Derrick Luckassen (V)

Waarom? Lekker laten gaan joh. Echt. Gaat niet meer voor je spelen en blijkbaar gaat ook niemand em van je kopen? Waarom zou je er nog salaris en tijd insteken?
Salaris betaal je toch wel ook al ontbindt je zijn contract en individueel trainen heeft niemand last van hem. Ben het met je heen hoor! Maar misschien vang je nog wat voor hem in de winter. Al het geld is kennelijk welkom deze dagen.
 
Ergens wel ludiek. De speler die riep nooit meer voor PSV te zullen voetballen, komt niet bij de club weg. Soms moet je je grote bek ook gewoon even houden.
En zijn zaakwaarnemer ook. :rolleyes:
31 okt. 2019:
De zaakwaarnemer van Derrick Luckassen zei vorig jaar dat hij een keer uit hondenbakken zou eten als de centrale verdediger het niet zou redden bij PSV.

images


:ROFL: :lmao:
 
Dat weet ik niet. Als hij daardoor ergens anders kan tekenen en wat tekengeld en nieuw salaris kan harken, is hij daar bij gebaat. Daarnaast wil hij denk ik ook best voetballen.

Dat laatste is natuurlijk een erg vergaande aanname, dat besef ik.
Ik vermoed dat na al die mislukkingen, hij een Heracles salaris en tekengeld tegemoet kan zien. Lijkt me financieel niet op te wegen tegen een PSV salaris
 

Twentecafé: gaat FC Twente zich nog versterken met Luckassen?​

link

Woensdag 1 september: Derrick Luckassen vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij FC Twente, zo hoorden diverse luisteraars bij de show van FC Afkicken. Het contract van de 26-jarige verdediger, die ook als rechtsback en op het middenveld uit de voeten kan, wordt wellicht ontbonden bij PSV.
o.O
De duivelse club ... Verlos ons van het kwade. :devilish:
 

Twentecafé: gaat FC Twente zich nog versterken met Luckassen?​

link

Woensdag 1 september: Derrick Luckassen vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij FC Twente, zo hoorden diverse luisteraars bij de show van FC Afkicken. Het contract van de 26-jarige verdediger, die ook als rechtsback en op het middenveld uit de voeten kan, wordt wellicht ontbonden bij PSV.
o.O
De duivelse club ... Verlos ons van het kwade. :devilish:
rico lees dit!!!
 

Twentecafé: gaat FC Twente zich nog versterken met Luckassen?​

link

Woensdag 1 september: Derrick Luckassen vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij FC Twente, zo hoorden diverse luisteraars bij de show van FC Afkicken. Het contract van de 26-jarige verdediger, die ook als rechtsback en op het middenveld uit de voeten kan, wordt wellicht ontbonden bij PSV.
o.O
De duivelse club ... Verlos ons van het kwade. :devilish:
FC Afkicken…blijkbaar nog niet helemaal gelukt als je dit soort zaken hoort.
 
Brilliant, als Twente dit wil, en Luckassebn wil, denkmik dat PSV z'n contract meteen ontbindt, zonder al te veel mee te geven. Als het inhoudt dat PSV het salarisverschil tussen Twente en PSV moet betalen voor 2 jaar, zou ik het niet doen.
 
Brilliant, als Twente dit wil, en Luckassebn wil, denkmik dat PSV z'n contract meteen ontbindt, zonder al te veel mee te geven. Als het inhoudt dat PSV het salarisverschil tussen Twente en PSV moet betalen voor 2 jaar, zou ik het niet doen.
Heb je dan liever dat PSV het volledige salaris nog 2 jaar blijft betalen?
Weg met die vent en wel zo snel mogelijk.
Er zijn nog landen waarvoor het transferwindow nog open is.
link
Turkije kan nog t/m 8 september. Als hij naar de Kaaimaneilanden of Iran gaat ook prima. :bye:
 
Brilliant, als Twente dit wil, en Luckassebn wil, denkmik dat PSV z'n contract meteen ontbindt, zonder al te veel mee te geven. Als het inhoudt dat PSV het salarisverschil tussen Twente en PSV moet betalen voor 2 jaar, zou ik het niet doen.
Er is gewoon een risico dat meneer kaart dadelijk Götze, Gakpo of Madueke de ziekenboeg in trapt…
 
Bericht van ongeveer een maand geleden in de Ghanese pers:
Published 1 month ago on July 27, 2021
By GhanaPlus

PSV set to permanently part ways with Ghanaian defender Derrick Luckassen this summer​

link

Hence they are making arrangements to permanently sever all ties with Derrick Luckassen.

Sources have confirmed that an agreement will soon be reached with representatives of the player before the summer transfer window closes.
 
Bij AZ begon hij redelijk te spelen toen hij op het middenveld stond.
Zou hij geen back up kunnen zijn voor Sangaré? Ja, ik weet dat ik nu het forum over me heen krijg, maar als hij er toch is, kan hij ook wat gaan doen voor zijn centen.
Achterin komt hij kwaliteit tekort, maar mss een linie ervoor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan