Pablo Rosario (M)

Voor de mensen die nog graag een pagina doorgaan met onschuldige grapjes over Hitler is er ook nog een ander Forum (JFvD schijnt hier geen probleem mee te hebben).
Voor nu vindt ik het persoonlijk een beetje ongemakkelijk worden - zelfs nu ik al wat langer meeloop en het als onschuldige flauwe humor intepreteer.

Miscchien kunnen we het hier over Rosario hebben?
 
Voor de mensen die nog graag een pagina doorgaan met onschuldige grapjes over Hitler is er ook nog een ander Forum (JFvD schijnt hier geen probleem mee te hebben).
Voor nu vindt ik het persoonlijk een beetje ongemakkelijk worden - zelfs nu ik al wat langer meeloop en het als onschuldige flauwe humor intepreteer.

Miscchien kunnen we het hier over Rosario hebben?
Akkoord.

Enorm stomme fout die hij maakte bij de 1-0, mag niet gebeuren. Daarna een dijk van een wedstrijd met een fenomenale assist bij de 1-2, een geweldige voorassist op Teze bij de 1-3 en een mooi snel tikje voorafgaand aan de 1-4.
 
Akkoord.

Enorm stomme fout die hij maakte bij de 1-0, mag niet gebeuren. Daarna een dijk van een wedstrijd met een fenomenale assist bij de 1-2, een geweldige voorassist op Teze bij de 1-3 en een mooi snel tikje voorafgaand aan de 1-4.
Zat in de tweede helft niet echt meer op te letten omdat ik hier aan 't lullen was, maar ben toch benieuwd wat er veranderde in zijn spel of op tactisch gebied bij PSV waarom Pablo beter uit de verf kwam. Toch interessant hoe een speler zo kan zwijnen om een uur later een dijk van 'n pot te spelen.
 
Zat in de tweede helft niet echt meer op te letten omdat ik hier aan 't lullen was, maar ben toch benieuwd wat er veranderde in zijn spel of op tactisch gebied bij PSV waarom Pablo beter uit de verf kwam. Toch interessant hoe een speler zo kan zwijnen om een uur later een dijk van 'n pot te spelen.
Had het idee dat het veld en het slechte zicht op de witte bal, mede oorzaak was van die blunder, waarbij hij de situatie verkeerd inschatte. Na zo"n fout en voortvloeiende tegengoal zit je ff niet zo lekker in zijn vel. Daarna kwam PSV op t scorebord en ging hij weer met veel meer zelfvertrouwen de duels in. Dus wat er veranderde, de score en iets mentaals denk ik. De tweede helft was prima, de eerste helft (blunder en eigenlijk het hele eerste halfuur) draaide het niet goed bij Pablo.
 
Zat in de tweede helft niet echt meer op te letten omdat ik hier aan 't lullen was, maar ben toch benieuwd wat er veranderde in zijn spel of op tactisch gebied bij PSV waarom Pablo beter uit de verf kwam. Toch interessant hoe een speler zo kan zwijnen om een uur later een dijk van 'n pot te spelen.
Wellicht controversieel, maar Rosario speelde helemaal geen slechte wedstrijd. Hij maakte een enorme fout , dat kan gebeuren, en erg jammer dat het een doelpunt ten gevolge had. Er zijn zoveel spelers die in een wedstrijd een of meerdere fouten maken. Maar ja, Rosario kan er nu eenmaal niks van en heeft RKC nivo :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan