Mohamed Ihattaren (M)

En op de CL persconferentie gaat de eerste vraag aan Schmidt wéér over Ihattaren... Ik ben die jongen gaan haten, en niet eens door zijn gedrag. Continu die naam, vragen, zuigen. Hou er nou eens over op joh. In 3200 minuten 2 goals en 3 assists (of andersom). Een talent dat het niet heeft gehaald door z'n eigen toedoen, klaar. Ja, verzachtende omstandigheden, maar ook volledige inzet en begrip vanuit PSV en de staf. We zijn nu twee jaar verder na alle ellende. Nu is het echt wel mooi geweest om vier keer per week de naam van deze jongen te horen die er nooit is, maar over wie altijd gesproken wordt.

Vermoeiende onzin. Als ik Schmidt was geweest had ik m'n waterfles naar het hoofd van Joep Schreuder gegooid.
Gewoon zwijgen. Als Joep iets vraagt gewoon net doen of je niets hoort. :horen:

images
 
Hartstikke leuk. Zeker weten. En dat doet PSV ook. Mooi toch? Alleen die dikke 19-jarige die wil het maar niet leren. Toch moet hij blijkbaar met een basisplaats beloond worden, zodra hij even een weekje deugt. Maar zo werkt de top niet. Voor jou 10 anderen.
Wel even up-to-date blijven he; dik was hij al niet meer. Kwam volledig afgetraind terug, en dat was langer dan een weekje ook nog. 10 anderen zijn er wel, alleen zijn die van pover niveau; da's dan weer een beetje jammer.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...agen-van-joep-schreuder-alles-wel-gezegd.html


Graziano Pelle, kom er maar in.

‘Joep Schreuder, you have got a Ajax-face.’

Echt een prototype van een niet-onafhankelijke journalist, die wanhopig voor de buitenwacht probeert zogenaamd neutraal te zijn, met zijn schnabbels voor Ajax-tv.
Daarnaast ook een engerd.
Maar dat heeft niets met zijn voorkeur voor Ajax te maken.
Als je Joep Schreuder hoort praten is het echt een dikke mannelijke variant van Femke Halsema.
 
Hahaha Joep een Ajacied? Ik weet uit zeer maar ook zeer betrouwbare bronnen dat Joep een echte PSVer is!! Echt mensen, ga niet achter elke boom een Ajax vijand zoeken. Dat is Joep beslist niet! En als hij kritisch is, dan is dat de kritiek van een fan.
 
Hahaha Joep een Ajacied? Ik weet uit zeer maar ook zeer betrouwbare bronnen dat Joep een echte PSVer is!! Echt mensen, ga niet achter elke boom een Ajax vijand zoeken. Dat is Joep beslist niet! En als hij kritisch is, dan is dat de kritiek van een fan.
maxresdefault.jpg


Volgens mij is Joep een NAC-er
 
Hahaha Joep een Ajacied? Ik weet uit zeer maar ook zeer betrouwbare bronnen dat Joep een echte PSVer is!! Echt mensen, ga niet achter elke boom een Ajax vijand zoeken. Dat is Joep beslist niet! En als hij kritisch is, dan is dat de kritiek van een fan.
Leuk man dit.

Ik vind Hilversum, Ajax en daarom niet objectief. Dat is altijd zo geweest. Joep maakt items voor Ajax-tv, nog nooit iets gezien van hem bij PSV-tv. Bij de nos of nu bij espn of op de radio zitten gewoon Ajaxieden, maar niemand die het écht benoemt of toegeeft. Het bekendste voorbeeld is natuurlijk Jack. Maar ook zo’n Heraclesman als Tom Egbers; ga toch weg met dat gelul als objectief-zijn. Je hoort ze toch praten? Als PSV scoort, verdedigt Ajax slecht.


Dat ik dat niet pruim is wat anders dan vijand. Het heeft bijkans eerder te doen met manipulatie en propaganda. Neem Gala-PSV: dat ging over die Turken, de afgunst over PSV spatte eraf. Mijn ziel en zaligheid pikt dat niet, ik word daar nijdig van.

Ik verwacht die twee van PSV-tv (Mandy Janssen of die jongen van Toet) niet/nooit bij de nos te zien. Dat meisje Fresia is bv opgeleid bij Ajax-tv. Ga zo maar door.
Ook Joep, wat je bronnen ook mogen beweren. Ik vertrouw mijn oren en ogen meer.

Ik denk dat Jeroen Grueter zo ongeveer de enige is die in zijn verslag laat merken sympathie voor PSV te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Joep is een NACer, Hugo Borst een Spartaan en Jack een AFC’er… jaja, allemaal afleidingsmanoeuvres voor de clubs waar ze, als het er op aan komt, echt om geven…
 

Ihattaren bijna weg bij PSV​

link

Mohammed Ihattaren (19) is dicht bij een vertrek bij PSV. De aanvallende middenvelder is druk bezig met zijn agent Mino Raiola om de laatste details af te ronden met geïnteresseerde clubs.
AS Monaco geldt als een mogelijke nieuwe werkgever, maar insiders in Frankrijk sluiten ook OGC Nice nog steeds niet uit, terwijl er vanuit Italië eveneens belangstelling is. Ihattaren besprak zijn toekomstplannen vorige week met zijn Raiola in Monaco.

:bye:

doorrr.png
 

Ihattaren bijna weg bij PSV​

link

Mohammed Ihattaren (19) is dicht bij een vertrek bij PSV. De aanvallende middenvelder is druk bezig met zijn agent Mino Raiola om de laatste details af te ronden met geïnteresseerde clubs.
AS Monaco geldt als een mogelijke nieuwe werkgever, maar insiders in Frankrijk sluiten ook OGC Nice nog steeds niet uit, terwijl er vanuit Italië eveneens belangstelling is. Ihattaren besprak zijn toekomstplannen vorige week met zijn Raiola in Monaco.

:bye:

Bekijk bijlage 3636
Jammer. Zie je niet vaak, dat een publiekslieveling een half jaar later wordt uitgekotst door club en fans. Een Gomesje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan