Davy Pröpper (M)

Heeft nog weinig minuten gemaakt toch? Bedoel je dat je de hoeveelheid speelminuten gruwelijk tegen vindt vallen, of zijn spel in de minuten die ie meedeed? Op zich zal hij met Sangarés schorsing basis staan? En van Ginkel vind ik juist weer erg tegenvallen, gooi daar Pröpper of zelfs Thomas maar voor in de plaats.

Eerlijk gezegd vind ik het beiden hoewel hij het in de minuten die hij krijgt ook weer niet super dramatisch doet. Ik had eerlijk gezegd vooral verwacht dat hij er wel sneller zou staan dan dat nu het geval is en dat vind ik dan wel jammer.
 
En toch had ik hier geroepen dat JdJ niet capabel is als Pröpper naar Ajax was gegaan. Eerlijk is eerlijk.

Mij leek het in eerste instantie ook een mooie buitenkans hoor. Maar als psv mij een miljoen per jaar betaalt dan zou ik wel een paar wedstrijden van Brighton kijken om te zien hoe het ervoor staat met Pröpper. Het zou echt heel teleurstellend zijn als Van Ginkel en Pröpper floppen
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Lees net dat die wederom geblesseerd is. Snapte de aankoop en was er heel blij mee, maar dit begint nu toch wel zorgwekkend te worden.
 
Pröpper stopt per direct met profvoetbal, zegt Rik Elfrink. Dat maakt de transfer van Veerman toch wel meteen een stuk begrijpelijker. Zonde van het talent van Davy, was in zijn eerste periode echt een sterkhouder. Draait zelf op voor de kosten die PSV heeft gemaakt, dat vind ik dan weer mooi en siert hem!
 
Ja dan is het snel schakelen met Veerman wel logisch. Enorm zonde. Propper was vroeger een geweldige voetballer. Vond hem dit seizoen erg zwak overkomen en wellicht had dat te maken met de motivatie 😪
 
Terug
Bovenaan Onderaan