Derrick Luckassen (V)

Toch nog even kunnen lachen toen hij gigantisch voor lul stond bij de herstart, ook al wist ik al dat hij uiteindelijk toch wel weer op het podium zou belanden, terwijl Max uiteraard weer alle pech van de wereld had.
Ik snap de rest wel dat ze niet meer willen starten in de buurt van Hamilton.
Zou pas mooi zijn geweest als de rest gewoon niet meer van start was gegaan
en zo een statement hadden gemaakt tegen de FIA en Mercedes.
Met zijn allen het podium bestormen en knielen. Samen een vuist maken tegen het onrecht. :fb:
 
Is het niet oprecht een prima optie om in overleg zijn contract te ontbinden? Ik heb er geen hoop op dat hij zich in de kijker speelt voor komende transferperiodes, zeker niet als hij apart van de groep traint. Ik denk dat hij wel mee wil werken, als free agent heeft hij nog ruim tijd een club te vinden. Ik weet niet hoe duur het is om te ontbinden, maar kan niet meer zijn dan 2 jaar salaris.
 
Is het niet oprecht een prima optie om in overleg zijn contract te ontbinden? Ik heb er geen hoop op dat hij zich in de kijker speelt voor komende transferperiodes, zeker niet als hij apart van de groep traint. Ik denk dat hij wel mee wil werken, als free agent heeft hij nog ruim tijd een club te vinden. Ik weet niet hoe duur het is om te ontbinden, maar kan niet meer zijn dan 2 jaar salaris.
Precies.
 
Is het niet oprecht een prima optie om in overleg zijn contract te ontbinden? Ik heb er geen hoop op dat hij zich in de kijker speelt voor komende transferperiodes, zeker niet als hij apart van de groep traint. Ik denk dat hij wel mee wil werken, als free agent heeft hij nog ruim tijd een club te vinden. Ik weet niet hoe duur het is om te ontbinden, maar kan niet meer zijn dan 2 jaar salaris.
Waarom zou je hem 2 jaar salaris meegeven? Dan kun je hem toch beter houden, kost je hetzelfde, en wellicht geet iemand er nog een tientje voor, is winst, of wil een club hem huren en (een deel van z'n salaris betalen). Ontbinden zou alleen interessant kunnen zijn, als we niet al z'n salaris hoeven te betalen, maar daar zal Luckassen uiteraard niet mee akkoord gaan.
 
Waarom zou je hem 2 jaar salaris meegeven? Dan kun je hem toch beter houden, kost je hetzelfde, en wellicht geet iemand er nog ee tietje voor, is winst. Ontbinden zou alleen interessant kunnen zijn, als we niet al z'n salaris hoeven te betalen, maar daar zal Luckassen uiteraard niet mee akkoord gaan.
Dat weet ik niet. Als hij daardoor ergens anders kan tekenen en wat tekengeld en nieuw salaris kan harken, is hij daar bij gebaat. Daarnaast wil hij denk ik ook best voetballen.

Dat laatste is natuurlijk een erg vergaande aanname, dat besef ik.
 
Dat weet ik niet. Als hij daardoor ergens anders kan tekenen en wat tekengeld en nieuw salaris kan harken, is hij daar bij gebaat. Daarnaast wil hij denk ik ook best voetballen.

Dat laatste is natuurlijk een erg vergaande aanname, dat besef ik.
Grothe Furth? Mit Derrick.. ;)
 
Dat weet ik niet. Als hij daardoor ergens anders kan tekenen en wat tekengeld en nieuw salaris kan harken, is hij daar bij gebaat. Daarnaast wil hij denk ik ook best voetballen.

Dat laatste is natuurlijk een erg vergaande aanname, dat besef ik.
Ik denk niet dat PSV een enorm bedrag verlangt. Dus dat tekengeld wat Luckassen zou kunnen scoren lijkt me ook erg wensdenken. We hebben gewoon Engelaar 2.0. Waarbij Engelaar mij veel sympathieker overkwam, en iets meer voetballend kon (maar dat is niet zo moeilijk)
:cry: :cry: :cry:
 
Terug
Bovenaan Onderaan