Derrick Luckassen (V)

Bericht van ongeveer een maand geleden in de Ghanese pers:
Published 1 month ago on July 27, 2021
By GhanaPlus

PSV set to permanently part ways with Ghanaian defender Derrick Luckassen this summer​

link

Hence they are making arrangements to permanently sever all ties with Derrick Luckassen.

Sources have confirmed that an agreement will soon be reached with representatives of the player before the summer transfer window closes.
Aaaah altijd die Ghanese pers, die zitten er wel vaker naast
 
Het alternatief voor het derde shirt:


Hahaha, ik vind het wel komisch. Jammer dat zo'n vader weer zielig gaat lopen doen omdat na een heel jaar zijn lieftallige zoontje een keer de lul is. En omdat we in 2021 leven gaat de club maar bang mee, voordat ze dadelijk weer het nieuws halen dat ze niet woke zijn ofzoeits.
 
Bij AZ begon hij redelijk te spelen toen hij op het middenveld stond.
Zou hij geen back up kunnen zijn voor Sangaré? Ja, ik weet dat ik nu het forum over me heen krijg, maar als hij er toch is, kan hij ook wat gaan doen voor zijn centen.
Achterin komt hij kwaliteit tekort, maar mss een linie ervoor?
MT3Cbto.jpg
 
PSV kan Derrick Luckassen opnieuw verhuren. Het Turkse Karagümrük meldt zich in Eindhoven.

Verhuren tot het einde der tijden. :bye: Verlos ons van het kwade. :cool:
Karagümrük ...
:unsure:Karma ... Dat we deze rukvoetballer uit kunnen gummen. :rolleyes: ;)
 
Bij AZ begon hij redelijk te spelen toen hij op het middenveld stond.
Zou hij geen back up kunnen zijn voor Sangaré? Ja, ik weet dat ik nu het forum over me heen krijg, maar als hij er toch is, kan hij ook wat gaan doen voor zijn centen.
Achterin komt hij kwaliteit tekort, maar mss een linie ervoor?

In 2018 zei Perez dit over hem: "Luckassen vind ik een speler met potentie, echt ongelooflijk veel potentie. Maar dan moet hem wel verteld worden dat hij eigenlijk niet kan voetballen. En dat hij de bal heel snel bij de juiste kleur moet inleveren", stelt Perez maandagavond bij Natafelen met Kees. De Deen is vooral onder de indruk van de fysieke capaciteiten van Luckassen. "Zijn snelheid, zijn power, zijn kracht... Hij is heel erg druistig en all over the place, maar qua postuur, wat je niet kunt kopen, heeft hij heel veel mogelijkheden."

Ik was het destijds (in 2018) wel eens met Perez, maar hij is sindsdien wel keer op keer door de mand gevallen. Je moet ook het geluk aan je zijde hebben dat een trainer je wel de kans geeft, zoals Schmidt nu doet met Bruma. Bruma is keer op keer door het ijs gezakt en als een trainer je dan toch het vertrouwen geeft, dan kan dat zich uitbetalen. Dat geluk heeft Luckassen niet mogen ervaren.

Ondanks dat het een grote miskoop is geweest, vind ik dat de woede zich zou moeten richten op de TD die hem gehaald heeft en niet de speler. Luckassen had nog niks laten zien bij AZ en dat er dan zo'n hoog bedrag wordt afgetikt voor hem was belachelijk. Maar daar kan hij niks aan doen. Ik kan mij niet herinneren dat hij beticht is van onprofessioneel gedrag of een grote mond in de media. Beetje sneu voor die jongen dat hij zo wordt neergesabeld door de supporters.
 
Ik kan mij niet herinneren dat hij beticht is van onprofessioneel gedrag of een grote mond in de media. Beetje sneu voor die jongen dat hij zo wordt neergesabeld door de supporters.
Nou, volgens mij liep hij te pas en te onpas als een wijf te zeiken over PSV en de situatie en was hij zich regelmatig aan het beklagen in de media ("ik wil niet meer voor PSV spelen" etc). Opzouten met die gast, en snel aub, ook al is het voorstel van Hoetierick op zich nog niet zo gek. Kan die kop gewoon niet meer luchten en wil hem zsm voorgoed bij PSV zien vertrekken.
 
Ik kan mij niet herinneren dat hij beticht is van onprofessioneel gedrag of een grote mond in de media

Stellen dat je niet meer teruggaat naar je werkgever die nog steeds je salaris uitbetaald vind ik behoorlijk onprofessioneel.
 
In 2018 zei Perez dit over hem: "Luckassen vind ik een speler met potentie, echt ongelooflijk veel potentie. Maar dan moet hem wel verteld worden dat hij eigenlijk niet kan voetballen. En dat hij de bal heel snel bij de juiste kleur moet inleveren", stelt Perez maandagavond bij Natafelen met Kees. De Deen is vooral onder de indruk van de fysieke capaciteiten van Luckassen. "Zijn snelheid, zijn power, zijn kracht... Hij is heel erg druistig en all over the place, maar qua postuur, wat je niet kunt kopen, heeft hij heel veel mogelijkheden."

Ik was het destijds (in 2018) wel eens met Perez, maar hij is sindsdien wel keer op keer door de mand gevallen. Je moet ook het geluk aan je zijde hebben dat een trainer je wel de kans geeft, zoals Schmidt nu doet met Bruma. Bruma is keer op keer door het ijs gezakt en als een trainer je dan toch het vertrouwen geeft, dan kan dat zich uitbetalen. Dat geluk heeft Luckassen niet mogen ervaren.

Ondanks dat het een grote miskoop is geweest, vind ik dat de woede zich zou moeten richten op de TD die hem gehaald heeft en niet de speler. Luckassen had nog niks laten zien bij AZ en dat er dan zo'n hoog bedrag wordt afgetikt voor hem was belachelijk. Maar daar kan hij niks aan doen. Ik kan mij niet herinneren dat hij beticht is van onprofessioneel gedrag of een grote mond in de media. Beetje sneu voor die jongen dat hij zo wordt neergesabeld door de supporters.
Dan heb je de media niet gevolgd
 
Uit 2019:

'Speaking to Het Nieuwsblad, Luckassen stated he regrets his decision to join PSV from AZ Alkmaar back in 2017, “I regret that I chose PSV. The trainers, the city of Eindhoven: I will not return.”

( Als ik nu 'asshole' in typ, is dat dan een dingetje voor de mods? ) :maniac:

Dat is namelijk een oprechte mening van mij over dit 'miskend talent'.
Grote bek, geen mentaliteit, nog niet laten zien dat hij het campingelftal nog niet is ontgroeid, maar hij heeft wel 5 miljoen gekost.

KaragoemRUK, en niet PSV; ..... inderdaad Penalty , Karma is a bitch.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga even door met zeiken; hij heeft namelijk een contract tot juni 2023.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aan welke club wordt hij na de Turkse rukkers ( 2022-2023) verhuurd?

( De huiskamervraag, met als prijs: een gesigneerd shirt van deze winner! )
lulvdweek_01.jpg
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij deze de keuze van de organisatoren van dit meeslepende spel:

Derrick Luckassen gaat na de Turkse Rukkers verhuurd worden aan:


1- Wanne Eickel uit Duitsland;
2 - Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit Bravo Association Football Club uit Thailand;
3 - Wormatia Worms
4 - Fotballaget Fart ( Noorwegen)
5 - Mysterious Dwarfs uit Ghana
6 - Deportivo Moron ( Argentinie)
7 - Deportivo Wanka ( Peru)
8 -Prima Ham FC ( japan)


Uw inzendingen kunt u tot en met 31.12.2021 insturen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Ik ga even door met zeiken; hij heeft namelijk een contract tot juni 2023.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aan welke club wordt hij na de Turkse rukkers ( 2022-2023) verhuurd?

( De huiskamervraag, met als prijs: een gesigneerd shirt van deze winner! )
Bekijk bijlage 3781
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij deze de keuze van de organisatoren van dit meeslepende spel:

Derrick Luckassen gaat na de Turkse Rukkers verhuurd worden aan:


1- Wanne Eickel uit Duitsland;
2 - Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit Bravo Association Football Club uit Thailand;
3 - Wormatia Worms
4 - Fotballaget Fart ( Noorwegen)
5 - Mysterious Dwarfs uit Ghana
6 - Deportivo Moron ( Argentinie)
7 - Deportivo Wanka ( Peru)
8 -Prima Ham FC ( japan)


Uw inzendingen kunt u tot en met 31.12.2021 insturen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wanne Eickel bestaat ook echt. Goddomme briljant. :clap2:Ik zeg altijd 'wanne eikel'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan