Mohamed Ihattaren (M)

Mwoah. Daar is geen zelfverzonnen woord bij.
(Inderdaad, mijn vertrouwen in de goede kant van Mo is volledig verdwenen.)

Kan ik je niet kwalijk nemen. Als je het zelfs jouw idool o goleiro grande niet kon vergeven dan kan Mo het helemaal shaken bij jou
 
Kan ik je niet kwalijk nemen. Als je het zelfs jouw idool o goleiro grande niet kon vergeven dan kan Mo het helemaal shaken bij jou
Gomes heb ik vergeven, sinds hij een aantal maanden geleden in een interview volledig de hand in eigen boezem stak.
Wie weet betrappen we Mo daar over een jaar of tien ook eens op. En dan is ook bij mij de teleurstelling wel weer verdwenen, neem ik aan. ;)
 
Gomes heb ik vergeven, sinds hij een aantal maanden geleden in een interview volledig de hand in eigen boezem stak.
Wie weet betrappen we Mo daar over een jaar of tien ook eens op. En dan is ook bij mij de teleurstelling wel weer verdwenen, neem ik aan. ;)
Wie wil hem over 10 jaar nog interviewen?
 
WM6bi0Yb


Een herinnering aan de mooiste club ter wereld.
Beetje een (tenen)kromme(nde) zin. :lmao:
 
Rik meldt dat het niet om 6 miljoen gaan maar enkele miljoenen met een hoge verkooppercentage. Heel benieuwd wat hij onder hoog verstaat maar denk dat het best positief kan uitpakken
 
20 tot 30 procent zou een mooi percentage zijn.
Ja. Al is t mino en Juve. Als (grote als..) hij echt veel waard word leggen die niet hun opbrengst af maar word ie in n ruildeal betrokken.

Dat gezegd hebbende ben ik opgelucht dat t hoofdstuk dicht kan EN hoop ik dat hij zich sportief weet op te richten en bovenal dat hij ooit open kaart zal kunnen spelen over dat hij het zelf vooral ook anders aan had moeten pakken. Tot die tijd ben ik team Bacchus.
 
Nog even 8 min magie van Mo voor de liefhebber:


Ik merk dat het me toch nog wel wat doet, zijn vertrek. Hoewel PSV-teleurstellingen bij mij altijd gemiddeld al wat langer duren; heb de CL-uitschakeling ook net pas verwerkt😩

Het ga je goed, Mo. Verkwansel dat enorme talent van je aub niet daar in Italië en maak ons trots.
 
Nog even 8 min magie van Mo voor de liefhebber:


Ik merk dat het me toch nog wel wat doet, zijn vertrek. Hoewel PSV-teleurstellingen bij mij altijd gemiddeld al wat langer duren; heb de CL-uitschakeling ook net pas verwerkt😩

Het ga je goed, Mo. Verkwansel dat enorme talent van je aub niet daar in Italië en maak ons trots.
Met alle respect, maar dit is ook hetgeen wat ie heeft laten zien. In hoeveel seizoenen? Twee potjes goed. En voor de rest? Ik hoop dat ie zichzelf herpakt daar, maar ik ben bang dat ie over 3 jaar ergens anoniem aan het ballen is in Griekenland of Turkije..
 
Met alle respect, maar dit is ook hetgeen wat ie heeft laten zien. In hoeveel seizoenen? Twee potjes goed. En voor de rest? Ik hoop dat ie zichzelf herpakt daar, maar ik ben bang dat ie over 3 jaar ergens anoniem aan het ballen is in Griekenland of Turkije..
Daarbij, de oogst is karig, zitten zat 'leuke moves' die tot 0,0 leiden tussen. Verder eens, hopen dat ie zich herpakt.
 
Ik deel jouw vrees maar hoop op het beste…
Hij is in ieder geval bij ons allesbehalve consequent in zn spel. Toegegeven, prive was het ellende bij `m. En als dat de reden is hoop ik dat ie zich echt gaat herpakken. Talent heeft ie wel, nu alleen nog echt volwassen worden in zn spel en mentaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan