Mohamed Ihattaren (M)

Met alle respect, maar dit is ook hetgeen wat ie heeft laten zien. In hoeveel seizoenen? Twee potjes goed. En voor de rest? Ik hoop dat ie zichzelf herpakt daar, maar ik ben bang dat ie over 3 jaar ergens anoniem aan het ballen is in Griekenland of Turkije..
Indrukwekkendere hoogtepunten van een jongen die nog steeds maar 19 is dan van die 25 jarige speler uit Frankrijk die hem zou vervangen.
 
Mo is een fantastische voetballer om te zien. Onder Van Bommel was hij een van de redenen waarom dat elftal nog enigzins wist te draaien. Helaas was de match tussen Mo en Schmidt niet de beste en liet hij (begrijpelijk naar alle omstandigheden) niet zien waarom Schmidt hem wél op moest stellen.

Hopelijk weet hij de knop om te zetten om net als Memphis al het gezeik te negeren en altijd keihard te werken om een van de beste te worden.
 
Mo is een fantastische voetballer om te zien. Onder Van Bommel was hij een van de redenen waarom dat elftal nog enigzins wist te draaien. Helaas was de match tussen Mo en Schmidt niet de beste en liet hij (begrijpelijk naar alle omstandigheden) niet zien waarom Schmidt hem wél op moest stellen.

Hopelijk weet hij de knop om te zetten om net als Memphis al het gezeik te negeren en altijd keihard te werken om een van de beste te worden.
Als hij de knop niet snel vindt is zijn loopbaan naar de knoppen voordat ze begonnen is. :cautious:
Keihard werken zit waarschijnlijk niet in zijn DNA. :cautious:
 
  • Facepalm
Reactions: IPF
Als hij de knop niet snel vindt is zijn loopbaan naar de knoppen voordat ze begonnen is. :cautious:
Keihard werken zit waarschijnlijk niet in zijn DNA. :cautious:
Bij mij ook niet op zijn leeftijd, maar ik ben tegenwoordig toch aardig goed bezig ;)

Dat gezegd hebbende... Ik ga maar weer eens aan het werk
 
Bij mij ook niet op zijn leeftijd, maar ik ben tegenwoordig toch aardig goed bezig ;)

Dat gezegd hebbende... Ik ga maar weer eens aan het werk
Bij mij best wel. Het hielp ook wel dat er op de bouwplaats al snel werd geroepen: "He lul, krijg ik nog specie of wat?" :grin:
 
Indrukwekkendere hoogtepunten van een jongen die nog steeds maar 19 is dan van die 25 jarige speler uit Frankrijk die hem zou vervangen.
Tja, wat heb je liever voor de ploeg, een heel sterk paard wat niet luistert of een minder sterk paard dat wel luistert. Uiteindelijk gaat t om presteren binnen een team, niet om de mooiste panna, pass of ander truckje.

Zouden ze beide presteren dan mag die 25 jarige nog niet de veters strikken van Mo, dat staat buiten kijf.
 
Nou goed, we hebben in 180 minuten tegen Benfica 1 goal gemaakt. Blijkbaar gaan we ervan uit dat we gemakkelijk even de 2e hadden gemaakt. Maar hele wedstrijden veranderen qua spelbeeld, zodra de score verandert. Zoals Benfica in eigen huis ook een andere 2e helft had gespeeld als het 2-2 was geworden. Zo was er ook een nieuwe wedstrijd ontstaan als de bal van Zahavi erin was gegaan. Wellicht was er meer ruimte ontstaan. Maar ook meer druk op de eigen goal.
zoals ik al zei details bepalen dikwijls het resultaat ...maar met "als" koop je niks .
 
Tja, wat heb je liever voor de ploeg, een heel sterk paard wat niet luistert of een minder sterk paard dat wel luistert. Uiteindelijk gaat t om presteren binnen een team, niet om de mooiste panna, pass of ander truckje.

Zouden ze beide presteren dan mag die 25 jarige nog niet de veters strikken van Mo, dat staat buiten kijf.
Het ging mij erom dat Tradgard J.B. (Sorry Tradgard dat ik voor J.B aanzag) aangaf niet zo onder de indruk te zijn van dat filmpje omdat Mo al zo lang speelt bij PSV1. Daar was mijn antwoord op gericht. We hebben een compilatie gezien van de mooiste acties van een 25-jarige speler uit de Ligue 1 die dus al een langere loopbaan achter de rug heeft en desondanks waren zijn skills en goals minder indrukwekkend en was dat filmpje twee keer zo kort omdat er minder hoogtepunten blijkbaar zijn. Je kunt vinden van Mo wat je wil als persoon, maar als je uit wrok richting de persoon zijn voetballende kwaliteiten gaat downplayen dan vind ik dat onnodig. Je kunt die twee dingen prima van elkaar scheiden. Topsportmentaliteit = zwaar onvoldoende. Voetballende kwaliteiten = 9. Qua voetbaltalent staat er geen maat op. Technisch is hij beter dan Götze, Madueke en Gakpo. Maar daarmee ben je er nog niet, dat is gebleken.
 
Laatst bewerkt:
Het ging mij erom dat Tradgard aangaf niet zo onder de indruk te zijn van dat filmpje omdat Mo al zo lang speelt bij PSV1. Daar was mijn antwoord op gericht. We hebben een compilatie gezien van de mooiste acties van een 25-jarige speler uit de Ligue 1 die dus al een langere loopbaan achter de rug heeft en desondanks waren zijn skills en goals minder indrukwekkend en was dat filmpje twee keer zo kort omdat er minder hoogtepunten blijkbaar zijn. Je kunt vinden van Mo wat je wil als persoon, maar als je uit wrok richting de persoon zijn voetballende kwaliteiten gaat downplayen dan vind ik dat onnodig. Je kunt die twee dingen prima van elkaar scheiden. Topsportmentaliteit = zwaar onvoldoende. Voetballende kwaliteiten = 9. Qua voetbaltalent staat er geen maat op. Technisch is hij beter dan Götze, Madueke en Gakpo. Maar daarmee ben je er nog niet, dat is gebleken.
Eens, maar deels is het natuurlijk ook een kwestie van smaak. Velen vonden Kezman helemaal niets. Die maakte alleen maar van die intikkertjes. Anderen vonden Brian Roy een goede voetballer met zijn pingelen van ergens naar nergens. (Waarbij mijn beschrijving al verraad waar ik sta :grin: )
 
Eens, maar deels is het natuurlijk ook een kwestie van smaak. Velen vonden Kezman helemaal niets. Die maakte alleen maar van die intikkertjes. Anderen vonden Brian Roy een goede voetballer met zijn pingelen van ergens naar nergens. (Waarbij mijn beschrijving al verraad waar ik sta :grin: )

Je hebt altijd afwijkende smaken en fetisisjen voor lelijke dingen, maar de publieke opinie vindt Maradona en Messi de beste/mooiste voetballers en de Inzaghi's/Kezmannen simpele voetballers. Hoe je Ihattaren langs spelers ziet dribbelen of de bal ziet controleren. Dat is gewoon bijna ballet. Het is niet voor niets dat al die commentatoren als een stel kleine meiden in koor riepen dat hij voor het Nederlandse elftal zou spelen. Zo'n klasse hebben we zelden gezien in de eredivisie. Kijk die compilatie nog maar eens die Ozymandias heeft gepost. Dat is gewoon pure voetbalkunst. Sommigen zullen hier misschien denken dat het mij zo veel doet omdat het een Mocro is, wat deels wel zo is. Maar in de eerste plaats omdat PSV eindelijk weer een baltovenaar uit eigen gelederen onder contract had staan. Ik bedoel het vertrek van Aboukhlal deed mij weinig. Dus gaat uiteindelijk om voetbal.
 
Je hebt altijd afwijkende smaken en fetisisjen voor lelijke dingen, maar de publieke opinie vindt Maradona en Messi de beste/mooiste voetballers en de Inzaghi's/Kezmannen simpele voetballers. Hoe je Ihattaren langs spelers ziet dribbelen of de bal ziet controleren. Dat is gewoon bijna ballet. Het is niet voor niets dat al die commentatoren als een stel kleine meiden in koor riepen dat hij voor het Nederlandse elftal zou spelen. Zo'n klasse hebben we zelden gezien in de eredivisie. Kijk die compilatie nog maar eens die Ozymandias heeft gepost. Dat is gewoon pure voetbalkunst. Sommigen zullen hier misschien denken dat het mij zo veel doet omdat het een Mocro is, wat deels wel zo is. Maar in de eerste plaats omdat PSV eindelijk weer een baltovenaar uit eigen gelederen onder contract had staan. Ik bedoel het vertrek van Aboukhlal deed mij weinig. Dus gaat uiteindelijk om voetbal.
Ik kan je vertellen ik ben geen “mocro” en het doet mij geloof ik even veel, dus dat argument kan idd linea recta de prullenbak in 😒
 
Ik kan je vertellen ik ben geen “mocro” en het doet mij geloof ik even veel, dus dat argument kan idd linea recta de prullenbak in 😒
Voor mij is het hooguit de kers op de taart. Heb ook altijd een zwak voor Lucius gehad bij PSV omdat hij uit Den Bosch komt. Geeft het net een extra tintje als je jezelf een beetje kunt identificeren met een speler. Zo is dat ook bij jongens met Marokkaanse achtergrond. Vind ik wel extra leuk als ze het goed doen. Mohamed Rayhi komt zelf uit hetzelfde gehucht als waar mijn ouders vandaan komen en bovendien een jongen uit Eindhoven. Maar als het te mooi lijkt om waar te zijn...
 
Voor mij is het hooguit de kers op de taart. Heb ook altijd een zwak voor Lucius gehad bij PSV omdat hij uit Den Bosch komt. Geeft het net een extra tintje als je jezelf een beetje kunt identificeren met een speler. Zo is dat ook bij jongens met Marokkaanse achtergrond. Vind ik wel extra leuk als ze het goed doen. Mohamed Rayhi komt zelf uit hetzelfde gehucht als waar mijn ouders vandaan komen en bovendien een jongen uit Eindhoven. Maar als het te mooi lijkt om waar te zijn...
Ik heb dat altijd met hele good looking, getalenteerde, intelligente spelers.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je hebt altijd afwijkende smaken en fetisisjen voor lelijke dingen, maar de publieke opinie vindt Maradona en Messi de beste/mooiste voetballers en de Inzaghi's/Kezmannen simpele voetballers. Hoe je Ihattaren langs spelers ziet dribbelen of de bal ziet controleren. Dat is gewoon bijna ballet. Het is niet voor niets dat al die commentatoren als een stel kleine meiden in koor riepen dat hij voor het Nederlandse elftal zou spelen. Zo'n klasse hebben we zelden gezien in de eredivisie. Kijk die compilatie nog maar eens die Ozymandias heeft gepost. Dat is gewoon pure voetbalkunst. Sommigen zullen hier misschien denken dat het mij zo veel doet omdat het een Mocro is, wat deels wel zo is. Maar in de eerste plaats omdat PSV eindelijk weer een baltovenaar uit eigen gelederen onder contract had staan. Ik bedoel het vertrek van Aboukhlal deed mij weinig. Dus gaat uiteindelijk om voetbal.
Heeft de publieke opinie weer eens andere smaak dan dat ik heb. :grin:
Maar eens even nagedacht waarom dribbelende spelers mij eigenlijk zo weinig kunnen bekoren. Ik denk dat het er in ligt dat de dribbel altijd een soort van blind avontuur is. En blijkbaar hou ik meer van een plan; dat een goal of een actie een soort van onoverkomelijkheid heeft. "Ik begin nu, en dadelijk is er de goal, en niemand die daar aan wat gaat doen"
Maar Mo had de techniek, wat mij betreft de gunfactor en de goede club. Dan is het gewoon hartstikke jammer dat het zo gelopen is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan