Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
04/05 en 15/16 waren wel leuke toevallige uitschieters. Verder is het huilen met de pet op in Europa. Weer een Europese campagne voor Jan lul gevolgd. Gelukkig komen we met ome Toon wel bij de beste 32 van Europa.
 
Ik krijg echt zo een iedereen mag mee doen en minuten maken, iedereen blij en iedereen hoort er bij gevoel bij PSV. Alles om iedereen er bij te betrekken (wisselen) maar ondertussen is het ook een allegaartje aan middelmaat die belangrijk gemaakt wordt.
Dat is de straf, collectieve kutinstelling dus voor straf zoveel mogelijk spelers laten meekwijnen in deze malaise.
 
Dat is geen 2e gele kaart. Maar natuurlijk wel supergoed gedaan van die speler van Sociedad. Dat doen wij nou nooit. Wij krijgen altijd dit soort kaarten tegen, maar lokken ze nooit uit.
De Chaos is volledig toe te rekenen aan Schmidt. Tot nu toe heb ik hem altijd verdedigd. Maar vanavond is de ploeg niet goed voorbereid. Te naief. Verkeerde tactiek, verkeerde opstelling, Verkeerde wissels. Hier moet iemand Roger op wijzen! Want anders verdwijnt dit potje dadelijk in de bak 'Beetje pech'. Maar hoort in de bak 'Trainer faalt'
 
Kan ook niet, je hebt gelijk

En als spelers als Bruma, Mouro of Gutti een keer redelijk spelen in de eredivisie doet de hele entourage in en rond rondom de club net of ze opeens wel goed zijn geworden. Heel irritant. Onzin, struisvogelgedrag

Zoals eerder gezegd: PSV heeft al jaren niets met topsport(klimaat) en goed voetbal te maken
Vind Bruma eigenlijk het meest dreigend vanavond. Zegt niet veel..

Mauro en Guti( op domme fout na) niet heel slecht eigenlijk 🙈
 
Nou, ik schakel af. Iemand krijgt een vinger tegen zijn neus en stort gillend ter aarde. Dit kleutergedrag wordt me net even wat teveel. En nee, dit is niet Sangaré, of de scheids, dit is het resultaat van het walgelijk gedrag dat die voetballers vertonen. Gedrag wat je normaal ziet bij meisjes van 6. Dat moeten topsporters zijn. Begrijp prima dat de Amerikanen of de Australiers ons keihard uitlachen als ze dit zien.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan