoretisch kunnen we dus op 54 punten komen (wensdenken, ja ik weet het).
De ranking nu:
30 punten -> plek 54
40 punten -> plek 38
50 punten -> plek 30
 
Aanvulling: komend seizoen valt 17/18 met slechts 1 punt weg, theoretisch kunnen we dus op 54 punten komen (wensdenken, ja ik weet het).
De ranking nu:
30 punten -> plek 54
40 punten -> plek 38
50 punten -> plek 30
Mwah, toch de moeite zou ik zeggen..
 
Uitgaand van met minimale inspanning de finale bereiken levert nog 17 punten op. Met maximale inspanning kan dit oplopen tot 26 punten

Scenario waarbij we iedere keer 2-0 winnen en 1-0 verliezen

Tussenronde, 1x winnen + 1x verlies+ bonuspunten = 7 punten
1/8 finale, 1x winnen + 1x verlies + bonuspunt = 3 punten
1/4 finale, 1x winnen + 1x verlies + bonuspunt = 3 punten
1/2 finale, 1x winnen + 1x verlies + bonuspunt = 3 punten
1/8 finale, winnen na strafschoppen = 1 punt


We hebben op dit moment 29 punten, twee ronden overleven geeft je ranking een aardige boost, waardoor ook je CL (voorronde) loting ook gunstiger kan uitpakken. Kortom, als je graag CL wil spelen moet je dit ook gewoon serieus nemen ivm je uitgangspositie daarin.
Hoe kom jij op 7 punten in de tussenronde? Ik kom op 4 (alleen het bereiken van de achtste finale, de wedstrijden in de tussenronde zelf geven geen punten toch?)
 
Heb t gevonden. Winnen van Maccabi geeft 4 bonuspunten, iedere ronde daarna 1 bonuspunt.

Klopt niet. Winnen van Maccabi geeft 0 punten. Is een tussenronde waar geen punten te halen valt. Bovendien haal ik van een andere site dat je bonuspunten in de conference league pas weer kan halen in de halve finale.
 
Klopt niet. Winnen van Maccabi geeft 0 punten. Is een tussenronde waar geen punten te halen valt. Bovendien haal ik van een andere site dat je bonuspunten in de conference league pas weer kan halen in de halve finale.
Ok, dus bij nader inzien hoeven we het daarvoor dus niet te doen dan..
 
Hoe kom jij op 7 punten in de tussenronde? Ik kom op 4 (alleen het bereiken van de achtste finale, de wedstrijden in de tussenronde zelf geven geen punten toch?)
7 zou 6 moeten zijn, maar als de tussenronde geen wedstrijdpunten geeft dan 'slechts' 4.
 
Klopt niet. Winnen van Maccabi geeft 0 punten. Is een tussenronde waar geen punten te halen valt. Bovendien haal ik van een andere site dat je bonuspunten in de conference league pas weer kan halen in de halve finale.
Winnen van Maccabi betekend 1/8e finale bereiken en daarmee 4 bonuspunten?

Maarre geeft even t adres van die site.
 
Natuurlijk moeten we presteren in de Conference League en is de ranking belangrijk.
Maar we moeten ons niet rijk rekenen om dan toch de CL te kunnen halen.
Ik vrees dat de EL (voorlopig?) ons platform is/wordt.
 
Conference league kan coefficientengoudmijn worden

Klopt, pas een bonuspunt vanaf het bereiken van de halve finale. Ik denk dus dat die 4 punten voor de achtste finale ook niet klopt.
Zie dat de bron die ik heb naar een website vewijst van de UEFA, maar daar staat andere info. Dan nog, er zijn punten te halen, de sprong op de lijst van 30 naar 40 punten is aanzienlijk. En mijns inziens haalbaar, moeten we 12 punten halen.
 
Zie dat de bron die ik heb naar een website vewijst van de UEFA, maar daar staat andere info. Dan nog, er zijn punten te halen, de sprong op de lijst van 30 naar 40 punten is aanzienlijk. En mijns inziens haalbaar, moeten we 12 punten halen.
Het feit dat de wedstrijdenpunten van de CL en ECL gelijk zijn is best bizar. Best kans dat dat nog eens teruggedraaid gaat worden, dus zolang je in de ECL zit moet je daar gebruik van maken ook.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan