Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik begrijp Schmidt wel dat hij alleen wil verlengen als er versterkingen komen. Deze selectie is te instabiel om een heel seizoen goed te presteren
Misschien moet hij zelf ook tactische versterkingen gaan zoeken naast zich en dan pas verlengen
 
Wel weer een hele kinderachtige kaart van deze Duitse schooljuf maar goed niet dat het iets uitmaakt
 
Er is nog geen enkele voorzet vanaf de zijkant aangekomen of uberhaupt gevaarlijk geweest. Echt. Wat een ergernis dit. Stroperig, ideeloos en totaal geen daadkracht. Als een wesp zonder angel is dit vertoon.

Belachelijke rode kaart dit. En terugdraaien via de VAR? Is dat niet meer mogelijk dan? Wat een letterlijke aanfluiting dit.
 
Tja Guti Mauro Doan Bruma Mwene Gotze (die weinig meer kan) . Het kan toch ook niet.

Vervolgens wordt je beste speler niet op de juiste plek gezet en worden er hoge steekballen gegeven op onze huisdwerg Mauro. Wat is het plan dan ook ? En wat kan je verwachten zo; toch alleen maar waar we vanavond naar kijken?

Maar we zijn zo blij met Schmidt 😅

Kan ook niet, je hebt gelijk

En als spelers als Bruma, Mouro of Gutti een keer redelijk spelen in de eredivisie doet de hele entourage in en rondom de club net of ze opeens wel goed zijn geworden. Heel irritant. Onzin, struisvogelgedrag

Zoals eerder gezegd: PSV heeft al jaren niets met topsport(klimaat) en goed voetbal te maken
 
Laatst bewerkt:
Maar hoe zit het met het balbezit? Winnen we op dat front nog? Dat is toch echt het belangrijkste, zoals we weten
 
Hij staat er gewoon met zijn neus bovenop en trekt desalniettemin de 2e gele kaart. Wat ben je dan een incapabele zak hooi zeg. Lijkt PSV ook patent op te hebben op die kansloze fluitisten 🤮
 
Thuisfluiter pure sang. Theater wordt ook hier beloond.

Zelfde scheidsrechter toch, waar de speler van Dortmund Jude Bellingham zei dat die vroeger aan matchfixing deed?

Laatste kwartier hoef ik niet meer te zien. Het lachertje van Nederland weer. Op details verloren. De nieuwe Robben is ook weer gearriveerd. 2 minuten koud op het veld, en hij moet er weer deruit.

Dit soort wedstrijden, zijn de reden waarom ik hoop dat Schmidt volgend jaar weg is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan