PSV - FC Groningen | Zaterdag 24 april | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vraag aan Dumfries. Waarom was de eerste helft niet zo geweldig?
"Ik denk dat we moesten wennen" o.O

Waaraan? De druk van het publiek? :lmao:
 
Zonder Rosario: PSV 1 x op de paal, niet het beste voetbal.
Met Rosario: Groningen 1 x op de paal, PSV 3! afgekeurde doelpunten en 1 geldig doelpunt. Leuk om naar te kijken.
Leuk, maar praten we hier over een causaal verband (heb de wedstrijd niet gezien), maar heeft Rosario dan echt zoveel aanvallen opgezet?
 
Best bizar, 3 goals afgekeurd, en dat het dan niet een seizoensrecord is, dat waren de 4 tegen Fortuna, met toevallig ook Manschot in t zwart.
 
Leuk, maar praten we hier over een causaal verband (heb de wedstrijd niet gezien), maar heeft Rosario dan echt zoveel aanvallen opgezet?
Ballen in 1x door, belangrijke intercepties, aanbieden voor direct doorspelen, ja. die heeft stiekem best veel gedaan ja. Sterker nog, ik ga mijn top drie wijzigen en hem toevoegen.
 
Cody speelde vorig jaar al basis. Teze doet het idd goed hoor je me ook vaak genoeg over. Maar je gaat me niet vertellen dat jij vind dat grote talenten als Madueke en Ihattaren genoeg minuten krijgen?
om ff een vraag terug te stellen, wat heeft Mo laten zien in die ruime 20 minuten laten zien?

En eens met Madueke, lees maar terug. Maar stellen dat Schmidt talenten geen tijd gunt is gelul.
 
Tja en over en volgend jaar zegt Madueke ik ga weg door gebrek aan speeltijd. Leuk en aardig die Schmidt maar heb het idee dat qua omgang met talenten hij nog wel wat kan leren.
Dat kun je wel zeggen, maar hij is juist degene die hem toch dit seizoen veel heeft laten spelen. Ik wilde ook graag Madueke zien vandaag, maar ik vind dat Schmidt hem dit seizoen echt genoeg kansen heeft gegeven (en Madueke heeft daar veel van geprofiteerd). Wie weet is hij volgend jaar gewoon onbetwist basisspeler.

Qua talenten omgang heeft hij Teze, Gakpo, Vertessen en Boscagli veel minuten gegeven en belangrijk gemaakt. Los van Vertessen kunnen we onze elftal niet voorstellen zonder die talenten, neem daarin mee dat we vorig seizoen Boscagli helemaal niet in de basis wilden zien.
 
om ff een vraag terug te stellen, wat heeft Mo laten zien in die ruime 20 minuten laten zien?

En eens met Madueke, lees maar terug. Maar stellen dat Schmidt talenten geen tijd gunt is gelul.
Nee dat is geen gelul het enige talent dat op dit moment echt onder Schmidt een basisplaats heeft afgedwongen is Teze. Gakpo speelde vorig jaar al in PSV 1. Het gaat mij hier vooral om Madueke die gewoon veel meer minuten verdiend als groot talent. Mo verdiende ook veel meer minuten maar heeft het ook zelf verpest maar als je hem meer speeltijd had gegeven had de situatie ook heel anders kunnen zijn. Ik ben er bang voor dat als onze grote vriend zo door blijft gaan Madueke ook een keer zegt, leuk dat PSV maar als ik maar 5 minuten speeltijd graag of uberhaupt geen speelminuten maar een speler als Vertessen (die Madueke's veters niet eens mag strikken) of een huurling als van Ginkel, dat Madueke zegt leuk maar ik ga ook binnenkort weg door gebrek aan speeltijd.
 
Nee dat is geen gelul het enige talent dat op dit moment echt onder Schmidt een basisplaats heeft afgedwongen is Teze. Gakpo speelde vorig jaar al in PSV 1. Het gaat mij hier vooral om Madueke die gewoon veel meer minuten verdiend als groot talent. Mo verdiende ook veel meer minuten maar heeft het ook zelf verpest maar als je hem meer speeltijd had gegeven had de situatie ook heel anders kunnen zijn. Ik ben er bang voor dat als onze grote vriend zo door blijft gaan Madueke ook een keer zegt, leuk dat PSV maar als ik maar 5 minuten speeltijd graag of uberhaupt geen speelminuten maar een speler als Vertessen (die Madueke's veters niet eens mag strikken) of een huurling als van Ginkel, dat Madueke zegt leuk maar ik ga ook binnenkort weg door gebrek aan speeltijd.
Nee, dat zegt ie niet. Wedden.
 
Lastige wedstrijd. Maar eigenlijk wel flink veel kansen gekregen. Jammer dat er koelbloedig werd binnengeschoten bij de afgekeurde goals en bij de andere kansen juist weer niet. Dat is toch een beetje pech.

Maar de 3 punten zijn iniedergeval binnen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan