Ibrahim Sangaré (M)

Als je al zijn intercepties en andere verdedigende acties wegdenkt, dan is het niet veel inderdaad.
Met de opbouw is hij ruk omdat die amper iemand met het zelfde shirt ziet, heeft maar 2 x gescoord dacht ik, verdedigend ok, eindcijfer 4.5 en ik ben nog mild
 
Met de opbouw is hij ruk omdat die amper iemand met het zelfde shirt ziet, heeft maar 2 x gescoord dacht ik, verdedigend ok, eindcijfer 4.5 en ik ben nog mild
Wie scoort er een voldoende en wie heeft eigenlijk het hoogste punt bij jou?
 
Met de opbouw is hij ruk omdat die amper iemand met het zelfde shirt ziet, heeft maar 2 x gescoord dacht ik, verdedigend ok, eindcijfer 4.5 en ik ben nog mild
Het is een verdedigende middenvelder. Moet ik weer het lijstje opzoeken van verdedigende middenvelders bij topclubs die ook niet scoren?
Het enige terechte punt is zijn passing, maar daar kan ie aan werken.
Mogen we jou ook een eindcijfer geven?
 
Wie scoort er een voldoende en wie heeft eigenlijk het hoogste punt bij jou?

Over een heel seizoen gesproken, de enige 2 die in mij opkomen Madueke & Gakpo die een mooi cijfer hebben. Rest muah gehalte

Mogen we jou ook een eindcijfer geven?

Als het tussen een 6 en 8 is wel, anders lees ik het liever niet, word ik depri of arrogant :cool:
 
Het is een verdedigende middenvelder. Moet ik weer het lijstje opzoeken van verdedigende middenvelders bij topclubs die ook niet scoren?
Het enige terechte punt is zijn passing, maar daar kan ie aan werken.
Mogen we jou ook een eindcijfer geven?
Ik vond zijn passing wel verbeteren toen hij tegen het eind van het seizoen verder naar achter stond en niet meer net randje 16 midden in de drukte.
 
Met de inhoud van de zak van 50 miljoen verdubbelen doel ik op de vermoedelijke transfers van Malen, Dumfries en wat overbodige spelers als je geluk hebt. Dan heb je bij elkaar een transferbudget van 100 miljoen. Laten we voor het gemak van uitgaan dat een deel achter wordt gehouden als reserve om andere investeringen mogelijk te maken zoals in het stadion etc en je houdt een budget over van 60 a 70 miljoen euro over. Dan is dat een budget waar een TD in de eredivisie goede zaken mee kan doen. Dat is een vrij uitzonderlijke uitgangspositie voor een TD. Het is het mij dan ook zeker waard om John de Jong te degraderen naar hoofd jeugdopleidingen ofzo of als scout en dan een hele goede TD binnenhalen. Anders krijg je straks dat John de Jong het transferbudget laat verdampen door miskopen. Dan kun je hem daarna wel stoer ontslaan, maar dan heb je geen euro meer over voor de volgende TD om mee te werken. Dat wil ik eigenlijk voor zijn. Gelukkig is John de Jong vooralsnog redelijk zuinig met aankopen en richt hij zich op koopjes en transfervrij spelers...

Ik vind het wel een beetje too much Luuk de Jong, Van Ginkel, Pröpper, Willems....

Maar goed, Sangaré dus...ik vind er weinig aan...
Ik denk dat je het budget schromelijk overschat. Wat PSV op dit moment doet is aankopen (Drommel en Ramalho) kopen zonder dat er verkocht is. Dat is een voorschotje nemen van 6.5m, dat krijg je wel voor Dumfries. Als je denkt dat PSV voor 60-70m gaat investeren deze zomer, kom je van een koude kermis thuis. Van Ginkel zal nog wel komen, en die is gratis. Misschien Propper als het voor onder de 5m kan. Welliocht als malen nog verkocht wordt, een nieuwe spits, voor eenn miljoentje of 10. Verder zal er weinig gebeuren, misschien nog wat talenten erbij.
 
Ik denk dat je het budget schromelijk overschat. Wat PSV op dit moment doet is aankopen (Drommel en Ramalho) kopen zonder dat er verkocht is. Dat is een voorschotje nemen van 6.5m, dat krijg je wel voor Dumfries. Als je denkt dat PSV voor 60-70m gaat investeren deze zomer, kom je van een koude kermis thuis. Van Ginkel zal nog wel komen, en die is gratis. Misschien Propper als het voor onder de 5m kan. Welliocht als malen nog verkocht wordt, een nieuwe spits, voor eenn miljoentje of 10. Verder zal er weinig gebeuren, misschien nog wat talenten erbij.
Back-up vleugelverdediger komt er ook wel aan, maar zal denk ik ook maximaal 3 miljoen zijn
 
Back-up vleugelverdediger komt er ook wel aan, maar zal denk ik ook maximaal 3 miljoen zijn
Precies, dat was ik nog vergeten. De geruchten gaan over die Duitser die transfervrij is. En dan ben ik ook wel tevreden. Met Ramalho, Drommel, Ginkel, Propper, een reserve back en evt een spits, lijkt het dat we ons prima versterkt hebben. Met daarbij mooie talenten als Gakpo, Madueke, Teze en Obispo. Plus nuttige spelers zoals Sangare, Rosario, Mauro, Thomas en Boscagli. Maogen we wat mij betreft Zahavi ook nog lozen, zeker als we een nieuwe spits kopen.

Edit: was ik ook Gotze nog vergeten :oops::oops:
 
Ik denk dat je het budget schromelijk overschat. Wat PSV op dit moment doet is aankopen (Drommel en Ramalho) kopen zonder dat er verkocht is. Dat is een voorschotje nemen van 6.5m, dat krijg je wel voor Dumfries. Als je denkt dat PSV voor 60-70m gaat investeren deze zomer, kom je van een koude kermis thuis. Van Ginkel zal nog wel komen, en die is gratis. Misschien Propper als het voor onder de 5m kan. Welliocht als malen nog verkocht wordt, een nieuwe spits, voor eenn miljoentje of 10. Verder zal er weinig gebeuren, misschien nog wat talenten erbij.
En daar is niks mis mee. Niet met geld gaan strooien, omdat je nu wat meer hebt.
 
Ik verwacht wel dat er iets van die 50 miljoen in de selectie gestopt zal worden. Er werd aangekondigd dat dit bedoeld was om in het spoor van Ajax te blijven en misschien wel daar voorbij. Dus ik verwacht echt nog wel iets meer dan koopjes. Maar zoals Nep Scout zegt, wel wachten op de passende speler op het juiste moment. Maar als Malen vertrekt, verwacht ik daar wel een vervanger voor. Of wordt dat dan Madueke?
 
Laatst bewerkt:
Madueke, Romero, Vertessen, Piroe, Zahavi en Malen zijn nu al zes voor de spits(en) posities. Ik mag hopen dat als we echt weer miljoenen aan n slits uitgeven er meer dan alleen Malen van vertrekt. Madueke lijkt me iemand die zeker n kans moet krijgen.
 
Ik verwacht wel dat er iets van die 50 miljoen in de selectie gestopt zal worden. Er werd aangekondigd dat dit bedoeld was om in het spoor van Ajax te blijven en misschien wel daar voorbij. Dus ik verwacht echt nog wel iets meer dan koopjes. Maar zoals Vedette zegt, wel wachten op de passende speler op het juiste moment. Maar als Malen vertrekt, verwacht ik daar wel een vervanger voor. Of wordt dat dan Madueke?

Heb ik iets gezegd? :speechless:
 
Madueke, Romero, Vertessen, Piroe, Zahavi en Malen zijn nu al zes voor de spits(en) posities. Ik mag hopen dat als we echt weer miljoenen aan n slits uitgeven er meer dan alleen Malen van vertrekt. Madueke lijkt me iemand die zeker n kans moet krijgen.
Piroe zal - lijkt mij - vertrekken. Ik zie Madueke en Vertessen ook/meer voor de posities aan de zijkant. Dan blijft Zahavi en de onzekere Romero over.

Misschien beter om naar de 4 aanvallende posities te kijken:
Basiswaardig: Götze, Gakpo, Madueke
Vervangers: Zahavi, Vertessen, Romero, Ledezma
Vertrekken (ga ik vanuit): Malen, Ihattaren, Piroe

Dat zijn 7 spelers voor 4 plekken, waarvan meer twijfelgevallen dan zekerheidjes. Dus ik zie daar zeker wel een mooie aankoop bij komen.
 
Ik denk dat je het budget schromelijk overschat. Wat PSV op dit moment doet is aankopen (Drommel en Ramalho) kopen zonder dat er verkocht is. Dat is een voorschotje nemen van 6.5m, dat krijg je wel voor Dumfries. Als je denkt dat PSV voor 60-70m gaat investeren deze zomer, kom je van een koude kermis thuis. Van Ginkel zal nog wel komen, en die is gratis. Misschien Propper als het voor onder de 5m kan. Welliocht als malen nog verkocht wordt, een nieuwe spits, voor eenn miljoentje of 10. Verder zal er weinig gebeuren, misschien nog wat talenten erbij.
Ik ga ervan uit dat het bericht van 50 miljoen klopt. 25 miljoen voor Malen moet haalbaar zijn. 10 miljoen Dumfries. 5 miljoen Ihattaren. Ik verwacht dat Rosario ook wel verkocht gaat worden voor 5 miljoen. Wie weet raak je Sadilek nog 2 miljoen. Dan zit je zo goed als op die 100 miljoen. Uiteraard hoeft die zak niet ineenkeer op. Maar het geeft wel aan dat er mogelijkheden zitten. Alleen ik vertrouw dat geld John de Jong niet toe. Ben daarom wel blij met de lijn die is ingezet met transfervrije spelers en koopjes. Wel hopen als ze er niks van bakken dat je ze net als Sainsburry en Behich makkelijk kwijtraakt...
 
Ik ga ervan uit dat het bericht van 50 miljoen klopt. 25 miljoen voor Malen moet haalbaar zijn. 10 miljoen Dumfries. 5 miljoen Ihattaren. Ik verwacht dat Rosario ook wel verkocht gaat worden voor 5 miljoen. Wie weet raak je Sadilek nog 2 miljoen. Dan zit je zo goed als op die 100 miljoen. Uiteraard hoeft die zak niet ineenkeer op. Maar het geeft wel aan dat er mogelijkheden zitten. Alleen ik vertrouw dat geld John de Jong niet toe. Ben daarom wel blij met de lijn die is ingezet met transfervrije spelers en koopjes. Wel hopen als ze er niks van bakken dat je ze net als Sainsburry en Behich makkelijk kwijtraakt...
Met Doan en Bruma haal je die 3 laatste miljoen ook wel binnen om tot die 100 mlj te komen. Maar ik hoop toch van ganser harte dat die 100mlj er niet in 1 transferperiode doorheen jagen.
 
Met Doan en Bruma haal je die 3 laatste miljoen ook wel binnen om tot die 100 mlj te komen. Maar ik hoop toch van ganser harte dat die 100mlj er niet in 1 transferperiode doorheen jagen.
:grin: die spelers had ik allang al verdrongen. Inderdaad Doan heeft een clausule van 5 miljoen. En Bruma geen idee of Olympiakos hem behoudt. Anders moet hij vast voor een miljoentje of 3 te verkopen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan