PSV - NAC | Dinsdag 8 februari | Eindstand: 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
De grapjas, snap nu eindelijk jouw nickname
Hij stapte op ballen, struikelde, verloor ballen, schoot wanhopig op goal... Ik vind ‘t prima dat ‘ie inviel, maar dit wordt rest van het seizoen ‘gewoon’ Jong PSV. In de voorbereiding voor volgend seizoen kijken we verder. Madueke en Doan zijn hem voor.
 
Mijn hemel.
Wat een kansen worden er verprutst.
Die spitsen zijn zo slecht.

Ik weet niet, hoor. Ik snap de blijdschap en euforie niet zo goed met de belangrijke tweede plaats, CoL en de beker nog op de rol.
 
Als zelfs JdJ van jou mag blijven, dan mag Johan voorlopig nog heeel veeel gaan preutsen hier.
Ik werk een beetje wrijfel op, hier, merk ik. Ik bedoel alles wat ik zeg goedaardig. Ik hou van stabiliteit in een organisatie en vind dat John een goede selectie heeft neergezet met veel potentie.
 
Huh keeper heeft meer reddingen gemaakt in 1 match dan in Drommel in heel 2021 en 2022.. Snel hem halen *
 
Werk John nog bij een 2e club?
Ik vind zijn enige echte miskopen Baumgartl en Bruma (die laatste is ‘nuttig’, maar te duur voor z’n kwaliteiten). Boscagli, Veerman, Zahavi, Sangaré, Max, Götze, Doan... allemaal prima aankopen wat mij betreft. Best een aardig lijstje. En dan de selectie aangevuld met talenten als Gakpo, Madueke, Teze. Niks mis mee.
 
4-0, ze hadden moeten doorhalen, 10-0, ze hadden moeten inhouden en respect voor de tegenstander moeten tonen. Joh, tis ook nooit goed.
 
Als je ziet hoe iedereen denkt zomaar te moeten schieten zonder wat slimmer met de kansen omgaan.. Mwene, Doan, Boscagli maar ook Gakpo, Sangare enz. Het is allemaal te vrijblijvend en alsof ze een trainigspartij aan het afwerken zijn. Ik zei het al eerder: weinig gogme en intelligentie in dit elftal. Ja we hebben met 4-0 gewonnen van NAC. Maar je had dit gewoon met 7-0 moeten killen, als iedereen gedisciplineerd speelt en niet snel tevreden is met 3-0 waardoor ze denken zomaar te kunnen schieten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan