Nederlands Elftal

Nee, maar ik had ermee kunnen leven als die daarom geen penalty had gegeven. Omdat strikt genomen de pass komt, Memphis dan buitenspe staat en dus als eerste de overtreding begaat.
Maar stel dat Klaassen overeind blijft en Memphis de bal laat lopen. Memphis raakte ‘m toch nog niet? Of vergis ik me nu?
 
Zit vaak Ajax belachelijk te maken vanwege hun as bestaande uit Haller, Klaassen en Alvarez maar moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat ik zie wat betreft Klaassen vanavond. Hij en Memphis zijn fantastisch tot nu toe. Echt klasse.

Bergwijn verdienstelijk, maar blijft enigszins een kip zonder kop dan wel onzorgvuldig. Die actie van hem waarbij hij uiteindelijk tegen een verdediger aan schoot verdiende wel een doelpunt. Zou hem gegund zijn.

Gini helaas verschrikkelijk. Die moet je gewoon wisselen. Zo veel verkeerde aannames; dat kan eigenlijk niet op dit niveau…

De rest OK. Bijlow niet veel te doen maar kan me wel weer bekoren. Echt een groot talent.
 
Gakpo lijkt me ook de een of andere manier een meer verstandige jongen en iemand met een betere inzet. Maar ik heb het idee dat Bergwijn daar nu ook stappen in maakt
Ik vond Bergwijn ook in de laatste maanden bij PSV niet zoveel meer aan. Oogde ook minder fit en wat trager/zwaarder. Maar zit vanavond (en ook zijn invalbeurt van de week) echt van hem te genieten.
 
Is het ook, maar om dan alleen te benoemen dat; “Idioot gedoe dat gefluit van de Turkse medelander. Blijkbaar kun je ze namelijk geen Nederlander noemen, of beter gezegd: dat willen ze zelf niet, zo te horen.”
Dat vind ik minimaal gezegd niet geheel realistisch of eerlijk of netjes.
Stel: jij fluit Turkije uit. Geeft mij dat dan een vrijbrief om jou te beledigen?

Ik stop verder deze discussie: ik word er nijdig van.
 
Bergwijn is ook wel een stukkie minder dan Gakpo.
Zeker kwa efficiency en intelligentie. Cody heeft minder snelheid en zijn techniek is niet zo verfijnd als Stevie. Maar hij is ontzettend doelgericht en ook redelijk intelligent in het veld. De kritiek op Bergwijn in Engeland vertaalt zich ook alleen op zijn scorend onvermogen.
 
Zeker kwa efficiency en intelligentie. Cody heeft minder snelheid en zijn techniek is niet zo verfijnd als Stevie. Maar hij is ontzettend doelgericht en ook redelijk intelligent in het veld. De kritiek op Bergwijn in Engeland vertaalt zich ook alleen op zijn scorend onvermogen.
Cody is nu gewoon al beter dan Bergwijn. Zegt ook veel over onze Cody.
 
Zeker kwa efficiency en intelligentie. Cody heeft minder snelheid en zijn techniek is niet zo verfijnd als Stevie. Maar hij is ontzettend doelgericht en ook redelijk intelligent in het veld. De kritiek op Bergwijn in Engeland vertaalt zich ook alleen op zijn scorend onvermogen.
Maar Stevie houdt de boel veel opener nu, terwijl Cody altijd naar binnen trekt. Stevie is minder voorspelbaar, Cody doelgerichter.
 
Dat je gewoon weer met plezier naar het Nederlands elftal kunt kijken, nu die klootviool weg is.
Wat een verschil in drie wedstrijden. Ongelofelijk.
De mensen die De Boer hebben aangesteld moeten de eer aan zichzelf houden (lees: 'zich dood schamen') en lekker achter de kassa bij de Aldi gaan werken of zo. Nul verstand van voetbal.
 
Zeker kwa efficiency en intelligentie. Cody heeft minder snelheid en zijn techniek is niet zo verfijnd als Stevie. Maar hij is ontzettend doelgericht en ook redelijk intelligent in het veld. De kritiek op Bergwijn in Engeland vertaalt zich ook alleen op zijn scorend onvermogen.
Ik vind dat ie zich vaak doodloopt. Soms doet ie't ook wel goed vandaag hoor. Memphis verliest ook vaak genoeg de bal nog, maar dat maakt hij ruimschoots goed.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Blind :braak:

Waarom Malacia niet laten staan? Die deed het, ondanks zijn dramatische terugspeelbal, een heel stuk beter dan Blind...
Goed gezien van Van Gaal. Vandaag kan Blind in z’n kracht spelen. Tegen die rennende Noren kon dat niet.

Echt een prima pot van Oranje. Ik geniet er wel van. Dumfries speelt ook goed, lekker gedoseerd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ff werken aan het doelsaldo zal fijn zijn, want Noorwegen en vooral Haaland zal er wel 4 of 5 bij prikken in de tweede helft tegen Gibraltar.
 
Stel: jij fluit Turkije uit. Geeft mij dat dan een vrijbrief om jou te beledigen?

Ik stop verder deze discussie: ik word er nijdig van.
Wederom. Nee. Het fluiten is triest gedrag, van beide kanten. Maar ik hoorde eerst tijdens het Turkse volkslied hard gefluit. Om daar niets van te zeggen maar wel over de reactie daarop, en nog erger, met insinuaties dat de mensen die dat doen geen echte Nederlanders zijn vind ik laag. Duidelijker kan ik mijn stelling niet brengen.
 
Zeker kwa efficiency en intelligentie. Cody heeft minder snelheid en zijn techniek is niet zo verfijnd als Stevie. Maar hij is ontzettend doelgericht en ook redelijk intelligent in het veld. De kritiek op Bergwijn in Engeland vertaalt zich ook alleen op zijn scorend onvermogen.
Twijfel ik aan. Cody had op een gegeven moment de vierde snelste sprint van het EK op en is ook behoorlijk snel. Lijkt me ook gezien Codys bouw dat hij meer sprints kan zetten dan Bergwijn maar dat ze qua (niet kwa?) top snelheid niet veel onder doen. Over techniek en de rest ben ik het mee eens
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan