Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Samenvatting van spel van PSV tot nog toe: Lekker eindeloos breien. En nog een beetje meer breien en als kers op de taart, breien. Oja. En Guti, goed gedraaid. Alle tijd van de wereld en dan dat, da's ook knap.
 
Ja, wel eens. Hoewel beide goals voortkomen uit persoonlijke fouten - daar kan je als coach natuurlijk ook niet héél veel aan doen.
Maar goed...
Had ik niet over de goals maar over de domme wissels en dat zijn oogappel die werkelijk alle ballen verliest en geen fysieke strijd kan leveren, mag blijven staan. Ook Guit die in de eerste helft weer eens als van ouds speelde, mocht het blijven proberen. Echt zoveel tactische dommigheid bij elkaar
 
Weer voor schut in Europa. En we roepen elk jaar dat we zo graag Europees spelen.
Em elk jaar weer met het schaamrood op de kaken naar huis.

Over naief gesproken. 'De PSV-supporter' kan er ook wat van.:party:

En de KNVB beker is ook al jaren een fiasco.
Competitie met 5-0 van Ajax verloren en met 0-4 van Feyenoord.

Maar ....
En komen er tijden
Van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
Wat vriendschap vermag

Voorlopig moeten we het doen met:
Wat eens d'Oude Glorie
Aan roem heeft gebracht
 
Had ik niet over de goals maar over de domme wissels en dat zijn oogappel die werkelijk alle ballen verliest en geen fysieke strijd kan leveren, mag blijven staan. Ook Guit die in de eerste helft weer eens als van ouds speelde, mocht het blijven proberen. Echt zoveel tactische dommigheid bij elkaar

Typisch ook voor Nederlandse ploegen om zo halsstarrig vast te houden aan het systeem en zich niet aan te kunnen passen aan de situatie. Dat is wel iets waarvan ik had gehoopt dat Schmidt dat beter zou doen.
 
Samenvatting van spel van PSV tot nog toe: Lekker eindeloos breien. En nog een beetje meer breien en als kers op de taart, breien. Oja. En Guti, goed gedraaid. Alle tijd van de wereld en dan dat, da's ook knap.
Onze geuzen naam is niet voor niks de breiers.
Oh wacht..
 
Teze, op rechts de slechte versie van Mwene. Waarom die wissel kwam en wat dat toevoegt??
 
Het straalt er in ieder geval totaal niet vanaf

Vrijblijvend, gemoedereerd, flegmatiek en nonchalant, dat straalt het team wel uit
Tja Guti Mauro Doan Bruma Mwene Gotze (die weinig meer kan) . Het kan toch ook niet.

Vervolgens wordt je beste speler niet op de juiste plek gezet en worden er hoge steekballen gegeven op onze huisdwerg Mauro. Wat is het plan dan ook ? En wat kan je verwachten zo; toch alleen maar waar we vanavond naar kijken?

Maar we zijn zo blij met Schmidt 😅
 
Ik begrijp Schmidt wel dat hij alleen wil verlengen als er versterkingen komen. Deze selectie is te instabiel om een heel seizoen goed te presteren
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan